M-am trezit cam devreme , Harry dormind langa mine. El a fost normal azi noapte , si cand zic normal ma refer ca a fost ca un baiat normal care si-ar iubi iubita. Nu ciudatul de azi. M-am dat jos din pat fara sa-l trezesc pe Harry , apoi m-am dus la bucatarie. Am sarit sufland vazand-o pe Perrie cu spatele la mine , si normal eu sunt cea care e trezita , acesta fiind timpul meu de gandire .M-am uitat la Perrie care se intorsese la mine deschizandu-si ochii larg apoi eu mergand spre ea . O larga vanataie se vedea de la obraz pana la maxilarul ei , apoi eu mi-am pus mana la gura observand daunele care i le facuse Zayn.
" Ce s-a intamplat ? " , i-am soptiand tinandu-i una intre maini intorcandu-se cu capul spre holul de unde venea Harry , el frecandu-se la ochi in timp ce venea. El apoi se aseaza pe partea mea tinandu-ma de talie. El nerecunoscand-o pe Perrie.
" Neata " , spunand , punandu-si capul pe umarul meu .
" Te rog Perrie spune-mi " , incurajand-o , ignorandu-l pe Harry pentru moment. Mainile mele dandu-i o strangere m apoi isi scutura capul uitandu-se in jos.
" Sunt sigura ca Harry ti-ar spune. Imi pare rau " , imi spune inainte sa-mi dea drumul la mana si plecand. M-am intors trangandu-ma din bratele lui Harry pentru a-l vedea mai bine.
" Te rog spune-mi " , il intreb incet incercand sa nu fac nimic , apoi el maraie punandu-si o mana pe frunte
" Eleanor si Danielle au disparut Payton " , imi spune incet. Se holba la mine astepand sa reactionez , incruntandu-mi sprancenele.
" Asta ce vrea sa insemne ? " i-am spus dandu-ma mai in spate
" Au meritat-o " , auzind o voce din spatele meu , apoi m-am intors vanzandu-l pe Louis
" Ce vrei sa spui prin disparut ? " , luandu-i in ras si uitandu-ma catre ei
" Moarte Payton " , Louis imi spune. Am suflat , auzind cuvintele tari , facandu-le sa sune destul de rau. M-am intors spre Harry , el uitandu-se la mine.
" Ce au facut ? " , am spus lacrimile stateau sa cada
" Au incercat sa ne toarne . Asta e un avertisment Payton . Munca pentru noi e pe primul loc. Daca incerci sa fugi , vei sfarsi la fel ca ele" , Louis spunand din nou , apoi eu am facut cativa pasi lovindu-ma cu spatele de banca.
" Ele n-au meritat asta deloc " , ii spun scuturandu-mi capul. L-am auzit apoi pe Louis maraind , trecand pe langa mine.
" DA ? TU CE CREZI CA MERITAM ? SA AJUNGEM INTR-O INCHISOARE ? " , Louis tipand venind in fata mea. Am suflat , gandidu-ma la raspunsul care urma sa-mi iasa pe gura.
" Nu Payton " , Harry avertizandu-ma , gandindu-se sa vorbeasca intr-un final
" Nu , du-te dracu . Normal ca meriti sa ajungi intr-o inchisoare . Mai bine sfarsesti pe fundul oceanului . Nu meriti sa traiesti " , i-am spui lui Louis , vazandu-l cum se inroseste la fata , gata sa explodeze.
" Louis, iesi , ma descurc eu " , Harry spunandu-i lui Louis, atingandu-i umarul in timp ce-l impingea inapoi.
" Loveste-o tare , tarfa si-o merita " , Louis uitandu-ma la mine in timp ce iesea din bucatarie. Apoi m-am uitat la Harry vazandu-l cum se apropie. Apoi am pus mana pe ceva. Orice , care se intampla sa fie o farfurie. Am tinut-o sus, aparandu-ma cum am stiut eu mai bine.
" Las-o jos Payton " , Harry imi spune fiind acum in fata mea. Mi-am scuturat capul din spatele farfuriei. Apoi el ma trage facand farfuria sa-mi cada la picioare. Am suierant cand am simtit cioburile trecand peste mine. Apoi el isi pune o mana pe umarul meu facandu-ma sa clipesc.
" Nu ma atinge " , i-am spus uitandu-ma la el. El nu pare suparat dar cine stie ce simte el
" De ce ? Nu te ranesc nu ? , ma intreba vocea fiindu-i gentila.
" O vei face . Esti la fel ca ei " , ii spun suierand uitandu-ma la taietura piciorului meu , apoi instant am fost ridicata , sangele curgand siroaie in timp ce ma ducea la baie