" De ce plecam ? " , l-am intrebat pe Harry. Louis si Eleanor dormeau pe bancheta din spate.Acum cred ca e momentul potrivit sa-l intreb pe Harry pentru ca nu va tipa. Mana lui Harry strangandu-ma puterni facandu-ma sa ma retrag dar nedandu-i drumul. apoi ofta tinandu-si ochii la drum.
" Politia este in ascuzatoarea noastra , si nu pot risca. Asa ca plecam " , il vad dand din umeri ca si cum n-ar fi o problema.Am dat din cap convinsa ca mai sunt detalii in ceea ce priveste plecarea.
" Vreau sa fim toti in siguranta. Asa ca ti-am luat un telefon. Are toate numerele in caz ca intri intr-o belea" , imi spune oftand dandu-mi telefonul fara tragere de inima. Am inceput sa zambesc in sinea mea.
" Suni numai numerele care sunt acolo " , imi spune luandu-mi zambetul de pe fata
" Nu vreau sa fiu aici " , ii soptesc punandu-mi telefonul in buzunar. Stiam ca Harry m-a auzit . El m-a tarat in asta.
" Nu fi tarfa Payton " , imi spune incet. Am inceput sa rad uitandu-ma la el , apoi el uitandu-ma la mine avand o fata nu prea frumoasa.
" E adevarul . Se pare ca sunt singura care vorbeste aici " , am dat din umeri continuand sa ma uit la drum cand il observat pe Harry tragandu-mi o privire. " Nu vreau sa fiu aici , vreau sa fiu cu prietenele mele . Dar imi vei da voie ? Nu. Pentru tu ma vrei numai pentru tine . Esti egoist. Nu esti altceva decat un egoist nenorocit. " , vocea mea continuand sa se auda tare nepasandu-mi ca cei doi dorm. Apoi Harry opri repede masina , intorcandu-se la mine si apucandu-ma dur de obraz.
" Asculta . Daca nu vrei sa te pocnesc in fetisoara asta a ta. Mai bine ai tacea dracului din gura draguto. " , tipand tare. Cand n-am spus nimic, ma impinge si apoi porneste masina.
" Tot un egoist nenorocit " , n-am facut altceva decat sa scuit aceste cuvinte pe gura. I-am observat capul intorcandu-se , respirand adanc in timp ce m-a apucat de incheietura mainii . Sigur imi va lasa urme.
" Iesi afara " , imi spuse , ochii fiindu-mi larg deschisi stiind ca el ma va lasa in mijlocul pustietatii. Ori ar face mai multe daune decat a facut in masina. Mi-am scuturat capul tragandu-mi mana inapoi , apoi el a oftat greu si nervos in timp ce iesea din masina. Ce naiba am facut ? Mintea a inceput sa-mi zboare in timp ce mainile imi tremurau pe butonul de blocare salvandu-ma pentru cateva minute cand el apoi a realizat si a deschis usa. El a incercat sa deschida usa , nervozitatea apasandu-l grav in timp ce deschidea usa cu cheile. Apoi ajunge la mine , desfacandu-mi centura de siguranta apoi se da in spate asteptandu-ma.
" Iesi afara Payton , sau asta nu va fi deloc placut. Crede-ma ", imi spuse incet. M-am uitat la capul meu apoi tot corpul meu devenise coplesitor. Am iesit din masina facand cativa pasi . Harry fiind in spatele meu.
" Intoarce-te draguto " , partea din fata fiindu-i lipita de spatele meu . M-am intors usor observandu-i privirea dura.
" Imi p-pare rau " , i-am spus. Buzele lui se arcuise intr-un zambet bolnav
" Atunci de ce ai spus-o ? " , ma intreba , vocea lui sunand inca infricosator. M-am micsorat in sinea mea nevrand sa raspund. Buzele incepuse sa tremure cautand cuvintele bune.
" Pentru ca nu vrea sa fiu aici " , am soptit uitandu-ma in jos. Fruntea mea aproape atingandu-i pieptul
" Trebuie sa-ti arat ce li se intampla fetelor rele Payton ? " , ma intreba. Asta sunand a seductie. Mi-am scuturat capul , iar parul acoperindu-mi fata.
" Atunci arata-mi ca esti o fata buna iubito " , imi spuse ridicandu-si mana spre obrazul meu facandu-ma sa ma uit la el . Apoi ochii mei se umplura de lacrimi . Apoi incet dar nu foarte mult se apleca cu buzele spre ale mele . L-am sarutat inapoi nevrand sa-l ascult . Apoi se trage inapoi.
" Nu mi-e frica sa te pun la locul tau draguto , nu e ca si cum m-ai parasi " , imi spune pe un ton normal tragandu-ma de mana si intrand in masina