CHAPTER 50
M-am dus jos unde erau ceilalti , asteptandu-i pe Perrie si Zayn sa le dea vestea. Eram bucuroasa si speriata in acelasi timp.Eu si Harry am pierdut un copil , iar sa ai un copil intr-o astefel de casa e cam distructiv.Perrie imi zambi inainte sa se uite la Zayn , apoi el a dat din cap iar Perrie a inceput sa vorbeasca cat de fericita e pentru nunta mea si a lui Harry. Apoi incepuse savorbeasca despre copil , pana i-a iesit ultimul cuvant din gura.
" O sa avem un copil " , Perrie si Zayn spunand la unison , apoi i-am vazut pe ceilalti baieti impreuna cu Aria ca-i felicitau si fluierau. M-am uitat in spatele meu observad ca Harry plecase iar eu m-am incruntat confuza. M-am ridicat zambindu-i lui Perrie inainte sa urc in camera lui Harry , unde statea pe marginea patului cu capul in palme. Nu m-a observand cand m-am apropiat atingandu-l pe spate.
" Trebuia sa fim noi " , spune murmurand neuitandu-se in sus. M-am asezat in fata lui punandu-mi degetele sub barbia lui , ca sa se uite la mine.
" Vom fi noi . Dar cand vom fi pregatiti " , ii spus soptind calm , cand un zambet ii aparu pe fata atunci cand se uita la mine.
" Asa ca tu vrei asta " , ma intreba , vocea lui sunand mult mai gentila si venerabila. Am dat din cap zambindu-i si luandu-l de mana.
" Curand " , ii spun soptind. Incepuse sa zambeasca ridicandu-se , facandu-ma si pe mine sa ma ridic. Ma ia de mana , conducandu-ma jos unde erau ceilalti. O imbratiseaza pe Perrie , apoi a dat mana cu Zayn , felicitandu-i pe amandoi.
-------------
Am fost pe jumatate adormita cand am auzit tipete jos. Am deschis ochii maraind ridicandu-ma. M-am uitat langa mine , observand ca e 3 dimineata . Serios ?
L-am zgaltaind pe Harry , apoi el a inceput sa maraie impingandu-mi mana. Am chicotit dupa care i-am dat o palma la fund facandu-l pe Harry sa maraie din nou si se uita la mine cu coada ochiului.
" Ce s-a intamplat ? " , ma intreba. Vocea lui dimineata este cea mai sexy.
" Cineva tipa jos. " , am spus topaind langa el.
" Nu-mi pasa. Intinde-te inapoi si pune-te sa dormi " , imi spuse inchizandu-si ochii , apoi eu am chicotit langa el uitandu-ma pozitia in care dormea.
M-am dat jos din pat si m-am dus spre scari coborand jos . E destul de greu sa mergi prin casa fara o sursa de lumina , unde eu n-am asa ceva. Am reusit sa ajung la parter fara sa cad sau sa ma impiedic si m-am dus la bucatarie unde era lumina aprinsa. Louis statea la masa cu capul in maini , neobservand ca sunt acolo. Liam era la bufet band un pahar cu apa , aratand cam enervat si obosit.
" Ce s-a intamplat ? " , i-am intrebat pe amandoi
" Aria n-a fost in pat cand m-am trezit " , Louis mormaind tinandu-si capul in palme.
" De ce a plecat ? " , l-am intrebat pe Louis. Si-a aratat fata in sfarsit , apoi ma suflat vazandu-i fata machiata. N-am putut face altceva decat sa izbucnesc in ras din cauza fetei lui. Louis se ridica in picioare nefiind amuzat.
" Payton ce faci ? " , i-am auzit vocea lui Harry din nou , apoi veni langa mine facandu-l pe Louis sa nu se enerveze. Harry isi freca ochii nefiind sigur de ceea ce vazuse. L-am vazut pe Harry izbucnind apoi in ras.
" Taci dracului din gura " , spuse Louis maraind in timp ce-si stergea machiajul de pe fata , unde se pare ca nu-i reusise.
" Asa ca ai speriat-o pentru ca te-am machiat " , l-am intrebat chicotand in continuare. Louis apoi a dat din cap frustrat.
" Trebuie sa spun ca nu arati rau " , i-am spus zambind punandu-mi palma pe obrazul lui , holbandu-se la mine.
" Ma duc in pat " , Liam maraise in timp ce iesea din bucatarie.
" N-am sa ma duc s-o caut . Poti face asta de una singura " , Louis chicotise fals , apoi m-am holbat inapoi la el.
" Sunt sigura ca se va intoarce inapoi. Nu are unde sa se duca " , i-am spus dand din umeri fiind pregatita sa urc sus apoi il vad pe Harry urmarindu-ma