Capitolul 79

90 5 0
                                    

Au trecut 6 luni de la moartea lui Paul si al lui Nate. Si pot sa spun ca viata mea e acum cum nu ma asteptam in urma cu 6 luni , e de necrezut . Perfecta. Eu si Harry ne-am mutat intr-o noua casa . Altfel decat ultima , dar aceasta avea un avantaj : avea propria camera pentru copil. Pentru ca da , sunt insarcinata in luna a 5-a . Iar Harry nu si-a mai aratat mania decat atunci cand s-a taiat sau s-a ars. Dar altfel , nu. A devenit mai neindemanatic unde nu este un bonus . E chiar dragut. Zayn si Perrie sunt acum casatoriti , Marlee creste pe zi ce trece si se face din ce in ce mai frumoasa Sunt parinti grozavi si astept sa fiu si eu la fel ca ei in urmatoarele luni. 

" Harry " , am strigat de sus , am zambit in sinea mea cand am auzit pasii lui apropiindu-se. Apoi capul a aparut pe dupa usa. Isi ridicase sprancele asteptand sa raspund. Am zambit in timp ce am batut cu mana pe locul care i l-am aratat , apoi a venit si s-a asezat. 

" Ce-i vei spune copilului nostru cand te intrebat cum ne-am cunoscut ? " , am intrebat chicotind la ceea ce spusesem. E prostesc dar as vrea sa stiu care va fi raspunsul lui 

" U , te-am luat de la colt " , spuse din dand umeri. Gura mi s-a deschis instant in timp ce l-am plesnit. El rade luandu-ma de ambele incheituri , intinzandu-ma pe saltea facandu-ma sa rad. 

" Le voi spune ca a fost o lunga poveste alergand dupa mama lui , a fost greu de prins " , spuse suspinand in timp ce vorbea cu burta mea iar dupa ce a terminat , s-a uitat la mine si mi-a facut cu ochiul. Am ras din nou dar m-am oprit cand buzele lui erau pe ale mele. 

" Cu siguranta baiat " , spuse murmurand ridicandu-mi rochia admirandu-mi burta. 

" Nu , e fata . Ea si cu Marlee vor fi cele mai bune prietene " , am spus in timp ce chicotam.

" Nup , baiatul meu si Marlee se vor casatori . E deja aranjat , imi pare rau Payton " , Harry chicotise sarind din pat. Am incercat sa ma zbat pentru a ma ridica , dar el ma privea . Ma privea cum sufar. Am marait tare intinzandu-ma inapoi pe pat , dandu-ma batuta. Am auzit un suspin apoi am simtit cum ma ia de mana ridicandu-ma in sus. 

" Mica slabuta " , spuse apoi am oftat iesind pe usa.

" Ar trebui sa incerci si tu sa porti asa ceva " , am spus amuzata 

Vote/Comment eventual Share ca sa cresc si eu . 

Iata-ne si la penultimul capitol. Sper ca v-a placut aceasta parte . 

POSSESIVEWhere stories live. Discover now