CHAPTER 25
M-am trezit simtindu-ma ca naiba , m-am ridicat maraind , apoi m-am uitat in pat vazandu-l pe Harry dormind , ceea ce ma surprinde. Mi-am luat hainele si m-am inchis in baie , apoi ma asigur ca e inchisa inainte sa ma bag in dus. Am spalat urmele de pe mine ale lui Louis apoi m-am imbracat cu niste haine apoi am intrat in camera lui Harry unde observ ca nu mai era . Se pare ca se trezise , am expirat ducandu-ma jos , iar frica mea se pare ca se prinsese viata. M-am uitat imprejur si nu era nimeni decat Liam. Imi zambeste in timp ce ma apropiam de bucatarie.
" Neata " , imi spune zambind intinzandu-mi o farfurie cu mancare. Mi-am scutura capul impingand farfuria deoparte.
" Nu multumesc . Unde e toata lumea ? " , il intreb uitandu-ma la farfurie fiind confuza de ce mi-am pierdut pofta de mancare deoarece , eu deobicei mananc non-stop.
" S-au dus sa cumpere cateva lucruri pentru a distruge echipa " , imi spune spaland cateva farfurii.
" De cand stim unde se ascund , am fost intructionati sa nu parasim casa " , imi spune inainte sa urce sus probabil sa faca un dus. Ochii ma dor in cap impreuna cu restul corpului . Nu m-as fi gandit niciodata ca Louis ar face ceva grotesc. E inca greu de procesat faptul ca am fost violata. Am auzit usa din fata deschizandu-se apoi multi pasi au invadat camera. Am intrat in sufragerie vazandu-i pe toti. Ochii mei s-au uitat la Louis , el uitandu-se in jos , nevrand sa se uite la mine. Am ' ras ' apoi l-am vazut pe Harry uitandu-se la mine. Apoi el a zambit , eu zambindu-i inapoi.
______
->> 1 Saptamana mai tarziu <<-
Stand blocata in casa o saptamana , a fost ingrozitoare. Am aceeasi senzatie ca si ieri , punandu-mi capul pe genunchi , incercand sa ma descurc cu durerea . Cel putin asa cred . Harry si baietii au fost sa cumpere ultimile lucruri necesare pentru a distruge exchipa politiei. Ei facand asta toata saptamana , lasandu-ma acasa cu Liam sau Perrie. Louis nu s-a uitat si nici n-a vorbit cu mine de cand s-a intamplat toata treaba in seara aia. Cel putin nu ma deranjeaza , dar il simt vinovat.
___
M-am dat jos din pat maraind din nou cand am incercat sa ma intind. Am coborat jos in sufragerie , gasind-o pe Perrie stand pe una din canapele. Am zambit cand am vazut-o asezandu-se pe alta canapea. Am oftand sprijinindu-ma de spatar.
" Ce s-a intamplat ? " , ma intreaba apoi am dat din umeri uitandu-ma la ea
" Ma simt cam ciudat de ceva timp , cred cam racit sau ceva de genul " , am dat din umeri simtind ca am exagerat
" Payton te-am auzit noaptea trecuta cand am fost singure . Spune-mi , si iti promit ca n-am sa-i spun lui Harry " , imi spune asezandu-se pe aceeasi canapea cu mine , apoi mi-am scuturat capul deschizand ochii larg.
" Nu pot . Imi pare rau " , am soptit uitandu-ma la deget
" Te rog spune-mi . Te voi ajuta " , ma implora din nou.
" Ma va omora , probabil si pe el " , ii spun soptind din nou , continuand sa ma joc cu mainile. M-am uitat in sus si am vazut-o pe Perrie avand ochii deschisi larg , apoi mi-am scuturat repede capul.
" Nu l-am inselat " , ii spun apoi ea ofteaza usurata.
" Apoi ce s-a intamplat Payton ? " ma intreaba luandu-ma de mana. M-am uitand din nou in jos , fiindu-mi greu sa vorbesc
" Louis . M-a -- " , buzele imi incepuse sa tremure apoi lacrimile mi-au invadat fata
" La dracu . Nu , el n-a facut-o " , imi spune ridicandu-se repede.
" A fost aaaa -- primul ? " ma intreaba atent , apoi m-am agitat uitandu-ma direct la ea. Apoi ea si-a trecut mana prin par ritmandu-l.
" Trebuia sa fiu aici . Imi pare rau Payton " , imi spune asezandu-se in genunchi langa mine , eu scuturandu-mi capul uitandu-ma la ea.
" Nu e vina ta " , ii soptesc. Apoi ea se uita la abdomenul meu apoi la mine.
" A folosit prez--- ? "
" CE FACI ? " , am sarit in sus , iar Perrie ridicandu-se cand Harry s-a apropiat.
" Ce s-a intamplat ? " , ma intreaba stergandu-mi lacrimile
" Am cazut pe scari . Doare dar sunt bine " , mintind. Se uita la mine necrezandu-mi minciuna.
" Unde sunt vanataile ? " , ma intreaba ridicandu-si spranceana
" Au fost doar 3 scari " , am dat din umeri , apoi el s-a ridicat in picioare facand cativa pasi in spate enervat .
" Nu-mi plac mincinosii Payton , dar te voi crede . " , imi spune plecand , eu suspinand intinzandu-ma inapoi pe canapea.
" Trebuie sa cumparam un test de sarcina Payton " , Perrie imi spune inainte sa plece. Ochii mi s-au marit ne luand in considerare ca as fi insarcinata cu copilul lui Louis sau al lui Harry. Harry cu siguranta ma va omoara. Nu pot fi insarcinata . Sunt prea mica