Capitolul 39

94 6 0
                                    

CHAPTER 39

" Vroiam sa ma asigur ca vei fi cu mine pentru totdeauna" , imi spuse gentil dandu-mi jos si ultima piesa de pe mine lasandu-le sa pluteasca in piscina. M-am incruntat deoarece nu stiam la ce se refera. Te rog nu. Si-a mutat mainile incet , dar tot ma atingeau , ele fiind acum in apa in fata mea. Ochii mi s-au deschis instant , si gura mi s-a uscat. N-am putut reactiona cand am vazut acel inel mic. Era pur si simplu frumos. 

" Te voi iubi mereu. Si sper ca si tu o sa faci la fel iubito " , imi spuse si puteam sa-mi dau seama ce emotii avea dupa felul cum vorbea , apoi respiratia mea incepuse sa creasca. 

" M-as putea pune in genunchi dar sunt dezbracat , si suntem in apa " , imi spuse chicotind uitandu-se imprejur apoi la mine. Se uita la mine asteptand sa raspund apoi a ridica o spranceana stand oarecum incruntat. Nu pot. Nu pot sa fac asta. Asta nu sunt eu. Trebuie sa plec. Acum. Lacrimile s-au format in ochii mei , uitandu-ma la inel , apoi la el . Mi-am scuturat capul , si apoi m-am ridicat si am iesit din apa punandu-mi inapoi rochia uda , nefiind deranjatat de lenjeria uda. Stiu ca tot ce fac e sa-l ranesc , si stiu ca el ma v-a ura. Dar nu ma pot marita cu el. El nu e al meu . Eu sunt a lui . Dar toate astea sunt fortate. Si nu sunt pregatita sa fiu toata viata mea , sunt inca tanara , si am timp sa-mi fac viitorul. Dar eu il iubesc cu adevarat ? Daca nu-l cunoasteam , nu eram aici , si nu mai eram insarcinata , si nu mai pierdeam copilul. Jason era inca in viata. Iar Paul , cine stie ce s-ar fi intamplat cu el. Perrie n-ar mai fi suferit atat iar Nate n-ar mai fi bagat in rahatul asta. Iar eu eram inca cu prietenele mele Aria si Victoria si mi-as fi vazut in continuare de experienta facultatii impreuna cu prietenii mei. Viata mea putea fi mult mai buna. Am intrat in casa , buzele imi tremurau din cauza frigului si din cauza experientei de mai devreme. Nate se uita la mine dezamagit . De ce naiba e dezamagit ? Se apropie de mine apoi ma ia in brate . Ce dracu ? 

" Payton " , imi spuse oftand . Stiu ce vrea sa spuna . Stiu ca el crede ca ar fi bine sa fiu cu Harry. Ar trebui sa inteleaga perspectiva mea . Sunt sora lui mai mica. MI-am scuturat capul impingandu-ma din bratele lui Nate . Se uita la mine ingrijorat de parca mi-ar spune sa nu vorbesc. N-ar trebui sa fac ceea ce fac acum. 

" Nu " , ii spun uitandu-ma la el facand cativa pasi in spate. 

" Acum o luna vroiai sa-l omori . De ce nu acum ? " , ii spun. Am observat cum Perrie si ceilalti au intrat incet in camera. Observand evenimentul care urma sa se intample. Daca il cunosc pe Nate , sigur se va enerva usor. 

" El te va urmari Payton. Nu e vorba de el , e vorba de siguranta ta " , Nate imi spune avand o voce sperioasa .

" Inceteaza sa ma mai tratezi asa . Nu ma sparg atat de usor Nate. E bine de stiut ca il crezi pe cel care m-a fortat sa fiu aici " , ii spun tipand , nevand pic de simpatie pentru ceilaltii. 

" Payton . Nu incepe . Stii foarte bine ca te poti sparge usor " , Nate spuse trecandu-si o mana prin parul scurt. Apoi isi da ochii peste cap uitandu-se imprejur. Apoi eu am oftat tare , trecand pe langa el. L-am auzit strigandu-ma dar am refuzat sa ma uit inapoi. 

" SA NU INDRAZNESTI SA PLECI PAYTON " , Harry tipase , refuzand sa ma uit inapoi , iesind pe usa din spate si fugind departe de aceasta drama. Fugind departe de cei care credeam ca ii iubesc.Am sa le arat o alta parte de a mea pe care n-au vazut-o si nu-mi pasa de ce s-ar intampla. Pot sa ma grija de mine sigura . Ei se pot uita acum cum plec

POSSESIVEWhere stories live. Discover now