CHAPTER 27
M-am trezint vazandu-l pe Harry dormind adanc langa mine . Am zambind la cat de inocent si frumos arata . M-am schimbat apoi in niste haine confortabile inainte sa cobor. Am gasint-o pe Perrie stand cu spatele la mine , apoi m-am dus spre ea fiind gata sa-mi cer iertare si sa-i spun ca inca traiesc. Apoi ea se intoarce si eu apoi oftez uitandu-ma la figura ei. M-am apropiat de ea , ochii ei fiind plictisiti si nefericiti. Apoi mi-am trecut degetele pe obrazul ei stergandu-i lacrimile , incercand sa nu-i ranesc si mai mult fata frumoasa acoperita aproape in intregime de vanatai.
" Imi pare rau " , am scancit tragand-o intr-o imbratisare.
" Nu e vina ta . Payton trebuie sa pleci de aici , vei ajunge sa pierzi copilul daca mai stai aici " , imi spune uitandu-se la burta mea chiar daca nu e nici o umflatura.
" Nu pot sa te las . Cine stie ce-ti vor face daca ma vei lasa sa plec " , i-am raspuns , fiind sigura ca vocea mea e joasa.
" Nu vreau ca Louis sau Harry sa te raneasca din nou Payton " , imi spune aproape tipand. Ochii mi s-au marit auzind pasi grei apropiindu-se de locul unde eram. Perrie a continuat sa se uite la mine , neindraznind sa se uite cine e in spatele meu.
" Perrie , pleca " , l-am auzit spunand , mainile lui fiind pe umerii mei . Am vazut-o pe Perrie plecand inainte sa fiu fortata sa ma intorc si sa-l confrunt pe Harry. Inaltimea lui ma domina.
" Ce vroia sa spuna de Louis Payton ? " , imi spune incet , incercand sa nu tipe.
" Nu stiu " , am scancit inapoi , observandu-i expresia fetei schimbata . Am oftat simtind aceeasi tensiune ca azi noapte. Fata mi s-a intors intr-o parte din cauza loviturii. Apoi m-am intors uitandu-ma la el din nou.
" Spune-mi. Acum " , Imi spune tinandu-si gura inclestata , si vorbind printre dinti. Respiratia lui incepuse sa devina grea secunda de secunda. Apoi mana mea mi-am pus-o peste obrazul lovit.
" Nu vreau sa-ti spun " , am soptit printre lacrimi , apoi stergandu-le uitandu-ma inapoi la el. Apoi el trage aer in piept inainte sa vorbeasca.
" Te rog spune-mi " , imi sopteste , eu clipind atunci cand mi-a atins obrazul proaspat lovit.
" M-a vi--- " , inainte sa vorbesc , l-am vazut cum a plecat , stiind exact ce am vrut sa spun. Apoi m-am dus dupa el gandindu-ma ca pot sa-l tin departe. Dar stiindu-mi puterea , n-as putea.
" NENOROCITULE " , Harry tipand apropiindu-se de Louis. Louis se ridicase vazandu-l pe Harry dominand.
" E A MEA " , apoi fara ezitare l-a pocnit pe Louis in obrazul drept , apoi Louis si-a tinut echilibrul punandu-si mana pe fata.
" Despre ce dracu vorbesti ? " , Louis intreband holbandu-se la mine si la Harry
" Ai facut sex cu ea . Tocmai mi-a spus " , Harry raspunzand tinandu-si in continuare gura inclestata.
" Nu am facut asa ceva . De cand timp ma cunosti Harry ? " , Louis spunand ascutit. Gura mi s-a deschis automant necrezand ce cuvinte pot scoate ei pe gura. Apoi Harry isi intoarce capul holbandu-se la mine. Mi-am inchis gura rapid iesind din camera. Stiu prea bine ce-mi va face acum Harry. M-am uitat in dreapta si in stanga fugind repede in camera lui Perrie. Am trantit usa , asigurandu-ma ca e blocata. Ii puteam auzi tipetele si pasii apropiindu-se din ce in ce mai mult.
" Ce naiba s-a intamplat ? " , m-am uitat in spatele meu vazand-o pe Perrie stand in pat cu picioarele incrucisate. Am sarit in sus, auzind bubuiturile in usa in spatele meu.
" Louis l-a mintit pe Harry despre faptul ca m-a violat , apoi eu am fugit " , i-am spus tremurand departe de usa spre pat. Usa sigur se va rupe din moment in moment si n-am cum sa mai scap.
" E in regula Payton " , imi spune calma . Am auzit usa spargandu-se vazandu-l pe Harry si pe Louis nervosi. M-am urcat repede in pat pana m-am lovit de perete. Apoi Harry intra in camera , Louis venind dupa el.
" Perrie pleaca " , ii spune , holbandu-se la mine
" Nu. Va trebui s-o crezi . De ce naiba crezi ca ar face ceva bolnav ? " , Perrie spunandu-i aparandu-ma. Harry apoi se apropie de ea fiind chiar in fata ei.
" De ce sa nu-mi cred cel mai bun prieten ? " , ii spune
" Minte , Harry " , ii spune tipand. Am clipit , cand l-am vazut pe Harry oftand , bagandu-si mana in par.
" La naiba , nu stiu . Eu plec " , Harry spunand aproape in soapta. Apoi el pleca ne uitandu-se in urma. Louis incepuse sa chicoteasca , iesind dupa Harry. Se intampla ceva mental cu el. Perri apoi ofta , si se intoarce spre mine zambindu-mi larg.
" Esti gata sa te intorci acasa ? " , ma intreaba zambindu-mi . M-am incruntat uitandu-ma la ea confuza , nestiind daca glumeste.
" Bun , plecam " , imi spune stand in picioare.
" Cum ? Baietii ne vor opri ? " , am intrebad negasind alte cuvinte
" Sunt plecati. Doar Harry si Louis mai sunt in casa , dar sunt sigura ca Louis s-a dus cu Harry " , imi spune , luandu-ma de mana si ridicandu-ma din pat.
" Te vei intoarce acasa . Fi fericita " , imi spune zambind , laundu-ma de mana si urmarind-o afara din casa