Capitolul 65

88 2 0
                                    

CHAPTER 65

Am reusit in final sa in spital , picioarele ma dureau ingrozitor pentru ca mersesem destul de mult. Am un iubitor si un dulce sot. Noteaza sarcasmul. Am mers la ghiseu unde statea o domnisoara. 

" Um , buna ziua . Sunt o cunostinta de-a lui Perrie Edwars " , i-am spus apoi ea a inceput sa tasteze ceva in calculator inainte sa te uite la mine. 

" Sunteti vreo ruda ? " , ma intreba uitandu-se atent la mine. 

" Da . Sunt sora ei " , am mintit. Apoi a dat din cap aprobator spunandu-mi numarul camerei . I-am multumit , si am inceput sa merg in partea pe care venisem cu Harry. Am ajuns in fata usii si am batut inainte sa intru. Am intrat inauntru si am gasit-o pe Perrie dormind cu Marlee in brate , amandoua dormeau linistite. Am zambit la ele apoi ochii mei i-au privit pe Zayn stand pe scaun langa Perrie. M-a observat si mi-a zambit , avand in ochi confuzie in timp ce ma apropiam . stand jos pe partea cealalta langa Perrie. 

" Harry m-a aruncat din masina " , Am dat din umeri razand la ultimul cuvant. I-am spus sentimenele mele pe langa el. Apoi s-a apropiat de mine si m-a dat jos din masina " , m-am uita in jos nevrand sa mai plang. 

" Esti bine Payton ? " , intreba gentil. M-am uitat la el scuturandu-mi capul in timp ce lacrimile imi curgeau pe obraji. 

" Cred ca am terminat. Cu totul . El nu este mai bine cu mine. Si vad ca nu e nici o speranta in incercarea sa-l fac sa ma vrea " , am raspus sincer in timp ce-mi stergeam obrajii. 

" E mai bine. Nu l-ai vazut deja schimbat ? E din ce in ce mai bine de cand ai fost aici Payton " , raspunse calm. Am dat din cap aprobator in timp ce ma asezam , punandu-mi capul pe spatarul scaunului. 

" Multumesc Zayn " , i-am raspuns. Nu i-am auzit raspunsul in timp ce am adormit.

---------------

M-am trezit pusa pe ceva. Am deschis ochii si am observat ca sunt afara si e inca intuneric. M-am uitat pe langa cine cara si l-am observat pe Liam. Mi-a dat un mic zambet in timp ce se aseza langa mine in masina. M-am intors asezandu-ma si mai mult pe scaun , uitandu-ma pe geam. Inca suntem in parcarea spitalului. Inseamna ca tot ce s-a intamplat asta seara , e adevarat.Mi-am incrucisat mainile la piept uitandu-ma in jos . Ce naiba am sa ma fac ? Cum va fi Harry tata ? Zayn a fost protectiv cu Perrie iar inca cat a fost insarcinata a ranit-o dur. Niall se urca in masina inchizand usa si pornind . 

" Te rog spune-mi unde mergem " , am intrebat gentil pe unul dintre ei . Dar ei nu raspunsese. M-am incruntat uitandu-ma la Liam , asteptand sa raspunda , dar el doar se uita la mine cu simpatie. 

" De ce nu vorbiti ? " , i-am intrebat pe cei doi , fiind bucuroasa ca imi vor raspunde. Dar n-au facut-o. Au continuat sa ma ignore. M-am uitat la Liam in timp ce-mi intindea telefonul uitandu-ma pe ecran.

" Nu vorbi cu Payton cand o iei . Fi sigur ca nu va face nici o prostie cat timp nu sunt acolo . Daca voi afla ca unul din voi ati vorbit cu ea , nu voi ezita si va voi arata locul . Harry " . M-am incruntat dandu-i lui Liam telefonul. 

" Va rog , vorbiti . Astfel voi ajunge sa fac ceva stupid daca nu voi auzi pe cineva " , am scancit. Asta e tortura. E un joc bolnav , unde el va crede ca va castiga la sfarsit pentru ca el are totul sub control. Dar ceea ce el nu stie e ca m-am saturat de jocurile lui si n-am sa-l mai las sa castige. Dupa o ora sau doua , soarele s-a ridicat pe cer si va trebui sa gasesc o cale sa scap de ei inainte ca ei sa ma duca undeva unde n-o sa am nici o idee. M-am intors uitandu-ma la Niall prin oglinda. Imi trage niste priviri dupa care isi intoarce privirea catre drum. 

" Am nevoie la toaleta " , am spus tare , asteptand un raspuns. Nimic. 

" Niall cred ca o benzinarie in fata " , Liam spuse evitandu-ma . Fac asta de mai mult de o ora si jumatate. Vorbind unul cu altul , avand o conversatie ,lasandu-ma pe mine pe dinafara. Niall oprise la o veche benzinarie. Oprise masina si iesind , deschizandu-mi si mie usa. Apoi m-am intors rapid catre Liam. 

" Pot sa-ti imprumut telefonul ? Vreau sa vorbesc cu Harry " , am spus tinand mana intinsa. Se incrunta confuz dandu-mi telefonul. Am zambit si am iesit din masina , mergand pe langa toaleta. M-am intors incruntata observandu-l pe Niall urmarindu-ma. 

" E o toaleta de fete " , i-am spus 

" Imi pare rau Payton . Sunt ordinele lui Harry " , imi spuse cerandu-si scuze , apoi se asezase langa usa de la toaleta. Am oftat greu intrand inauntru , asigurandu-ma ca usa e inchisa inainte sa ma uit in telefonul lui Liam. Formand numarul lui Nate apoi punandu-mi telefonul la ureche.

" Alo ? " raspunse , apoi am zambit auzindu-i vocea. Vreau ca noi sa devenim din nou apropiati asa cum obisnuiam sa fim.Dar normal , Harry e la mijloc. 

" Nate , eu sunt. Asculta , Harry ma duce undeva , iar eu nu stiu unde. Dar vreau sa stii unde sunt , asa ca n-o te pierd " , am spus incet stiind ca Niall e afara. 

" De ce te duce ? " , spuse oftand. 

" Pentru ca el a izbucnit din prisma. Asculta , nu am mult timp , doar intreaba-l pe Harry ori pe cea mai apropiata persoana cu care esti aici , unde naiba mergem. Te rog Nate " , am implorat muscandu-mi unghiile. 

" Ok Pay . Am s-o fac. Vorbim curand " , spuse inainte ca eu sa-mi iau ramas bun si sa inchid. Am zambit uitandu-ma in jos la telefon. Un nou mesaj de la Harry. 

" Cat timp ai de gand sa fi ? Asteptam . Harry " . Am chicotit in sinea mea decidand sa-i raspund. El trebuie sa fie slabit oricum. 

" Payton a fugit. Cred ca are un pistol. Liam " , am apasat pe trimitere apoi am sters mesajul ca nu cumva sa-l vada Liam. apoi am deschis usa , Niall stand si asteptand afara. Zambea in timp ce mergea langa mine. Am urcat toti in masina , apoi i-am dat lui Liam telefonul , dupa care Niall a pornit masina

POSSESIVEWhere stories live. Discover now