CHAPTER 56
A trecut o saptamana de cand Harry si ceilalti 3 au fost arestati pentru doua crime. Eu si Perrie ne pregateam sa mergem la judecata. Va fi foarte dificil pentru Perrie pentru ca va trebui sa nasca fara Zayn. Ea a stat aici intreaga saptamana. Imi place compania ei. N-o sa fiu capabila sa stau in aceasta de una singura.
" Esti gata ? " , Perrie intreba de langa usa , vocea ei neavand emotii. Am dat din cap ridicandu-ma si mergand spre ea. I-am luat mana intr-a mea in timp ce coboram jos spre masina. Drumul spre judecata a fost mult prea emotiva fiindca au fost prinsi in sfarsit de politie. Iar de data asta e grav. Am iesit din masina , Perrie fiind langa mine in timp ce mergeam spre camera. Baietii inca nu aparusera. Ne-am asezat pe locurile noastre , Perrie aratand mai nelinistita decat mine. Unde este greu de observat. M-am inviorat cu degetele cand am auzit usa deschizandu-se. Harry , Liam , Zayn si Niall erau incatusati si purtau costum atunci cand au intrat in incapere. Ochii lui Harry erau atintiti spre mine in timp ce treacea pe langa scaun. Durerea i se arata pe fata .
" 5 ani de inchisoare pentru cele doua crime " , judecatorul declara batand cu ciocanul jos . Perrie incepuse sa suspine zgomotos in timp ce-si tine burta . M-am uitat in sus observandu-l pe Zayn cu se zbatea printre boyguarzi ca sa vina la Perrie s-o ajute. S-o vada. Apoi judecatorul le-a zis bodyguarzilor sa-i dea drumul lui Zayn.Apoi alerga spre Perrie strangand-o in brate. M-am uitat apoi la Harry cum vine pe langa mine. L-am intalnit la mijlocul drumului luandu-l de gat tinandu-l strans la fel cum facea si el cu talia mea.
" Te iubesc iubito foarte foarte mult " , spuse scancind in gatul meu , iar lacrimile mele erau acum raspandite pe fata mea cat si pe hainele lui.
" Nu ma lasa " , am spus suspinand , simtindu-l tras , refuzand sa-i dau drumul.
" N-am s-o fac. Sunt aici " , imi spuse tragandu-mi fata ca sa ma uit la el , stergandu-mi ochii.
" Ma intorc inapoi pentru tine iubito . Curand " , imi spuse soptind sarutandu-mi buzele gentil inainte sa se indeparteze de mine. Apoi incet se retrage spre Liam si Niall , urmand sa-i insoteasca un trist Zayn. Am mers repede la Perrie strangand-o in brate cu putere in timp ce bodyguarzii plecau cu baietii. Acesta este cosmarul meu devenit realitate.
-----------------
Eu si Perrie ne-am intors inapoi in casa mea si a lui Harry , apoi ne-am asezat pe canapea , iar o liniste totala ne cuprionsese pe amandoua , gandidu-ne la totul. Perrie arata teribil , iar confidenta si atitudinea ei se dusese de rapa.
" Vrei sa ne uitam la un film ? " , am intrebat gentil. Vocea mea inca era ragusita din cauza nevorbirii. Apoi ea a dat din cap , nevorbind si nefacand contact vizual cu mine. M-am ridicat de pe canapea cautand un film prin dulap ca sa-l pun la DVD. Am gasit un desen animat ' In cautarea lui Nemo ' . Sper ca desenul s-o mai invioreze un pic. Pana la sfarsitul desenului atitudinea lui Perrie se mai ridicase un pic. A ras un pic la unele parti. Mi s-a parut bine.
" Ar trebui sa ne ducem la cumparaturi maine " , spuse in sfarsit uitandu-se la mine. Apoi am dat din cap zambindu-i.
" Va fi perfect. Trebuie sa-mi cumpar niste haine " , am spus zambind uitandu-ma la ea , in timp ce ea scoate un mic zambet uitandu-se la burta ei.
" Trebuie sa-mi mai cumpar niste haine . Mi se pare ca am mai crescut in aceste zile " , spuse chicotand in sine ei in timp ce-si pusese o mana pe burta.
" Te vei duce sa afli daca e fata sau baiat ? " , am intrebat incercand sa schimb subiectul .
" Cred ca voi vrea sa fie suprisa " , spuse uitandu-se la mine.
" Buna idee " , ii raspund
Am fost in toate magazinele din mall si sunt sigura care se plange. Perrie e insarcinata , n-ar trebui sa urasca asta.
" Ok Ok , hai sa luam ceva de mancare si apoi sa mergem acasa " , spuse suspinand nevrand sa mearga acasa , iar ca sa fiu sincera , fata asta are de gand sa faca cumparaturi si in momentul nasterii. Am suspinat zambind in timp ce mergeam spre buticurile cu mancare. Amandoua ne-am cumparat numai mancare nesatoasa. Asta am mancat in ultimul timp nevrand sa gatesc de cand Harry nu era aici. Iar Perrie nu mananca mancarea mea. Ea mananca orice e in frigider. Ne-am asezat incepand sa mancam , ma rog ea manca. N-am putut sa nu rad uitandu-ma la ea. Se uita in sus la mine zambind , mestecandu-si mancarea. Ei bine , i-a revenit la loc simtul umorului.
-----------------
Am ajuns in sfarsit acasa , prabusindu-ma in pat din cauza picioarelor care ma dureau.
" Te iubesc draguto "
Am deschis ochii tresarind. Dormeam ? Asta sigur a fost vocea lui. Vocea lui atunci cand ne-am intalnit prima oara. Vocea lui terifianta si imitanta. A fost infuriat prea usor , acum a lasat oamenii sa-l inchida. M-am ridicat din pat simtind ceva in stomac . Apoi am fugit la baie , eliminand tot in wc. Dupa ce am terminat , m-am spalat pe dinti . Am ridicat capul observand-o pe Perrie stand langa usa uitandu-ma mine avand o spranceana ridicata.
" Ce ? " , am din umeri , intorcandu-ma spre ea , confruntand-o.
" De ce ti-a fost rau ? " , spuse incruntandu-se
" Probabil din cauza mancarii de azi " , am din umeri , fiind un pic nervoasa.
" Payton , mananc la fel ca tine " , spuse murmurand scuturandu-si capul.
" Sunt bine. Daca o sa mai vomit , am sa-ti spun. Sunt pozitiva de un singur lucru , nu sunt insarcinata " ,am spus bazaind spre ea , apoi si-a ridicat mainile iesind din baie razand.
" Ok , incercam sa ajut " , spuse razand.
" Noapte buna Perrie " , i-am spus zambind , raspunzandu-mi la fel inchizand usa. Stiu ca nu sunt insarcinata pentru ca nu am aceleasi simptome pe care le-am avut inainte