Sunt blocata aici de mai bine de o saptamana. Probabil m-au si dat afara de scoala iar Victoria si Aria isi fac griji pentru mine. Ma uitam la Harry cum cauta dupa ceva. Apoi apuca ceva de argint , ochii mei deschizandu-se larg stiind ce e . Si era in camera lui. M-am ridicat repede din locul unde eram si m-am dus dupa Harry jos.
" Ce naiba ai de gand sa faci cu aia ? " ,il intreb aproape tipand. Nu poate omora pe nimeni
" Nu e treaba ta " , imi spune fara sa se uite. Am pufnit stand in fata lui oprindu-l.
" Spune-mi " , ii spun. Inainte sa inteleg toate astea , am fost izbita de perete , el tindu-ma ridicata.
" Ce zici daca il folosesc pe tine . Stai Dracului Departe De Treburile Mele Payton " , tipand tinandu-si gura inclestata . Ma imping in perete cand am vazut cum flutura acel pistol prin fata mea.
" N-ai indrazni " , ii spun scancind. Ochii lui se dechise larg impingandu-ma si mai mult in perete. Apoi sufla inainte sa vorbeasca
" Nu ma provoca Payton . Pentru ca nu ma cunosti " , imi spuse inainte sa ma impinga pe podea .Apoi a iesit fara sa se uite la mine. Am tras cateva aere in piept , apoi am coborat unde erau ceilalti asteptand. Harry nu era nicaieri . Baietii mi-au zambint , apoi eu m-am uitat in toate partile sa vad pe unde e Harry.
" Unde va duceti ? " , am intrebat lejer . Isi trimiteau toti cate o privire apoi Liam vorbeste
" Iesim . Nu e bine pentru tine sa stii unde ne ducem " , imi spuse inainte ca Harry sa intre in camera. Ochii ii palpaiau cand se uita la mine apoi isi scutura capul catre baieti.
" Bine . Ca n-o sa mai fiu aici cand te intorci " , am murmurat urcand scarile . M-am inapoi la ei si l-am vazut pe Harry , dand din cap si incruntandu-se nervos.
" Ai face bine sa fi aici Payton " , imi spune nervos printre dinti. M-am incruntat uitandu-ma inapoi la scari. Probabil nu trebuia sa spun asta. Ei bine , asta inseamna ca voi juca un joc. Am zambind in sinea mea , stiind ca nu ma va gasi daca ma ascund. Ar dura o vesnicie si asta inseamna ca nu ma va gasi si nu ma va rani. Am ras , gandindu-ma in care camera sa ma ascund. Incet , m-am indreptat spre ultima camera de pe hol , inchizand usa dupa mine. M-am uitat in jur si am observat ca e o camera de studiu. Am gasit un cabinet mare cu multe usi ansamblat pe perete. Apoi am auzit pasi grei venind de pe hol si apoi m-am urcat intr-unul din dulapuri inchizand usa dupa mine.
" PAYTON !!! " , l-am auzit pe Harry tipand , facandu-ma sa dau din umeri ascunzandu-ma si mai bine in dulap . " BAIETI , AJUTATI-MA S-O GASESC !!! " , Harry tipand la baieti care probabil erau jos. Apoi am auzit pasii venind in directia unde eram eu. Ce ar fi daca m-as da batuta si i-as spune ca am fost la toaleta. Asta poate merge. Am pufnind catarandu-ma pe dulap , indreptandu-ma spre usa dar inainte sa o deschid , am observat ca o deschisese Harry nervos.
" Nu-mi plac jocurile Payton " , imi spuse tinandu-si dintii inclestati. Am dat din cap stiind ca ar fi trebuit sa stau ascunsa. El facuse un pas in fata , facandu-ma sa fac un pas inapoi.
" De ce ma ignori draguto ? " , ma intreaba incercand sa se auda pe el insusi , fiind tot nervos
" Nu " , am scancit lovindu-ma de birou. Apoi el inchide repede usa inainte sa se apropie de mine. Un alt scancit imi iese pe gura , cand s-a aplecat fiind la acelasi nivel cu mine, mainile lui fiind pe coapsele mele.
" De cate ori trebuie sa-ti spun scumpo ? " , imi spune , ridicandu-ma pe birou , el stand intre picioarele mele , inaltimea lui fiind un pic inalta.
" Nu te voi rani " , imi spune , punandu-si buzele pe ale mele . " Doar daca ma enervezi " , imi spuse dur in timp ce ma trasese si mai aproape de el . Am oftat la contactul cu el.
" Vroiam sa stiu unde planuiai sa te duci " , am oftat la el. Apoi el chicoti muscandu-ma de buza inainte sa vorbeasca
" Si ti-am spus . Nu e treaba ta " , imi spune plimbandu-si mainile pe coapsele mele
" Acum te vreau din ce in ce mai mult , si te voi avea cand ma intorc " , imi spune soptind inchizandu-mi ochii nevrand sa stiu ce simte.
" Dar vei sta aici . Asta daca vrei sa fie pentru binele tau iubito " , imi spuse mai dur . Am deschis ochii vazandu-l cum isi musca buzele uitandu-se la mine. Apoi isi apasa buzele pe ale mele luandu-ma prin surprindere. Apoi maraie indepartandu-se , avand fata aproape de a mea.
" Ma voi intoarce in curand " , imi spuse normal , apoi pleca lasandu-ma iar ingandurata