Sughiturile si lacrimile s-au calmat dupa o ora , Harry tinandu-ma strans in fiecare ora. Pot spune sincer ca mi-a salvat viata , n-as vrea sa stiu niciodata cum putea sa o planificice daca eu nu-l intalneam pe Harry.
" Multumesc " , am murmurat impotriva pieptului lui . Nu m-as fi gandit niciodata ca ar sta aici cu mine. Dar m-a surprins ca a facut-o si il iubesc pentru asta.
" Shh , nu-mi multumi Payton . N-am facut nimic ca sa merit multumirea ta " , spuse mutandu-se incet , mainile lui tragandu-ma inapoi , acum fiind fata in fata cu el.
" Imi doresc sa fi putut , si o voi face in viitorul nostru , dar trecutul nostru nu este deloc bun. Exceptie facand nunta noastra care este " , imi zambeste iar buzele mele s-au curbat intr-un mic zambet.
" Putem merge jos ? " , am intrebat uitandu-ma pe langa usa , Harry isi scutura capul mutandu-se de langa mine pentru a se da jos din pat
" Nu , cine stie cat de rau este . Stai aici " , Harry spuse uitandu-se la mine stern in timp ce disparuse pe usa , apoi mi-am tinut ochii spre usa in timp ce Perrie bagase capul inauntru. Odata ce m-a vazut , a alergat repede spre pat strangandu-ma intr-o imbratisare.
" Am auzit. Sfinte Dumnezeu , esti bine ? " , ma intreba imbratisandu-ma. Am oftat dand din cap.
" Ce face Marlee ? " , am intrebat in timp ce se muta vis-a-vis de mine zambindu-mi
" Doarme " , spuse oftand . Perrie n-a aratat asa de extenuata de multa vreme si acum stiu de ce
" E sange acolo jos ? " , am intrebat tremurand la acel gand . Nu mi-au placut imaginile care imi treceau prin cap , dar le-am impins inapoi refuzand sa fiu suparata din nou
" U , Zayn nu ma lasa sa ma duc jos " , ofta uitandu-se pe langa usa.
" Mi-a spus sa nu te deranjez nici pe tine " , zambi , uitandu-se la mine. Am dat din cap uitandu-ma in jos
" Totul va fi bine Payton . Vezi diferenta cum Harry alearga la tine in loc sa fie jos acolo si sa-l omoare pe Nate . A venit la tine " , imi zambeste incercand sa ma inveseleasca cred , si chiar merge. Harry normal ar face totul ca acea persoana sa fiu rupta in doua.
" Cred " , am dat din umeri .
" PERRIE " , am tresarit auzindu-l pe Zayn tipand de pe hol , apoi apare in dreptul usii zambindu-ne
" Serios ? O s-o trezesti pe Marlee " , Perrie spuse ridicandu-se din pat
" Si eu ti-am spus sa nu o deranjezi pe Payton " , spuse in timp ce amandoi zambeau iesind pe usa. M-am ridicat incet din pat mergand spre baie . Am inchis usa si m-am dus la chiuveta. Am dat drumul la apa spalandu-mi sangele care mi-l cauzasem singura. Am sarit simtitnd niste maini in jurul taliei mele , apoi l-am vazut pe Harry uitandu-se la mine in oglinda.
" Esti bine ? " , ma intreba punandu-si obrazul pe crestetul capului meu , apoi am dat din cap , facandu-l si pe el sa dea din cap. Am scos un mic ras uitandu-ma inapoi la mainile mele in timp ce spalam ultimele ramasite de sange uscat. Odata ce am inchis robinetul , am privit cum Harry m-a luat de talie invartindu-ma apoi intorcandu-ma inapoi spre chiuveta.
" Am vorbit serios cand am spus acele cuvinte " , spuse in timp ce se uita in ochii mei.
" Te cred " , am spus ridicandu-ma pe varfuri si plasandu-i un mic sarut pe buze. Am zambit in timp ce ma dadeam inapoi .
" A disparut ? " , am intrebat gentil uitandu-ma in sus la el
" Amandoi. Gata cu drama " , el suspina la mine , apoi gura mi s-a deschis lovindu-l usor peste brat.
" Tu faci parte din familie , asa ca , gata cu certurile ? " , l-am intrebat , apoi a suspinat tinandu-ma de talie si ridicandu-ma in sus pe chiuveta.
" Atata timp cat putem sa facem o familie intai " , imi zambeste , sarutandu-ma in timp ce ma strange de coapse