Capitolul 68

83 2 0
                                    

CHAPTER 68

->> Payton's P.O.V

Sunt treaza dar refuz sa le arat tuturor ca m-am trezit. Vreau doar sa ma ascund in propria piele si sa nu vorbesc sau sa nu ma uit la nimeni. Stiu ca sunt in spital , aud pasi si aparatul bipuind. Corpul imi e acoperit cu patura , iar camera e acoperita de susuieli. Durerea pulseaza in afara corpului , dar incerc sa o mentin in mine. Respiratia inceata devenise acum rapida. Trebuie sa-mi deschid ochii mai devreme sau mai tarziu. Trebuie sa-i confrunt pe toti . Nu am scapare. Am deschis ochii clipind din cauza luminii din camera , aproape orbandu-ma. Am auzit apoi pe cineva luandu-mi mana intr-a lui. Am tresit apoi tinandu-mi singura mana. M-am uitat si am observat-o pe Perrie incruntandu-se la mine , ochii ei fiind rosii si umflati. Nu ar trebui sa planga pentru mine. Nu merit. 

" O doamne Payton " , spuse scacind inconjurandu-ma cu bratele , confortandu-ma. Inca am refuzat sa vorbesc , dar mi-am pus bratul in jurul ei cu toata puterea. Odata ce mi-a dat drumul , m-am uitat inprejur gasindu-l doar pe Louis. Aratand de parca ar fi dormit. Nu sunt sigura. 

" Payton , nu ai nici idee cat timp am asteptat sa vad ochii aia din nou . Am crezut ca a trecut mai mult decat asta " , ea scanceste din nou stergandu-si lacrimile. M-am incruntat uitandu-ma la ea. Cat timp am fost lesinata ? M-am uitat apoi sub patura . Am suflat fiind nesurprinsa. Dar sunt dezamagita , acel copil putea sa fie adoptat . Avea cine sa-l iubeasca. 

" Cat timp am fost lesinata Perrie ? " , am intrebat uitandu-ma sub patura , observand vanataile , iar unele dintre ele erau pe jumatate vindecate.

" 2 saptamani Payton " , spuse tinandu-ma de mana. 

" Imi pare rau. Am intrat in acest rahat si am tarat pe toata lumea dupa mine. De data asta a luat o viata " , am oftat nelasand nici o lacrima sa curga . El a avut toate lacrimile mele. 

" Sa nu-ti para rau Payton, nu a fost vina ta " , spuse printre dintii inclestati 

" In cat timp ies de aici ? " ,am spus , vocea spargandu-se ocazional. A ignorat ce a spus cu un motiv . N-o cred

" Inca o saptamana pana te ridici din pat " , spuse oftand. 

" Ok " , am murmurat uitandu-ma in alte parte in timp ce ma intindeam la loc in pat. As vrea ca cineva sa ma salveze din asta , sa ma ia cu el , pentru a o vedea pe Victoria din nou. 

------ 6 zile mai tarziu ----------

A trecut o saptamana de cand m-am trezit si trebuia sa plec acasa. Unde nu e ceea ce vreau. Acea casa sau camera de hotel , nu e casa mea. Casa mea e cu Nate in New York. Perrie a stat aici , si a plecat de cateva ori s-o vada pe Marlee pentru ca Zayn nu-i permitea s-o aduca aici. Nu inteleg de ce , dar e doar posesivitatea lui. Nu i-am vazut inca pe ceilalti baieti in afara de Louis , dar stiu ca singurul motiv pentru care e aici e pentru ca e singurul care nu e cautat. Apoi am fost luata de ganduri , auzind strigaturi pe hol. Cred ca e unul din baieti care nu are permisiunea sa fie aici. Perrie incruntandu-se in spatele meu uitandu-se la usa , se uita la mine confuza inainte sa mearga pe langa usa. Incet a deschis-o si a tras cu ochiul inainte sa-i fie trantita in fata. A sarit inapoi observandu-l pe Harry stand in usa, ochii lui fiind tintuiti spre mine.Am respirat incet luandu-mi privirea de la el , apoi m-am ridicat in varful patului uitandu-ma in jos la picioarele mele incrucisate. 

" Nu poti fi aici Harry . Ne pregateam s-o schimbam si sa plecam acasa " , Perrie soptise aproape tipand. 

" Iesi afara Perrie " , ii spuse . Mi-am tinut ochii in jos neauzind nimic , decat usa care s-a trantit. Si acum sunt sngura in camera cu el. 

" Payton , te rog uita-te la mine " , scacinse langa mine. N-am gasit nici un motiv sa ma uit la el. Nu ma va face sa-l plac in continuare. Si n-am sa-l ascult indferent ce are de spus. 

" Te rog " , murmurand. Am oftat intorcandu-ma ,si observandu-l in pat langa mine. 

" O doamne , iubit-o imi pare rau " , spuse scancind , ochii umplandu-se cu lacrimi dar nici una nu iesea. Am continuat sa ma uit la el negasind nici o emotie pe langa el. A oftat intinzandu-mi o mana si asteptand ca s-o iau. M-am uitat la ea incruntata. 

" Haide " , imi spuse incurajandu-ma. Dar din nou nu ma misc. Incepuse sa maraie mutandu-se si mai mult pe langa mine. , apoi l-am impins repede inainte sa ma atinga. 

" Nu ma atinge " , am spus printre dinti , tragandu-ma inapoi in timp ce incerca iar , buzele lui stand intr-o linie dreapta , uitandu-se la mine cu ochii negrii. 

" Inca esti a mea scumpo. Ating ce-i al meu " , a marait incet

M-am ridicat din pat si m-am dus in celalalt capat , rupand contactul vizual cu el , apoi m-a asezat balansandu-mi picioarele inainte sa imping. Am suflat la impactul cu soldurile mele , apoi am scacit incet tinandu-ma de burta. Am simtit ceva pe mana si m-am intors automat . M-am intors si l-am vazut pe Harry stand in fata mea , inaltimea dominata fiind aceeasi. Am facut cativa pasi in spate pastrand o mica prvire catre el atunci cand mi-am luat hainele pe care Perrie mi le pregatise. 

" Lasa-ma sa te ajut Payton " , spuse . M-am uitat la el , avand o privire ranita , ochii rosii si umflati impreuna cu nasul , parul ravasit si pumnii plini de taieturi si vanatai. 

" Te rog " , spuse cu o voce ranita , plecand de langa el , daca ii spun . M-a ranit. Sunt plina de rani. Am dat din cap aprobator uitandu-ma la baia care era conectata de camera. Apoi se intoarce si se uita la ceea ce am vazut. Se intoarce inapoi la mine intinzandu-si mana din nou , unde n-o accept. Am facut cativa pasi , micile suflari iesind pe buze. I-am simtit prezenta in spatele meu facandu-ma sa fac un pas gresit inapoi. 

" Nu Harry . Atingandu-ma , nu faci altceva decat sa fie mai rau. Jur " , i-am spus recunoscand. Apoi el a oftat deschizandu-si usa de la baie. Am intrat inautru asteptandu-l pe Harry sa intre. O sclipire i se vedea pe buzele lui , fiind bucuroasa ca nu pot protesta la asta. 

" Nu-ti voi spune ca ma voi schimba Payton . Dar stiu ca nu voi lasa nici un rau sa te atinga. Daca sunt eu sau un altul. Iti dau cuvantul meu " , spuse , vocea lui sunand puternica. 

" Nimic nu ma mai poate rani Harry. Sunt complesita de tine. Nu cred ca vei intelege asta din moment ce nu permiti. Nu mai sunt a ta " , am spus incet

POSSESIVEWhere stories live. Discover now