CAPITOLUL 13

117 8 0
                                    

M-am trezit , ochii fiindu-mi deschisi foarte putin , cred ca visasem. M-am tinut de frunte si m-am uitat in jur si am observat ca sunt singura . Am marait cand am simtit iar durerea , apoi am vazut usa deschizandu-se si l-am vazut pe Liam intrand. Liam imi zambeste apoi se aseaza in pat langa mine. 

" Nu ti-a mai facut nimic aseara nu ? " , ma intreba uitandu-se dupa alte vanatai . Am dat din cap stiind ca e vorba de Harry. 

" Nu , unde e ? " , i-am spus apoi a oftat inainte sa vorbeasca 

" A , e plecat cu Louis sa cumpere niste chestii " , mi-a spus , sunand nu prea convingator . " Haide jos , Alex ne-a facut micul dejun " , Liam imi spuse tragandu-ma din pat .

" Unde mi-a pus telefonul ? ca vreau s-o sun pe Victoria si Aria sa le spun ca sunt bine " , am intrebat intrand in bucatarie. Liam se uita la mine cu simpatie

" A , e spart " , imi spune Liam scarpinandu-se dupa ceafa 

" Asteapta pana ii gasesc telefonul lui nenorocit " , am spus observand-o pe Perrie langa Zayn , Danielle manca in timp ce se uita pe telefon , Liam se aseaza langa mine in timp ce eu ma asez langa Niall . Imi zambeste si apoi ma intorc . El si Liam sunt favoritii mei. 

" Ce faci ? " , Zayn ma intreaba de dupa masa . Perrie se uita trista la mine si-mi zambeste . M-am incruntat uitandu-ma la resturi. 

" A bine " , il vad dand din umeri . Mi-am pus capul in palme cand m-am intins pe masa , uitandu-ma la ceilalti. 

" Multumesc pentru aseara " , Harry imi sopteste in ceafa in timp ce-mi saruta locul marcat. Apoi mana lui m-a inconjurat tinandu-ma pe loc 

" Ce faci ? " , I-am spus asigurandu-ma ca nimeni nu se uita. Mana lui se mutase pe coapse urcand si miscandu-se cat mai sus , apoi l-am oprit cu mana mea.

" Stiu ca vreai iubito " , imi sopteste tragandu-ma cu dintii de ureche. Mi-am miscat capul uitandu-ma la el . 

" Nu vreau " , i-am spus incercand sa ies din stransoarea lui . Se uita la mine nepregatit sa-mi dea drumul . M-am uitat la el observand ca incepuse sa ma stranga si mai mai mult de talie. 

" Opreste-te " , i-am spus ,punandu-mi mana peste a lui incercand sa-i smulg mana de pe bratul meu. 

" Nu vorbi cu mine asa scumpo " , imi spuse punandu-si buzele pe ale mele . Am incercat sa scap din stransoarea lui nesarutandu-l . Apoi am observat ca stransoarea s-a largit dandu-mi sansa sa scap. M-am uitat inapoi si l-am vazut socat si totodata nervos ca dracu. Isi misca capul uitandu-se la mine. 

" Vino aici Payton " , imi spune tinandu-si gura inclestata. Ma uit in jur incercand sa-i cer cuiva ajutorul. Nimeni . Frumos 

Nimeni nu mai e favoritul meu acum 

" Ai sa ma ranesti " , mi-am simtit corpul strivit de perete. Harry zambea stiind ca nu e nici o cale de scapare. 

" Ce te face sa crezi asta scumpo ? " , stand deasupra mea . Gura fiindu-i inclestata.

" Intodeauna o faci " , ii spun soptind. Mainile stateau ridicate deasupra capului meu pe perete.

" Poate vreau sa fac asta " , mi-o taie din scurt sarutandu-ma . Nu obiectez lansandu-i limba sa intre in gura mea. Imi zambeste apasandu-si coapsele spre , corpurile noastre fiind lipite unul de altul. Incepuse sa maraie cand coapsele lui le macinau pe ale mele.

L-am tras inapoi uitandu-ma la el si l-am vazut zambindu-mi. Apoi mana lui o pusese pe obrazul meu. 

" Nu te voi rani Payton . Doar daca o meriti " , imi spuse inainte sa se intoarca si sa plece sus in camera. Am suspinat tinandu-mi capul pe perete. 

" Doar iubeste-l Payton. Are nevoie de tine " , am auzit in spatele meu . M-am intors si l-am vazut pe Louis. Mi-am incruntat sprecenele confuza. Adpoi el a chicotit inainte sa vorbeasca .

" Lasa-l sa te iubeasca , doar atat pot sa-ti spun " , imi spune inainte sa plece din camera , lasandu-ma pe ganduri

POSSESIVEWhere stories live. Discover now