Capitolul 72

90 3 0
                                    

CHAPTER 72

" Despre ce naiba vorbesti ? , de ce ne-ai fi adus aici daca ai fi stiut ca ei sunt impreuna in asta ? " , am intrebat crescandu-mi tonul din ce in ce mai mult. El se uita la mine inainte sa vorbeasca. 

" Doar ce am aflat Payton , calmeaza-te . Tu crezi ca te-as fi lasat singura cand Paul e prim imprejur ? " , spuse. A oftat dand din cap , cel putin are dreptate. Stiu ca incearca sa ma protejeze dar vreau sa stiu de ce naiba era Nate cu Paul. Nate a sus ca Paul l-a batut. De aceea avea taieturi si vanatai pe tot corpul. Cum a putut sa falsifice asta ? 

" Si ce o sa faci ? " , am intrebat incet. Stiu deja raspunsul dar vreau sa-l aud. Nu vreau sa plec din locul ce-l iubesc , locul unde am crescut si unde o sa imbatranesc. Cel putin asa cred.

" Ne ducem in Londra sa-i luam pe restul ca mai apoi sa scapam de acesti nenorociti odata pentru totdeauna " , spuse printre dinti plecand. 

" Nu te voi lasa sa-l ranesti pe Nate Harry " , am declarat. E fratele meu care a fost langa mine toata viata. De Paul nu ma intereseaza , pentru ca niciodata n-a fost aici , si nu e un tata pentru mine , dar Nate e inca fratele meu , chiar daca face ceva urat. M-am uitat la Harry incruntandu-si ochii in semn ca poate a auzit gresit. 

" Chiar vrei sa incepi asta Payton ? " , intrebase stand dar neapropiindu-se. El ma priveste cu foarte multa atentie pentru a auzi raspunsul meu.

" E inca fratele meu , e singurul care mi-a mai ramas si sincer , mi-as da viata pentru el . E ca si cum ti-as lua mama Harry , singura persoana care ti-a mai ramas. Sange din sangele ei " , am ramas , iar vocea mea sunand acum mai puternica ca niciodata. Harry isi ridica sprancenele , fiind gata sa raspunda. 

" Iti vor vinde trupul Payton. Nu intelegi asta ? Iti vor vinde trupul unui barbat batrand pentru bani. Asta vor ei . Bani " , spuse in timp ce se apropia stand acum in fata mea , ignorand comentariul despre mama lui. 

" Poate n-o va face , nu-i dai nici o sansa sa se apere . Tu o sa-l omori. Asta chiar nu proceseaza in mintea ta , ca ma va rani sau esti acel Harry care nu da doi bani " , am scuipat inapoi aparandu-l pe Nate 

" Te salvez pe tine Payton " , marai din nou in timp ce s-a intors tragandu-se de par. Apoi se intoarce spre mine. Iar pentru moment , nu mai am ce sa spun. Nimic din ce o sa spun n-o sa-l faca pe Harry sa se razgandeasca. Nimic din ce as putea face , nu se va schimba nici asta. 

" I-ati lucrurile. Plecam " , spuse . M-am incruntat facand ce mi s-a spus , apoi am mers spre usa , Harry fiind langa mine.Apoi am ajuns la receptie , si nici unul din noi nu vorbea. I-a dat cheia doamnei care statea la ghiseu , apoi s-a intors , ducandu-ma dupa el.Mainile mele erau pline de sacosile care le-am cumparat azi. Harry avea si el cateva. A aruncat sacosile pe scaunul din spate , cand am ajuns la masina. De ce nu vorbeste cu mine ? M-am asezat pe scaunul din dreapta apoi Harry a tras masina din parcare , in timp ce ma privea atent. 

" Ce s-a intamplat ? " , am intrebat dupa 5 minute de liniste totala. Maxilarul i s-a inclestat cand m-am uitat la el , privirea-i fiind la drum.

" Nimic " , spuse respirand , inclestandu-si maxilarul dupa raspunsul scurt. Am oftat greu punandu-mi capul pe spatarul scaunului. 

" Asta nu e drumul spre aeroport " , am anuntat stiind toate aceste strazi. Ne indreptam spre alta parte a orasului. Si in continuare , el n-a raspuns continuand sa conduca. Dupa alte 5 minute , Harry opreste masina , scoate cheia din contact apoi se intoarce spre mine incruntandu-se. 

" Nu parasi masina . Ai inteles ? " , spuse dur. M-am incruntat , dand din cap neuitandu-ma la el. Am tresarit cand am auzit usa masinii trantandu-se , apoi m-am uitat pe geam vazandu-l pe Harry disparand intr-o casa parasita. E nervos pentru ca l-am aparat pe fratele meu , unde n-am fost deacord cu el in a face ceva nebunesc. N-am uitat ca el a fost motivul pentru care Victoria a murit , inca doare stiind ca nu se mai intoarce. Nu vreau sa am acel sentiment stiind ca Nate nu se va mai intoarce inapoi. Singurul lucru care trebuie sa-l fac , este sa-l apar pe fratele meu . E singura ruda de sange care mi-a mai ramas

POSSESIVEWhere stories live. Discover now