Capitolul 69

84 2 0
                                    

CHAPTER 69

" Nu vorbi cu mine asa Payton " , Harry avertiza in timp ce-i inchisesem usa in fata. Am oftat punandu-mi hainele pe scaun . Ar trebui sa-mi inteleaga frustrarea pentru eu. E complesitor . Dar Harry e Harry. E prea absorbit ca sa stie ce simt. 

" Serios Payton ? Deschide usa ! " , l-am auzit oftat pe dinafara usii , apoi batu usor incruntandu-ma si observat ca am incuiat-o accidental si sunt surprinsa ca n-a tipat. Din nou am folosit peretele pentru sustinere in timp ce mergeam catre usa. Vazandu-l uitandu-se la mine , fara nervi si manie. 

" Te rog , lasa-ma sa te ajut. Promit ca nu voi face nimic " , spuse cu capul si ochii in jos. Corpul meu era dezgustator in acest moment. O cicatrice mare se vedea de-alungul abdomenului semn ca acolo nu mai are nici un copil. Si probabil nu va fi atata timp cat Harry ma tine legata. 

" Ok " , am murmurat , apoi l-am vazut uitandu-se in jos semn ca l-am prins cu garda jos . Sunt bucuroasa ca am facut-o.M-am mutat intr-o parte ca sa intru in camera , lasandu-mi inca o mana pe perete ca sa-mi tin echilibrul. L-am vazut intrand in camera inainte sa inchid usa dupa el , acest om ma omoara pe dinantru si pe dinafara. Cicatricile facute de el arata ca eu chiar sunt a lui. Marcandu-si proprietatea. Il iubesc prea mult ca sa-l las si sa merg mai departe , nu vreau sa fiu proprietatea lui. Vreau sa fiu sotia lui. Dar nu ma iubeste destul incat sa ma lase libera si fericita. M-am uitat cum imi ia mana intr-a lui tragandu-ma mai aproape , apucandu-ma de talie facandu-ma sa suflu. Cand s-a oprit , m-a facut sa ma opresc cu el , suntem in mijlocul baii , ochii lui ma priveau in timp ce ma tinea , fiind sigur ca nu ma va scapa din stransoarea lui. 

" Nu pot s-o aduc pe Perrie , sau o sa ma descurc singura. Te rog " , am oftat mergand inapoi tinandu-mi din nou echilibrul de la perete. Nu vreau ca el sa vada cicatricile si vanataile pe care le-a lasat pe pielea mea , fiind speriata pentru ca i-ar putea aduce bucuria. Se incrunta uitandu-se la mine , dupa care a oftat scuturandu-si capul. 

" Imi pare rau dar vreau sa-ti recapat increderea . Singura cale este asta " , imi da un mic zambet apropiindu-se de mine. 

" Ridica mainile " , spuse soptind fiind acum in fata mea. Am facut ce mi-a spus , nevrand sa ma lupt cand sunt slabita. Imi da jos camasa de pe mine , corpul meu fiind in totalitate expus , exceptand lenjeria. El neluandu-si ochii de pe mine. M-am uitat cum ochii lui se uitau in jos , facandu-ma sa-mi pierd controlul. Se uita jos la burta apoi marai fara sa zambeasca . Am tresarit inapoi cand i-am simtit mana pe soldul meu , apoi degetul lui miscandu-se pe corpul meu firav. 

" Nu am vrut. Nu vreau sa fac asta " , a scancit tinandu-si ochii pe pielea mea. Cand s-a intors , am ramas fara cuvinte , cuvintele nu pot umple aerul. 

" Nu am sa-ti spun ca sunt ok . Dar sunt bine . Sunt inca aici nu ? " , am intrebat soptind uitandu-ma in podea.

" Nu esti bine Payton . Am pierdut un copil. Ne-am casatorit fortat , ai ramas insarcinata din nou , apoi ai pierdut copilul din cauza mea. Sunt un monstru . Stiu asta. Un mostru ce ti-a furat inocenta. Ti-am luat totul Payton , asa ca nu indrazni sa spui ca esti bine pentru ca voi pierde din nou " , spuse puternic , dar ochii lui aratau durerea data catre mine. Am dat din cap negasind cuvintele. El trase tricoul peste capul meu atunci cand n-am raspuns , dupa care se lasa pe vine punandu-mi blugii si tragand de ei in sus. Odata ce a terminat a stat deasupra mea. Vazandu-ma. Aproape ca este pe ganduri. M-am incruntat mergand pe langa el tinandu-ma de chiuveta si perete pentru sustinere. Cand am iesit din camera , am observat-o pe Perrie stand si asteptand pe pat. Odata ce m-a vazut , mi-a zambit ridicandu-se si venind spre mine. 

" Gata " ? , intreba intinzand mana pentru mine , apoi i-am zambit apucandu-i mana. Nu ma uit inapoi cand am inceput sa mergem stiind ca Harry se uita , probabil facandu-i o gaura in capul lui Perrie. 

-------------------

" Unde mergem ? " , am intrebat-o pe Perrie gentil in timp ce mergea incet oprind la semafor. 

" Ne intalnim cu baietii la aeroport . Ne mutam in Londra . Harry a spus ca va incepe sa guverneze acolo , si in plus e un nou inceput. Pentru toti " , spuse , apoi pornind mai departe . Minunat , fiind departe de Nate , dar si mai bine departe de Paul. Nestiind inca ce plan are

POSSESIVEWhere stories live. Discover now