Capitolul 33

117 6 0
                                    

CHAPTER 33

" Te rog iesi " , Perrie spuse , chiar daca nici unul din noi nu i-a raspuns lui Paul pentru faptul ca l-a insultat pe Harry . El tot continua sa se uite la mine gandindu-se intr-una. Am stat pe loc si m-am uitat cum Zayn il conduce pe Paul la usa , unde am ramas suprinsa ca s-a dat batut asa de usor. 

" Du-te sus acum " , Harry imi spuse cu acea voce pe care n-o mai auzisem demult , ochii mei s-au deschis larg la auzirea tonului sau. Ma speria . M-am uitat cum toti parasesc in liniste camera. M-am uitat in ochii lui Perrie , in timp ce era trasa de Zayn fara sa scoata un cuvant. M-am uitat inapoi la Harry si l-am observat ca inca se uita la mine. Trebuie sa ma apar . pentru acest copil care creste in mine. El nu ma rani , nu ? 

" ACUM PAYTON " , Harry tipase facandu-ma sa tresarsi deja stiu ce va urma , iar picioarele incepuse sa mi se clatine in timp ce urcam scarile , auzindu-i pasii grei in spatele meu , iar mainile mele imi tremurau in timp ce urcam. M-am impiedicat in propriile picioare apoi Harry si-a pus repede bratele in jurul meu tragandu-ma la pieptul lui. Respiratia incepuse sa-mi fie grea. 

" Ai grija " , imi spune tragandu-ma spre el , apoi m-a pus jos in capul scarilor , asteptand sa incep din nou sa merg. Odata ce am intrat in camera lui Harry , m-am pus in pat cu picioarele incrucisate si cu mainile pe burta. Harry intrase si ma vazuse cum stateam cu capul in jos si cu mainile pe burta , apoi un zambet ii aparuse pe buze. Se aseza pe pat langa mine , fata lui fiind mai calma acum decat mai devreme , apoi mi-a mana de pe burta si a pus-o intr-a lui. 

" Paul chiar e tatal tau ? " , ma intreba neuitandu-se la mine. 

" Da " , i-am raspuns. Se uita la mine si puteam sa-i vad durerea prin ochii lui. 

" Poate e doar prin sange , dar nu este tatal meu . Harry el n-a fost niciodata langa mine si Nate . Am crezut ca va fi plecat dupa - " , mi-am tinut gura observand ca am spus mult prea multe . Apoi expresia de pe fata lui Harry se schimbase intr-o secunda. 

" Spune-mi " , imi spune calm dar pot sa-mi dau seama cat se abtine. 

" Nu pot . Imi pare rau " , ii spun tinandu-mi privirea in jos . Ce s-a intampla in trecut doare prea mult ca sa pot rascoli amintirile. 

" Nu ai incredere in mine ? Payton spune-mi " , imi spuse pe un ton dur .

" Te rog Payton " , imi spuse strangandu-ma de mana astfel incat sa fiu atenta din nou. M-am uitat la el , iar lacrimile stateau sa cada din ochii mei . 

" Inca nu . Promit , in curand . Nu acum . Te rog lasa asta pentru cateva zile. M-am saturat sa plang pentru niste chestii de care nu-mi mai pasa . " , i-am spus respirand greu. Sunt asa de nervoasa pe mine pentru faptul ca am plans pentru cineva care n-a fost acolo mine , pentru Nate sau pentru mama . Atunci cand era in viata. Da , mama mea e moarta. Nu stiu din ce motiv iar singura explicatie care am primit-o de la Nate a fost ca a murit intr-un accident de masina . Pe vremea aia aveam 12 ani iar Nate avea 15 ani. Iar din ce imi amintesc , mama a fost o femeie iubitoare care isi iubea copiii , iar tata a fost intotdeauna genul de om care nu se iubea decat pe el insusi. A fost un alcoolic si imi amintesc ca atunci cand eram mica , speram ca intr-o zi o sa am un dans tata-fiica la propria ei nunta. Dar in realitate , eu nu o sa am parte de asa ceva. Nate si tata au avut cateva certuri iar Nate era sa ajunga in spital iar mama a trebuit sa minta pentru a-si putea tine langa ea barbatul ce-i iubea . In noaptea cand mama a murit , a fost ultima oara cand l-am vazut pe tata iar oriunde ma duceam ii vedeam fata si-mi era frica ca o sa ma gaseasca pe mine sau Nate . Nate era cel mai bun prieten si fratele meu mai mare si cel care se lupta cu batausii pentru a-mi lua apararea . Victoria a fost prima prietena a lui Nate . Victoria imi era cea mai buna prietena, apoi Nate si ea s-au despartit pentru ca ea s-a mutat , fiind la 2 ore distanta si m-a lasat singura cu unicul prieten. Fratele meu. Am avut intotdeauna o suspiciune in legatura cu Paul .El putea sa vina la tine doar daca vroia sau avea nevoie de ceva . Si intrebarea este : Cum naiba il stie Harry pe Paul ? Si ce naiba vrea de la mine si Harry ? M-am intins langa Harry , el avand mainile in jurul burtii mele , el respirandu-mi in ceafa incet. 

" Te iubesc Payton " , imi spuse lipindu-si buzele de umarul meu , apoi el ma trage , eu fiind acum pe spate uitandu-ma la el iar el se uita la mine zambind. 

" Ce crezi ? fata sau baiat ? " , ma intreba in timp ce-mi ridica rochia lasandu-mi la vedere lenjeria si burta , apoi isi puse mainile pe burta mea. Am zambint uitandu-ma cat de iubaret este stand si uitandu-se la burta mea maricica. Nu-mi pasa daca e a lui Louis . Nu va niciodata acel gen de tata care va fi Harry. M-am ridicat in coate si m-am uitat la mainile lui. 

" Baiat " , am zambit , el uitandu-se la mine si chicoti 

" Asta cred si eu " , imi spuse apasandu-si buzele mele ale mele 

" Te iubesc mult " , imi spune printre sarut , apoi se muta punandu-si amandoua mainile pe talia mea. 

" Va iubesc pe amandoi " , imi spuse soptind . Nimic nu poate distruge acest moment. Nimic . Exceptie fiind Paul desigur . Mi-am intors capul uitandu-ma la usa inchisa , cand am auzit un tipad venind de jos facandu-ma sa tresar imediat , apoi Harry se ridica din pat indreptandu-se spre usa.

" Stai aici " , imi spuse repede iesind pe usa inchizand-o dupa el inainte ca eu sa mai spun ceva

POSSESIVEWhere stories live. Discover now