CHAPTER 62
Sincer n-am mai putut sa suport asta . Stresul si-a pus amprenta si pur si simplu am clacat. Iar asta doar fin cauza lui Harry. El e motivul pentru tot ce s-a intamplat. Deocamdat sunt pe strazile Las Vegasului si ma plimb calmadu-ma . Dar n-am reusit . Cel putin asa am sperat . E dupa amiaza , soarele incet se retrage dar inca nu insereaza. Cu siguranta Perrie ma cauta si nu Harry , ceea ce este mai bine . Totusi stiu ca ea ma va gasi. Dar n-ar indrazni sa tipe la mine , iar in schimb , pe Harry l-ar durea in cot . El n-ar face decat sa vorbeasca sau sa tipe la mine. Vremea era perfecta pentru o plimbare , iar lacrimile mi s-au uscat pe obraji. Le-am sters in timp ce am fost intrerupta. M-am incruntat vazand masina neagra a lui Perrie mergand incet pe langa mine .
" Payton , te rog intra in masina inainte ca Harry sa faca ceva si sa omoare pe cineva " , Perrie spuse gentil din masina , mi-am incrucisat bratele la piept oprindu-ma sa ma uit la ea. A oprit masina si a asteptat ca eu sa raspund.
" Trebuia sa plec Perrie " , i-am raspuns cu o voce slabita facandu-ma sa par venerabila. A oftat iesind din masina imbratisandu-ma.
" Stiu , imi pare rau , stii ca Harry n-ar indrazni sa te raneasca in timp ce e urmarit " , imi spuse tragandu-se inapoi , ghidandu-ma pe langa masina ei. Am dat din cap intelegand , apoi am intrat in masina. A pornit masina din nou , incepand sa conduca in cealalta parte . Mai exact in partea din care a venit.
" Um , unde mergem ? " , am intrebat nefiind sigura de ceea ce face.
" Harry vrea sa-l vezi , si daca n-o faci Payton , cine stie ce va face ? " , imi spuse. Ochii mi s-au marit in timp ce ma uitam la ea , ea neuitandu-se la mine. Nu minte.
" Nu doamne . Te rog . Perrie nu " , am implorat in timp ce mainile incepuse sa tremure cu manerul de la usa masinii. Sunt pregatita sa sar daca nu se va opri.
" Payton si eu te implor . Nu poate si nu te va rani . Esti insarcinata pentru numele lui Dumnezeu " , spuse frustrata. Respiratia imi incetinise in timp ce scoateam pe gura mici suflituri cand am oprit in fata inchisorii. Perrie iese din masina mergand spre partea mea , deschizand usa , si asteptand ca eu sa ies. Mi-am scuturat capul apoi ea a oftat trangandu-ma afara. Am inceput sa ma zbat dar stransoarea ei era prea stransa , apoi ea ma trage dupa ea spre birou. Femeia le facuse semn prin usa. Perrie continua sa mearga pe langa cei doi gardieni , apoi pe usa pe care am eu am iesit. Buzele au inceput sa-mi tremure cand am ajuns la usa , o deschide pentru mine dandu-mi drumul la incheieturi . Capul mi s-a intors spre Harry care statea la masa cu mainile inclestate si capul in jos. Zayn nu era pe nicaieri. Am pasit incet , in timp ce tot trupul imi tremura , apoi am tresarit cand usa s-a trantit in spatele meu. Lasandu-ma singura cu Harry.
" Aseaza-te " , am tresait din nou la auzirea vocii care sparsese linistea. " Trebuie sa ma repet ? " , vocea lui era mai dura in timp ce-si ridicase capul uitandu-se la mine. Am pasit incet si nesigura pe langa el tragand scaunul si asezandu-ma.
" Ai fugit " , spuse nervos. Un scancit imi parasise din gura din cauza tonului pe care-l folosea. Nu l-am auzit vorbind asa de luni bune.
" De ce " , intreband folosind acelasi ton. Mi-am intors privirea uitandu-ma in jos la mainile mele.
" M-ai speriat " , i-am spus recunoscand. Vocea mea fiind in continuare slabita .
" Payton , stii regulile . Regulile nu sunt facute pentru a fi incalcate " , spuse printre dintii inclestati tinandu-si mania inauntru. Am dat din cap aprobator uitandu-ma la mainile mele care tremurau.
" Stii ca nu te-as rani din nou Payton " , spuse avand in continuare nervi . M-am uitat la el si am dat din cap aprobator. Se uita la mainile mele apoi isi intinde mainile luandumi-le intr-ale lui.
" Nu vad de ce n-as putea iesi afara . Adica ai garduri in jurul casei. Am crezut ca vei avea incredere in mine " , am soptit spunand adevarul tinandu-mi privirea spre mainile lui. Fara a fi pregatita pentru reactia lui.
" Trebuie sa-ti iei precautii . Mai ales cand nu sunt acolo . Nu intelegi ce ti-ar face Paul cand si-ar pune mainile pe tine ? " , spuse nervos facandu-ma sa ma trag inapoi.
" Imi pare rau " , am scancit . De ce sunt asa ? De ce nu pot sa ma apar macar odata ? Doar odata si as fi fericita pentru mine. M-am incruntat uitandu-ma in jos.
" Stai. De ce sa-mi para rau Harry ? Adica , sunt insarcinata cu copilul tau si tu practic ma lasi sa fiu singurul parinte si tu ai ceva impotriva ca am iesit afara " , m-am uitat la el incruntata. I-am dat drumul repede la maini inainte sa reactioneze . Cu noroc chiar a mers. Incruntarea lui era adanca , odata cu sprancele ridicate si cu ochii negrii se uita la mine. Aratand socant.
" Crezi ca am ales sa fiu aici ? " , spuse maraind periculos.
" Normal . N-ar fi trebuit sa faci ceea ce ai facut. Asa cum ai facut si cu Victoria. Meriti sa fi aici . Iar eu nu merit sa fiu blocata in casa in timp ce-ti port copilul " , am spus nervoasa ridicandu-ma in picioare. Apoi ma urmareste holbandu-se la mine.
" N-as indrazni Payton. Pot sa-mi retrag promisiunea " , avertizandu-ma.
" Retrage-o . Nu ma mai intereseaza Harry. Nu sunt un copil. Cred ca sunt sotia ta . Nu o prizoniera. " , i-am spus mergand pe langa masa incercand sa-l domin. Dar n-a mers. Respiratia mea era acum grea in timp ce astepam sa raspunda. Inainte ca vorbele sa-i iasa pe gura , mana mea s-a miscat si l-am plesnit peste obrazul drept . Capul lui s-a intors neasteptand sa-l lovesc. Ar trebui sa guste din propriul lui medicament. Puteam sa aud cum gardienii se apropiau spre camera , in timp ce-mi tineam ochii pe Harry. Actiunile lui au venit repede , tinandu-ma de gat si impingandu-ma in perete. Am incercat sa tusesc dar am esuat inecandu-ma. Gardienii au venit din spatele lui Harry tragandu-l deoparte. Harry maraia tinandu-si ochii pe mine. A fost o parte hidoasa , una care va sta imprimata in capul meu. Cata ura avea asupra mea , era acum vizibila. Nu s-a mai spus nimic , se auzea doar respiratia grea a lui Harry in timp ce era incatusat si tras fortat afara. Perrie a aparut apoi in fata mea , iar buzele ei parca se miscau dar vorbele ei erau neintelese. Doar sunetele abuzive ale lui Harry se auzeau in afara usii