Capitolul 64

86 2 0
                                    

CHAPTER 64

Inafara de tipete si dureri provenite de la Perrie , o frumoasa fata s-a nascut . Numele ei e Marlee Maree Malik.A fost un moment memorabil , partea cum ochii lui Perrie si Zayn s-au luminat atunci cand au vazut frumoasa fetita pe care amandoi au conceput-o cu multa dragoste. A fost frumos . O mica familie. Si cel mai important este ca tatal a reusit sa ajunga. Harry inca ma tinea in brate strans , practic eram blocata pe soldul lui mai mult de o ora. Inca n-am vorbit cu el si nici nu intentionez s-o fac. Deloc. 

" Vrei s-o ti Payton ? " , Perrie spuse gentil fiind extenuata. Un zambet imi aparuse pe buze si am dat din cap aprobator si intinzand mana , Perrie mi-a pus in brate bebelusul unde dormea linistita in bratele mele. Doar uitandu-ma la ea e uimitor. Uitandu-ma la Harry , am observat ca si el zambea uitandu-se la micuta Marlee. 

" Perfecta. E minunata Perrie " , i-am spus soptind. Am incercat sa ma misc incet , practic sa plec de langa Harry dar am esuat. M-am incruntat holbandu-ma la el si am auzit un suspin langa mine. M-am uitat si l-am vazut pe Zayn zambit in timp ce o luat pe Marlee din bratele mele. 

" Noi trebuie sa mergem. Veti fi amandoi bine ? " , Harry spuse in final. Gura mi s-a deschis automat atunci cand a vorbit si la ceea ce spusese. 

" Nu plec Harry " , am spus esuand incercand sa ma misc din bratele lui. M-a ignorat asteptand ca Perrie si Zayn sa raspunda. 

" Harry vorbesc serios " , am spus zbatandu-ma in stransoarea lui. Am pufnit dandu-ma batuta , stiind ca talia mea va fi maine plina de vanatai. 

" Da , plecam atunci cand vom putea " , Ne vom intalni cu tine acolo cu Liam si Niall " , Zayn spuse in timp ce o tinea pe Marlee in brate. Harry a dat din cap intorcandu-se spre mine un moment inainte sa-si de ochii peste cap , apucandu-ma de incheietura . 

" Unde naiba mergem ? " , i-am spus in timp ce ma tragea dupa el pe coridoarele spitalului. 

" Evident plecam. Tu crezi ca am putut iesi asa devreme din inchisoare ? ", spuse frustrat. Am oftat greu incercand sa tin pasul cu Harry care mergea destul de repede. Incruntarea se adancise . Ei n-au iesit din inchisoare . Au evadat. Apoi Harry ma apuca de talie spunand sa ma misc mai repede. Am iesit in final afara , iar Harry a mers spre masina lui Perrie. A urcat in masina si ma astepta sa fac acelasi lucru , si il fac , amandoi nevorbind unul cu altul. A pornit masina si a inceput sa conduca. 

" Esti nervos ? " , am soptind in timp ce-mi puneam ambele maini in poala. Sa fiu sincera , mi-e frica , el pedepseste . Asta face el , vrea sa faca sa sufar , si sa ma priveasca cum o fac din cauza consecintelor mele. 

" De ce crezi asta ? " , spuse neuitandu-se la mine , cand m-am uitat la el . Maxilarul i s-a inclestat asteptand sa-i raspund. Ori e sarcastic , ori e o capcana. 

" Pentru ca nu vorbesti cu mine " , am raspus din nou soptind. A pufnit uitandu-se la mine , apoi s-a intors si s-a uitat la drum. 

" Daca eram suparat , iti aratam asta la spital. Crezi ca-mi pasa daca cineva ma vede ? Deja sunt un om cautat Payton " , spuse din nou suierand. Maxilarul ii era inca tensionat. 

" Tu erai nervoasa. Inteleg asta. Dar daca vei incepe din nou rahatul asta , mi-as pierde controlul si nu stiu ce va iesi " , spuse avertizand , tinandu-si mainile stranse pe volan.

" Vorbesc serios. Nu vrei sa stii ce urma sa-ti fac in inchisoare . Era dezgustator " , spuse trecandu-si o mana prin par in timp ce cealalta era pe volan. M-am asezat pe scaun si mai bine , nevrand sa stiu ce gandeste. Dar nu pot ajuta pentru ca stiu ca era de rau. Iar fi facut rau bebelusului nostru ? 

" Ok " , i-am raspuns intorcandu-ma cu fata la geam , nevrand sa vorbesc cu el in acest moment. Cand ne-am dus spre o strada gresita , m-am incruntat uitandu-ma inapoi la Harry si asteptand sa explice. Dar n-o face

" Unde mergem ? " , in final mi-am adus aminte de conversatia lui cu Zayn , unde nu raspunsese. Am asteptat , dar fara succes. 

" Sunt un om cautat . Plecam din Las Vegas . Nu mai pune intrebari " , spuse dur . Am marait lasandu-ma inapoi pe scaun. M-am uitat la el si apoi inapoi pe geam. 

" De ce esti vioi ? Am intrebat doar unde mergem , plus ca e o buna intrebare deoarece nu am nici o idee " , i-am spus inapoi fiind satula de atitudinea lui. 

" Opreste-te Payton . Nu vreau sa fi implicata pentru un motiv nenorocit " , spuse maraind tinandu-si privirea inainte. Am pufnit dandu-mi ochii peste cap , fiind pregatita sa-i raspund. 

" Am fost implicatat de la inceput , m-ai facut sa ma implic atunci cand m-ai fortat sa ma marit cu tine Harry . Sunt implicata si daca esti prea orb ca sa vezi - " , m-am oprit nevrand sa termin fraza , stiu ca e adevarat. el nu m-ar iubi niciodata pentru ca nu stie cum. 

" OPRESTE-TE . TI-AM SPUS DE CAND AM PLECAT PAYTON , CA NU VREAU SA INCEP ASTA CU TINE " , acum tipa , trangand masina intr-o parte a drumului , respiratia lui fiind inegala. Isi odihneste capul pe volan incercand sa se calmeze. 

" Nu vorbi " , spuse ridicand mana spre mine. Am pufnit din nou , fiind inca speriata pentru ca ar tipa din nou la mine in felul asta. M-am intors pe scaun , desfacandu-mi centura si deschizandu-mi usa , doar inainte sa deschid usa pornind sa merg inapoi spre spital , usile s-au inchis automat. M-am incruntat intorcandu-ma la Harry , observandu-l ca se uita la mine. 

" Te-am avertizat . Si acum tu esti cea care fuge ? E ceea ce faci Payton . Am sa te pedepesesc de fiecare data cand o s-o faci. Nu-mi pasa ca esti insarcinata , ai nevoie sa stii unde ti-e locul " , spuse maraind incet tinandu-si ochii atintiti spre mine. Nu vreau sa raspund , asa ca mi-am intors capul punandu-l pe spatarul scaunului. 

" Raspunde-mi Payton inainte sa fac ceva care o sa regret ", spuse printre dinti , privindu-ma. 

" Nu intelegi ce vreau sa spun Harry. Esti prea dominant si posesiv. Asta nu e o relatie sau in curand sa avem o familie. Esti doar tu. Si sotia ta fortata care se pare ca e insarcinata cu copilul tau. De ce nu vrei sa intelegi punctul meu de vedere ? fiind in situatia mea. Nu am nici un cuvant de spus in ceea ce fac. Nu am nimic , decat pe tine . Daca te iubesc trebuie s-o fac " , iar la sfarsit vocea mea se intrerupe si bufnesc in lacrimi lasandu-le sa curga pe obrajii mei , refuzand sa ma uit la el. 

" Iesi afara " , spuse si ma uit la el socata. Gura lui era intr-o linie dreapta. Am ezitat nefiind sigura ce asteapta sa fac. 

" NU M-AI AUZIT ? IESI DRACULUI AFARA " , tipand in timp ce-mi deschidea usa la masina impingandu-ma. Am suflat atingand pamantul. Apoi el pufni inainte sa inchida usa si sa plece. Am oftat ridicandu-ma in picioare. Mi-am frecat fundul in timp ce ma uitam la dreapta si la stanga , apoi am marait in timp ce mergeam inapoi la spital , sperand ca Zayn si Perrie sa nu fi plecat inca

POSSESIVEWhere stories live. Discover now