CHAPTER 67
->> PERRIE'S P.O.V
Am zambit la Marlee care dormea linistita in bratele mele , Zayn fiind prin camera zambindu-ne. Pot sa ma obisnuiesc cu asta. Am putut sa aud strigaturi , apoi tipete ca mai apoi sa aud o bubuitura in perete in camera cealalta. Atunci Niall a intrat pe usa pufnind. M-am ridicat repede in picioare tinand-o pe Marlee in brate.
" Harry " , Niall pufai , apoi i-am dat lui Liam pe Marlee in timp ce Zayn era dincolo cu Louis si Niall. Am alergat repede spre usa , deshizand-o si mergand in camera cealalta. Am suflat acoperindu-mi gura din cauza scenei din fata mea. Am intrat in camera , Payton era intinsa pe jos pe jumatate constienta in timp ce Harry tipa , fiind tinut de Zayn si Louis iar Niall era langa Payton.
" Payton stai cu mine " , am scancit mergand langa ea. Vazand-o dandu-se batuta , cazand inconstienta pe podea.
" La dracu Harry , e prea mult sange " , Niall tipa ridicandu-se in picioare. Am stat langa Payton tinandu-i capul pe picioarele mele. M-am uitat la Harry cum si-a trecut mainile prin par frustrat tipand tare cazand in genunchi pe podea.
" ARIA " , Louis tipa , apoi am auzit fugind dincolo , vazand-o pe Aria in usa stand si uitandu-se la Payton apoi inapoi la Louis. Ochii ei fiind deschisi larg. E nimic fata de ceea ce am vazut inainte , dar Aria era noua in asta. Si a expus-o.
" Du-o pe Payton la spital . Perrie ajut-o te rog " , Louis spuse jumatate mie si jumatate Ariei. De ce imi vorbeste mie frumos ? Am dat din cap oftand si uitandu-ma la ea , sangele fiind pe podea. Am tresarit cand l-am vazut pe Harry uitandu-se la Payton , apoi a oftat tare inainte sa se puna in genunchi si s-o ia in brate. M-am ridicat in picioare mergand langa Harry.
" Ai mers prea departe Harry " , am soptit uitandu-ma la Payton, aratand relaxata. Ceva care greu pot vedea la ea.
" Crezi ca nu stiu asta ? " , spuse dur. Mi-am dat ochii peste cap apoi Aria alerga catre noi. Am ajuns la masina mea , am descuiat-o , si apoi am deschis usa din fata asteptandu-l pe Harry s-o puna pe scaun . Dar ma suprinde faza ca a pus-o in poala lui. Apoi m-am incruntat inchizand usa. N-am sa-l iau la intrebari decat atunci cand va fi calm. Aria se pune pe locul din dreapta in timp ce eu ma asez pe locul conducatorului. Apoi am pornit masina mergand spre spital.
---------------
Am parcat in curtea spitalului de unde plecasem ieri. M-am uitat inapoi la Payton si Harry , apoi maxilarul mi s-a inclestat cand am vazut ca se uita la ea.
" Daca vei fi prins Harry ? " , am intrebat incet , nevrand sa-l aprind din nou. El deschide usa maraind , iesind cu Payton in brate in timp ce mergea spre intrarea spitalului. Am iesit repede din masina alergand spre ei cand Aria inchisese usa. Cand am intrat , l-am vazut pe Harry vorbind cu o doamna care statea la ghiseu. Am mers spre Aria , unde era Harry si Payton .
" Domnule calmati-va. Vom avea grija de ea , dar trebuie sa va calmati si sa ne lasati sa preluam de aici " , doamna spuse ridicandu-se in picioare , langa ea stand doi barbati cu o targa , asteptandu-l pe Harry sa-i dea drumul. Dar n-o face.
" Harry , trebuie , ori o s-o pierzi " , i-am apucat bratul , apoi si-a dat ochii peste cap avand dintii inclestati atunci cand i-a dat drumul lui Payton pe targa. Odata ce acei barbati au inceput sa mearga cu Payton , l-am tinut pe Harry de mana si am simtit lacrimile pentru Payton cum curgeau pe obrajii mei. Si surprinzator este ca Harry nu da drumul , doar strange lasandu-si durerea sa iasa incet.
" Te rog aseaza-te pe acest scaun , sau este o camera . Vrei sa stai acolo ? " , ea intreba , apoi am dat din cap aprobator in timp ce ea ne zambise mergand in capatul holului. Eu si Harry am mers impreuna cu Aria. Doamna ne-a ghidat spre o camera unde era situata la jumatarea coridorului. Ne lasa sa intram inainte sa intre ea. Harry nedandu-mi drumul nici un pic.
" O sa vina cineva sa va tina la curent , atunci cand vom stii " , zambise inainte sa ne lase pe noi trei in camera.
" E vina mea " , Harry scancise langa mine
" Trebuie sa te controlozi. Nu stiu ce i-ai facut sau ce ai intentionat sa-i faci ranind-o dar sunt aici pentru tine . Pentru voi doi " , am zambit trecandu-mi degetul mare peste mana lui.
----------------
O ora a trecut si simt ca ceva rau s-a intamplat. Harry nu este bine in acest moment , avand capul in maini balandandu-se in fata si in spate. Am incercat sa-l calmez , calmandu-ma si pe mine insumi. Dar n-am reusit. Timpul trecea lasandu-ne in agonie , fara sa stim daca Payton a supravietuit sau nu. Nu am putut sa-mi imaginez la ce se gandeste ori simte Harry. Si probabil nu vreau sa stiu. Nu pot sa-i spun nimic lui Harry pentru ca nu stiu ce s-a intamplat dar imi doresc sa stiu. Nu stiu daca as putea sa fiu nervoasa pe el sau sa-l sustin.
------------
Urmatoarele 3 ore au fost de nedescris. Harry e pe marginea scaunului fiind gata sa erupa in orice moment . Va intra peste ei si ii va omora. Ochii mi s-au luminat atunci cand am auzit usa deschizandu-se si inchizandu-se. Un doctor intrase in camera , fiind acoperit de sange . Dar nici unul dintre noi nu s-a mai gandit . Vroiam doar sa stim stirile. Eu si Harry ne-am ridicat repede de pe scaun , practic am fugit spre el vrand doar sa vorbeasca.
" Ok. Harry nu ? " , omul intreba uitandu-se pe langa Harry . Apoi Harry a dat din cap fiind nesigur. Apoi capul barbatului se intorsese spre mine zambindu-mi.
" Perrie si Aria " , se uita de la mine spre Aria incet
" Sunt vesti bune si rele " , spuse oftand scotandu-si manusile
" Vestea buna este ca Payton este bine dar inconstienta din cauza atacului de panica " , spuse uitandu-se la mine. Am dat din cap vrand sa spuna si vestea rea.
" Vestea rea este ca au fost destule daune serioase in pelvis si bebelusul n-a supravietuit . Imi pare rau " , intorcandu-se spre Harry , apoi m-am intors si eu spre Harry in timp ce cateva lacrimi incepuse sa curga din ochii mei observandu-l. El a facut asta. Isi musca buza , maraind zgomotos si iesi din camera fulgerator. Am oftat nevrand sa ma duc dupa el.
" Aria , te poti duce sa vezi daca e bine ? " , am intrebat apoi Aria a dat din cap nesigura in timp ce se ridica in picioare iesind repede pe usa.
" Domnisoara Edwards , pot sa va intreb ceva ? E cam personal " , doctorul intreba. Am tresarit nerealizand ca este in camera. Am dat din cap negasind ceva personal in viata mea.
" Acele vanatai n-au fost facute accidental. . Imi poti spune cine le-a cauzat ? " , intreba incet .
" Imi pare rau , dar asta nu e treaba ta " , i-am spus , gasindu-o intrebarea de nedoctor.
" Domnisoara , imi pare rau . Va putem ajuta daca cineva va spune sa va tineti gura. Am observat pe dumneavoastra cateva vanatai . Va punem ajuta . Nu suntem doar doctori " , spuse din nou , apoi am pufnit tare.
" Nimeni nu a facut asta cu un scop . Nu stii nimic " , i-am spus. Apoi el a oftat tare inainte sa se intoarca si sa iasa pe usa. Apoi m-am asezat inapoi pe locul meu. A oftat asezandu-ma. Nu stiu cum va trece Payton si peste asta . Cu greu a trecut ultima oara