CHAPTER 48
" Eu doar iti spun adevarul Aria . Sunt blocata de . La naiba . Nici nu-mi amintesc . " , am incercat s-o conving pe Aria ca asta nu e locul potrivit pentru a locui , si daca poate iesi , ar trebui sa plece chiar acum.
" Nu plec Payton " , imi spuse dandu-si ochii peste cap. " Tu stii ce se intampla cu Victoria ? Am incercat s-o sun cand am venit din Las Vegas , dar nu m-a sunat si nici nu mi-a dat mesaj " .
Ce ? Louis nu i-a spus. Cum naiba o sa-i spun , ca din cauza mea Zayn a omorat-o pentru ca am fugit. E moarta.
" Nu mai e " , ii spun fiind inca afectata din cauza subiectului , ea fost singura persoana apropiata
" Disparuta ? " , Aria intreba confuza
" E moarta. A fost omorata " , am spus din nou uitandu-ma la mainile mele. Apoi ea a suflat punandu-si o mana la gura. M-am uitat in sus si am vazut-o ca plange . Aceasta este cea mai urata cale de afla ca unul din prietenii tai a murit. Sau omorat.
" Cine ? Unde ? Ce ? " , imi spune balbaindu-se din cauza faptului ca nu stia ce sa spuna
" Miercurea trecuta , Zayn a impuscat-o cand am venit in apartament . A omoarat-o pentru ca eu am fugit. " , am murmurat.
" Imi pare foarte rau. Stiu cat de apropiate voi doua ati fost " , imi spuse strangandu-ma cu putere in brate.
" E ok " , i-am spus , apoi s-a retras intinzandu-se inapoi pe canapea.
" Trebuie sa-i spunem parintilor ei . Trebuie sa avem o slubja de inmormantare . Merita asta " , Aria imi spune neprividu--ma in ochi
" NU VOM FACE . Astfel va inrautati si mai mult lucrurile " , Louis tipa intrand in camera , apoi Aria tresarise neasteptandu-se sa fie ascultata. Se mutase langa Aria , in cealalta parte. N-am spus nimic pentru ca vor incepe iar discutiile , bataile si la sfarsit cineva va avea vanatai.
" Eu cred ca Victoria merita o slujba sau macar parintii trebuie anuntati , e cel mai bun lucru ca il poti face din momentul in care au omorat-o " , Aria se ridica nervoasa in picioare , aratand spre Zayn care statea sprijinit de perete uitandu-se la ce se petrece. Zayn zambea uitandu-se la Aria cum ne proteja pe mine si pe Victoria , in timp ce Louis o avertizase.
" Aria . Te rog opreste-te " , ii spun ridicandu-ma de pe canapea. Se holba la mine neaparandu-se de Louis. Apoi incet incepuse sa maraie.
" Aria opreste-te sau voi fi nevoit sa te plesnesc " , Louis spuse uitandu-se la Aria. Ochii i se deschise larg in timp ce se uita la mine si la Louis. Nu-i voi spune ' ti-am spus ' , sa fiu sincera chiar vreau sa-i spun.
" Du-te dracu " , Aria tipase impingandu-l pe Louis , si facandu-si loc sa iasa din camera , cand deodata aparuse in cale Zayn care statea cu mainile incrucisate blocandu-i iesirea.
" Aria te rog opreste-te . Nu vreau sa fi ranita " , ii spun scancind cat sa auda doar ea. Louis trecuse pe langa mine , indreptandu-se spre Aria , lovind-o cu pumnul in maxilar. Am suflat neuitandu-ma la scena. Asta este foarte original pentru mine , dar sunt obisnuita sa simt durerea. Am simtit niste maini inconjurandu-ma cand am inceput sa scancesc , auzind-o pe Aria cum tipa dupa ajutor. Nu pot sa o ajut fara sa fiu in aceeasi situatie ca ea.
" E ok iubito. Nu esti tu " , Vocea lui Harry se auzise deasupra mea , apoi eu mi-am pus mainile in jurul taliei sale simtindu-l pe el ca fiind protectia mea. Am strans cu putere atunci cand l-am auzit pe Louis tipand la Aria , spunandu-i ca a fost avertizata. Partea cea mai trista este ca toti baietii sunt la fel. Daca Harry avea ocazia de a o omoara pe Victoria, ar fi facut-o. Louis isi arata partea pe care Harry a avut-o pe langa mine. Si sincera sa fiu , e oribil sa vad cu ochii mei felul cum Harry ma trata