capitolul 43

98 6 0
                                    

CHAPTER 43

Inca doua ore de stat in camera lui Harry inecandu-ma in ganduri pana si-a facut aparitia. Trantind usa in urma lui. Mi-am mutat picioarele incrusindu-le in timp ce Harry venea spre mine. Nu pot poate lovi. N-am facut nimic rau. Ochii lui se mutara , vazand hartia pe jos impaturita , apoi se intoarce spre mine fiind acum in fata mea. El chicoteste asezandu-se pe pat langa mine , neatingandu-ma . Din fericire. 

" Sa inteleg ca refuzi acele reguli ? " , imi spune vocea lui nefiind plina de umor. Isi tinuse ochii atintiti spre mine facandu-ma sa observ ca n-am facut nimic rau .Dar din cate imi dau seama , am facut. Am dat din cap , iar un zambet ii aparuse pe buze , apoi isi incruciseaza bratele la piept , tinandu-si in frau nervii.

" Eu n-as indrazni Payton. Daca una din reguli e incalcata , pedeapsa nu va fi minora " , imi spune maraind. Ochii lui aratand acum multa nervozitate iar zambetul ii disparu. 

" Mai bine nu fugeai si acceptai inelul " , imi spune continuand. Am pufnit uitandu-ma in alta parte. Tinandu-mi cuvintele , stiind ca ele nu ma duceau nicaieri. 

" Acum , te mai intreb inca o data. Accepti acele reguli ? " , imi spuse tare. Apoi incet m-am uitat spre el . 

" Da " , am spus printre dinti. Apoi el chicotise ridicandu-ma in sus si tragandu-ma dupa el. 

" Vei sta acasa , cat timp eu si baietii suntem plecati cu treaba. Iti voi da voie sa vorbesti cu Perrie. Fara Nate. " , imi spune in timp ce ma tragea dupa el pe hol . El ascunde ceva , oare ce a facut Nate ? Sau mai bine zis , ce i-a facut lui Nate ? Nu inteleg de ce nu ma lasa sa vorbesc cu fratele meu. Adica , el vrea acelasi lucru. Cel putin asa cred. 

" AI INTELES ? ",Harry tipase , facandu-ma sa tresar. Stransoarea lui fiind acum mai stransa , in timp ce astepta un raspuns. 

" Ok " , i-am spuns atunci cand am ajuns in fundul scarilor , in timp ce Liam , Niall si Louis asteptau la usa. In acel timp , Zayn si Perrie erau intr-o parte , iar Nate era pe canapea , uitandu-se la mine. El vrea sa vorbeasca , dar eu inca nu pot si nici nu vreau sa vorbesc cu el. 

" Fi cuminte . Jur pe Dumnezeu ca daca aud ca ai incercat sa vorbesti cu el , nu voi ezita si te voi lovi " , imi spuse maraind punandu-si buzele pe fruntea mea. Un fior imi trecuse pe sira spinarii , in timp ce ma gandeam la pedeaspa care avea in plan sa mi-o aplice. Am dat din cap , asteptand ca el sa iasa pe usa impreuna cu ceilalti lasandu-ma cu Nate si Perrie. Odata ce usa s-a inchis , Perrie m-a imbratisat destul de tare , lasandu-mi capul pe pieptul ei in timp ce oftam , lacrimile mele udandu-i apoi tricoul. 

" Nu pot sa fac asta Perrie " , am scancit tinandu-i tricoul . Doar in caz ca se va retrage , ceea ce nu vreau. Am nevoie de cineva care sa fie aici , cineva in care sa am incredere , cineva care ma va proteja. Iar acea persoana este Perrie. 

" Ba da poti. Esti cea mai puternica din casa asta Payton , si daca te duci la fund , ne ducem si noi cu tine " , imi spuse soptind. Se inseala . A fost cea mai puternica de la inceput , de la faza cu Eleanor si Danielle , cand amandoua si-au pierdut viata. 

" Nu e adevarat . Eu de cand sunt aici , nu m-am oprit din plans " , i-am spus scuturandu-mi capul. Se uita la mine cu simpatie , apoi se uita in spatele meu. M-am incruntat atunci cand l-am vazut pe Nate stand in picioare. Uitandu-se la mine peste Perrie. Mi-am scuturat usor capul , observandu-l trecand pe langa mine. El vrea sa vorbeasca , dar eu nu pot indura pedeaspsa lui Harry daca voi incerca sa vorbesc cu el. Chiar daca asta inseamna sa-mi ranesc fratele. 

" Nu , nu , nu . Nu pot vorbi cu tine. Nu pot " , am spus soptind in timp ce mana mea era ridicata sus atingandu-i pieptul. 

" Imi pare rau Payton. Trebuia sa te protejez . Chiar si cu Paul. Nu trebuia sa las pe nimeni sa te raneasca " , imi spuse , vocea rupandu-se in bucati. Respiratia mea incepuse sa creasca in timp ce ma uitam imprejur . Peretii erau aproape sa ma prinda . Plamanii mei congestionandu-se. De ce naiba l-a adus in discutie pe Paul ? El stie foarte bine ce inseamna subiectul asta pentru mine. 

" Am nevoie de aer " , am spus soptind neputand sa respir in timp ce ma uitam imprejur , cautand o usa , dar nu era nici una. 

" Payton . Payton. Calmeaza-te . Ai - " . Vocea lui Nate se terminase. Nu s-a intampla nimic. Sunt in visele mele. Unde nu pot sa controlez ce s-a intamplat. El are control asupra mea. Viata mea. Visele mele. Viitorul meu. Am fost trezita de razele de soare . Am clipit din ochi ridicandu-ma in picioare. Uitandu-ma imprejur , am gasit o casa stand in mijlocul pustietatii. M-am indreptat incet spre casa , intrand inauntru. 

" MAMI ! " , am auzit un sunet si apoi urme mici de picioare pe podeaua din lemn. M-am indreptat spre acele sunete , observand o fata tanara , uitandu-se imprejur , avand un par lung si cret, ochii ei fiind de un caprui deschis. 

" Scumpo , taci din gura , tatal tau doarme " , am auzit o voce recunoscuta , apoi am observat spatele siluetei , care se apleca in fata fetitei luand-o in brate , aceasta punandu-si capul pe umarul ei. Gura mi-a cazut instant atunci ca s-a intors. Eu ? Eu sunt. 

" Scumpo , Louis si Aria vor veni in jurul orei 12 pentru pranz. " , vocea ii se auzise din capul scarilor , figura aparandu-i in fundal. Ii sarutase fruntea ei , apoi fetitei. Apoi amandoua zambira. Aria si Louis ? De ce naiba ar vrea Aria sa fie implicata in asta ?

POSSESIVEWhere stories live. Discover now