capitolul 42

96 7 0
                                    

CHAPTER 42

Am asteptam cam 10 minute pana cand Harry si-a revenit urmand sa sparga usa . Si am avut dreptate . Vocea lui nervoasa si bubuiturile se auzeau dincolo de usa. Picioarele mele erau moi din cauza alergarii neavand sansa de a sta in picioare sau de a ma proteja. M-am tarat in maini si genunchi ducandu-ma in cada inchizand usa cabinei , apoi am dat drumul la apa nevrand sa mai aud bubuiturile. Mi-am adus genunchii la piept in timp ce stateam cu capul sprijinit de perete avand ochii inchisi. In orice moment , el va fi in baie. In orice moment as fi moarta. In orice moment voi fi fata in fata cu el . Din nefericire. Am auzit apoi o mica bubuitura , el fiind in baie , eu fiind cu ochii inchisi. Ochii vei vazura destul. Ajunge cu toata durerea care mi-a provocat-o , cu toate vanataile care el imi spuse ca n-a vrut sa mi le cauzeze si totusi , imi spusese ca ma iubeste. O singura regula in iubire . Sa nu-i ranesti pe cei care-i iubesti. Am crezut ca Nate ma iubeste. Dar el tot ce vrea e sa ma marit cu dusmanul. El vrea ca eu sa fiu in siguranta , dar ma vinde celui care mi-a provocat toata durerea in toata viata mea. Pe langa Paul. 

" Uita-te la mine Payton " , imi spune soptind , fiind in continuare nervos . Am deschis ochii observad ca oprise apa fiind acum cu mine in acel spatiu mic. El sta langa mine ,uitandu-se la mine in aceeasi pozitie in care eram eu. Nu e ca si cum n-ar fi facut-o. Dar cu tristete.

" N-am sa te mai intreb din nou. De ce ai fugit ? " , imi spune, eu apoi tragandu-mi genunchii si mai aproape de piept. Asta mi-ar ajuta durerea in caz ca se va intampla.

" Nu te vreau " , i-am spus punandu-mi capul pe genunchi , apoi l-am auzit maraind adanc. M-a apucat apoi de brat ridicandu-ma odata cu el. Am scancit in momentul in care el m-a impins pe peretele rece. 

" Cand dracu ti-am dat tie o sansa. Mi se rupe daca refuzi . Esti a mea. Si mi se rupe de ceea ce vrei tu " , imi spuse impingandu-ma si mai mult in perete. Mi-am lasat buza sa tremure , atunci cand el mi-a fortat mana si mi-a pus inelul pe deget. 

" Daca vreo data vei mai face ceva draguto , ma voi asigura ca nu se va mai intampla . Acum nu mai am nici o sansa decat sa scriu niste reguli " , imi spuse , tragandu-se inapoi si lasandu-ma sa alunec pe peretele ud. Nu s-a uitat inapoi in timp ce iesea din camera , sau mai bine zis pe usa care el a spart-o . M-am sprijinit inapoi nefiind capabila sa stau in picioare. 

---------------------

Dupa o ora petrecuta in dus , am avut destul curaj sa ma ridic in picioare , iesind din cada apoi din baie. Am mers atenta pe langa usa sparga care zacea pe jos , ducandu-ma in camera lui Harry. Apoi m-am incruntat vazand usa inchisa. El niciodata nu inchide usa. Am pasit mai departe nevrand sa ma ranesc din cauza lucrurilor pe care Harry le-a distrus. Apoi am pus mana pe clanta , dar din nefericire am observat ca era incuiata. De ce dracu sunt incuiata ? M-am intors oftand . Nu pot face nimic in legatura cu asta. Dar totusi e mai bine decat sa fiu in beci. M-am dus spre pat unde am observat o bucata de hartie pe cearceaf. Scrisul lui Perrie acoperea toata pagina. Gura mi s-a deschis instant observand ca sunt reguli. Pentru mine. M-am asezat pe pat pregatita sa citesc acele reguli de rahat. Nu-mi vine sa cred ca ma pune sa indeplinesc toate astea.

1.Nu parasi camera sau casa fara stirea lui Harry 

2. Nu manca fara stirea lui Harry.

3. Nu te satisface singura fara stirea lui Harry.

4. Nu-ti marca pielea.

5. Poarta doar hainele din dulap pe care Harry ti le-a ales

6. Nu vorbi cu nici un barbat din casa fara stirea lui Harry. Ca de altfel , alte persoane care apartin acestei case. 

7. Nu purta machiaj sau nici un alt produs chimical sau de infrumusetare. 

8. Nu-ti scoate inelul de pe deget. Altfel vei fi pedepsita.

9. Fara scancituri sau plans.

10. Daca ti se spune sa vorbesti , atunci vei vorbi.

11. Fara usi inchise sau incuiate.

12. Sa nu iesi afara sau sa te uiti pe geam.

13. Sa nu folosesti aparate electronice 

14. Nu vei face observatii cand Harry isi va cheltui banii pe tine sau pe ceilalti

15. Fara observatii 

Daca nu vei indeplinii aceste ' sarcini ' , pedeapsa va fi aspra. Nu vor fi atentionari dupa ce vei citi asta. 

Am impaturit foaia aruncad-o intr-un colt al camerei. Nu se poate astepta ca eu sa fac toate astea. Fratele meu este in aceasta casa , dar n-am voie sa-i spun nici o vorba lui sau lui Perrie. Cel ma va omora mai mult este faptul ca n-am sa pot vorbi cu Perrie

POSSESIVEWhere stories live. Discover now