ULTIMUL CAPITOL . LECTURA PLACUTA !
" Harry opreste- " " MAMAMAAAA " , Harley striga cu putere in timp ce alerga pe langa mine" Harry, o s-o faci sa faca pe ea " , am ras la ei , nu puteau fi mai fericiti de atat impreuna. Era minunata
" Ai grija Harls , o s-o darami pe mama ta " , Harry suspina plasandu-mi o mana pe burta mea. Da sunt insarcinata in luna a 8-a si sunt imensa.
" Mami cand apare Leelee " , fetita mea de 5 ani ma intreba , avand obrajii rosii de la atata ras . Multumita lui Harry .
" In orice moment " , am zambit in timp ce-i pieptanam parul pe spate. Ea marai tragandu-se din stransoare si fugind in bratele lui Harry. E cu siguranta fata tatei , si practic iubesc asta pentru ca face totul sa fie dragut. Am auzit un ciocanit la usa apoi am vazut-o pe Harley cum a fugit jos.
" Ai grija " , am tipat dupa ea , am mers tinandu-l pe Harry de mana incercand si esuand in a-l ridica in sus. El a suspinat ridicandu-se singur , luandu-ma de talie in timp ce ne indreptam spre scari pentru a cobora jos.
" Leelee " , am auzit-o pe Harley spunand . Asta inseamna ca ea a deschis usa. Leelee e porecla pe care i-a dat-o Harley lui Marlee . Iar Marlee ii spune lui Harley ' creata ' pentru ca are un par cret pe care l-a mostenit de la tatal ei.
" Ce faci ? " , Perrie intra imbratisandu-ma , apoi am suspinat uitandu-ma la Zayn si Harry cum se imbratisau.
" Sunt bine . Tu ? " , am intrebat in timp ce ma uitam la ea cum zambeste.
" O , suntem bine " , ea zambi privindu-ma. Ochii mi s-au deschis larg in timp ce ma uitam in jos la burta ei. Am tipat in timp ce o imbratisam sarind in sus impreuna.
" La naiba . Suntem amandoua ? " , am intrebat asigurandu-ma ca am inteles semnanele bine. , apoi chicoteste dand din cap , facandu-ma sa tip in timp ce ma intorceam spre Harry.
" E - " , " Stiu , am auzit " , Harry suspina stiind ce urma sa zic . O doamne.
Apoi am simtit dintr-o data o intepatura in burta facandu-ma sa tresar , Harry venind langa mine tinandu-ma de mana si de talie. Apoi am marait in timp ce-mi strangeam ochii.
" Ce naiba se intampla Payton ? " , Harry panicandu-se langa mine , m-am indreptat oftand tare , ridicand o mana la el inainte sa vorbesc.
" Aceste sigur vrea sa iasa " , am marait din nou simtind copilasul lovind din nou , Harry zambi plasandu-si o mana pe burta mea impreuna cu Perrie. Grozav , le place asta iar eu stau aici si indur.
" Ok , haideti sa mergem sa ma mancam " , m-am strambat la ei , amandoi incepuse sa rada in timp ce se indepartau. I-am luat mana lui Harry intr-a mea stragand-o cu putere in timp ce durerea reaparuse , iar de data asta ceva ud incepuse sa se observe. Am suflat cu putere facandu-l pe Harry sa se incrunte fiind ingrijorat .
" Mi s-a rupt apa Harry " , am suflat din nou uitandu-ma in jos la picioarele ude , apoi Harry sufla observadu-le.
" BAIETI , PUTETI AVEA GRIJA DE HARLEY ? NE VOM DUCE LA SPITAL SI NE VOM INTOARCE CU UN COPIL " , Harry practic tipase facandu-ma sa tresar , apoi bratele lui mi-au ridicat corpul tinandu-ma in brate in timp ce alerga la masina.
-------------------
24 de ore mai tarziu , micul Edward Harry Styles s-a nascut. Micul Harry a fost adus pe lume cu acesti minunati parinti , matusa si unchi si verisori. Impreuna cu minunata sa sora mai mare Harley Stella Styles.
Iar in final , Payton si-a indeplinit visul. Poate n-a fost asa cum si l-a inchipuit , dar a fost si este totul ce si-a putut dori. Viata ei a fost completa in bratele lui Harry , prividu-si copiii cum cresc in fiecare zi si Harry ne mai fiind manios. Si fara ca Payton sa se uite inapoi la oribilul trecut , acum uitandu-se inainte la viitor ei pozitiv. Harry n-a fost posesiv in legatura cu Payton , acum era si in legatura cu copiii lui. Familia fericita. Posesivitatea lui este de a proteja si a iubi.
SFARSIT
MULTUMESC CELOR CARE MI-ATI CITIT CARTEA SI ATI FOST ALATURI DE MINE DE LA BUN INCEPUT.
UN VOT / COMENT SI POATE SI UN SHARE SA CRESC SI EU UN PIC. SA DUC SI EU POVESTEA ASTA LA UN NIVEL INALT . MULTUMESC INCA O DATA