Capitolul 76

107 9 2
                                    

M-am trezit simtind pe cineva ca ma batea pe umar. Am zambit trezindu-ma , deschizandu-mi ochii vazand-o pe Perrie. Ea imi zambeste , apoi am vazut-o pe micuta Marlee langa ea tragandu-ma de tricou. Am zambit in timp ce-mi frecam ochii ridicandu-ma. 

" Cred ca ai nevoie sa vorbesti cu Nate , Payton " , Perrie imi spuse stern , m-am incruntat neintelegand. 

" Harry a fost in contact cu multi oameni . Toti oamenii aceia sunt dupa Paul si Nate. Ii vrea morti " , spuse recunoscand. M-am incruntat uitandu-ma la ea. Stiu ca nu-l pot opri. 

" Esti pusa sa-mi spui toate astea ? " , am intrebat incet evitand nervozitatea din voce. Nu ma ducea nicaieri. Sunt nervoasa , dar mai mult sunt suparata si speriata. Suparata pentru ca Harry nu da doi bani pe mine si sentimentele mele. Si speriata pentru viata fratelui meu. 

" Nu , trebuia sa-ti spun asta " , spuse recunoscand , imi intinde telefonul zambind in timp ce o ia pe Marlee in brate iesind din camera. Am luat telefonul bagandu-l in buzunar inainte sa ma ridic si sa merg jos .M-am uitat in sus si am incercat sa gasesc bucataria unde erau ceilalti baieti. Mancand si vorbind incet unde se opri atunci cand am intrat. Harry imi zambeste cand am intrat in bucatarie. 

" De vrei sa-l omori pe Nate cand nici nu stii daca face parte din asta ? " , am soptit stand in fata lui Harry. Apoi el s-a incruntat instant

" Pentru ca nu vreau sa risc . Te risca Payton si n-am sa-i dau voie daca Nate omoara sau te ia " , spuse gentil . Ma surprinsese 

" Cel putin lasa-ma sa vorbesc cu el inainte " , am rupt contactul vizual uitandu-ma in jos , doar capul mi l-a ridicat , ca sa ma uit la el. 

" Ok " , spuse gentil sarutandu-ma pe buze inainte sa plece. Un zambet mic imi aparu pe buze mergand spre Perrie , i-am dat telefonul  inapoi si dupa privirea ei , era suprinsa. 

--------------------

M-am imbaiat si schimbat , pentru ca urma sa miros urat ca acele amintiri de noaptea trecuta. Ma suprinde faptul ca am fost confidenta. 

" Ti-a placut " , Harry spuse din spatele meu facandu-ma sa tresar . Trebuie sa spun ca aratam atunci ca o idioata. Am scos un mic ras cand mi s-au inrosit obrajii. Am iesit repede din camera auzindu-l pe Harry suspinand in spatele meu. Am coborat jos in camera mea , unde era Niall si Louis. M-am alaturat incercand sa-mi dau seama despre ce vorbesc. Mi-am incruntat spracenele observandu-l pe Louis varsand o lacrima. 

" Ce s-a intamplat ? " , am intrebat asezandu-ma langa Louis , apoi mici scancituri gentile ieseau din gura lui. Se uita la mine , indurerat. 

" Nu mai e Payton " , el scanci tinandu-si ochii spre mine , mi-am incruntat buzele stiind deja despre ce vorbeau. 

" Cum ? " , am soptit , gatul imi devenise din ce in ce mai uscat si mai strans blocandu-mi respiratia. Visul meu ii avea in el pe Louis si Aria. Visul meu era speranta mea in viitor. Asta fiind in viitor , putea fi complet. 

" Am gasit-o - " , i-am taiat-o repede inconjurandu-mi bratele in jurul lui. El a sughitat pe umarul meu in timp ce lacrimile mele se impregnau in tricoul lui. 

" N-N-am v-vrut . Jur " , el scanci. M-am uitat la Niall uitandu-se la el confuz. 

" S-a sinucis " , spuse. Gura mea mi-a cazut instant in timp ce mici suflituri imi ieseau din gura . Louis ma stragea puternic simtit nevoia de o imbratisare. Cum a putut face asta ? Cum de n-am fost aici s-o ajut cand a avut nevoie ? Puteam sa-i salvez viata. Puteam sa-mi salvez visul. 

" Ce naiba se intampla ? " , Vocea lui Harry aparu in camera , fiind iritat. M-am departat de Louis , mana mea , continuand sa faca cerculete pe spatele lui. M-am uitat la Harry , lacrimile nu se aratau inca pe fata mea pentru ca incercam sa le tin. Probabil aratam ca fiind constipata. 

" Aria nu mai e Harry " , am spus relaxandu-mi fata. Sprancele lui i s-au ridicat uitandu-se pe langa Louis unde ochii lui erau atintiti spre poala lui. 

" Esti bine prietene ? " , Harry intreba punandu-se in genunchi. Louis da din cap in timp ce-si stergea catea lacrimi. 

" Doar imi pare rau " , spuse soptind inainte sa se ridice si sa plece. Lasandu-se pe mine , Harry si Niall confuzi. Inca o crima neintentionata de catre gasca . Gasca care ii apartinea lui Harry. Unde in curand va mai urma o moarte. Moartea tatalui si fratelui meu 

--Bun , inca o parte pusa . Inca putin si povestea se termina. 4 capitole au mai ramas. Nu uitati : Vote/Coment si eventual Share la toata povestea. Chiar vreau sa cresc si eu mult [ 2000-3000 ] nu cer mult nu ? 

POSSESIVEWhere stories live. Discover now