CHAPTER 66
A durat inca o ora pana am ajuns la un hotel vechi si prafuit , unde vad masina lui Perrie din care am fost aruncata dur azi noapte . Acel moment nu-mi va iesi din cap. Si urasc asta. Vreau ca el sa se schimbe. Liam n-a zis nici un cuvant daca Harry a raspuns la mesaj. Asa ca inseamna ca Harry n-a citit inca mesajul , si tind sa cred ca e un bun lucru , chiar daca o sa scap vie din asta. L-am privit pe Niall cum imi deschide usa din nou. A trebuie sa incuie usa dupa mine doar in caz. N-as fi sarit din masina ranindu-mi copilul. Dar cred ca doar isi lua precautii. Am iesit din masina incet si atent. Am asteptat pana cand Liam si Niall sunt langa mine pana cand intram inauntru. Niall apasa butonul de la lift si asteptam pana cand bipuie.Ma intreb daca au vreun pistol la ei si daca as putea fura unul. Odata ce usile liftului s-au deschis , am intrat inauntru si s-au inchis dupa noi. Liam apasase butonul nivelului 3 si apoi am asteptat , fara sa vorbim. Niall incepuse sa vorbeasca cu mine doar o data sau de doua ori. Dar Liam n-a vorbit inca cu mine , el doar se protejeaza. Daca era in locul lui as fi procedat la fel si n-as intra in nici o belea. Am iesit din lift si ne-am indreptat spre camera hotelului. Niall bate la usa si am asteptat din nou. Am oftat cand Zayn a deschis usa , zambindu-ne. M-am uitat , gasind-o pe Perrie intinsa in pat si copilul langa ea. A trebuit sa iasa din spital mai devreme , din moment ce noi toti suntem evadati.
" Payton , Harry te vrea in camera cealalta " , Zayn spuse calm. Incercand sa nu o trezeasca pe Perrie sau pe copil. Am dat din cap aprobator in timp ce mergeam cu capul in jos spre cealalta camera. Am batut gentil in usa ,nevrand ca el sa raspunda si sa deschida usa , dar sunt dezamagita atunci cand o face. S-a uitat la mine , lasandu-mi spatiu ca sa intru in camera. Nu vreau sa se mai tipe la mine sau sa fiu impinsa catre cineva care pretinde ca ma iubeste . In ochii mei toate astea sunt rahaturi.
" Payton. Intra. Acum " , imi spuse. Vocea lui suna la fel de dur ca aseara. Daca m-a impins din masina , cred ca va face mult mai multe.
" Nu vreau Harry " , mi-am scuturat capul tinandu-mi mainile sub brate. Harry incepuse sa maraie apucandu-ma de brat si tragandu-ma in camera facandu-ma sa intepenesc atunci cand a trantit usa in spatele lui.
" Ma iei ca pe o gluma Payton. Si sunt complet satul " , spuse in timp ce se apropia , facandu-ma sa ma indepartez pana cand sunt bagata intr-un colt al camerei. As vrea sa ma fac mica incat el sa nu ma vada. Vreau sa ies de aici fara sa se tipe la mine sau sa fiu ranita. Isi plaseaza mainile de-alungul capului meu , iar respiratia lui o simteam in fata.
" Eu nu " , am soptit uitandu-ma in jos.Asta ma rupe in doua. El crede ca ma joc cu el. Mi-am tinut privirea in jos. Ma testeaza.
" Pot sa te intreb ceva Harry ? " , am intrebat , vocea fiindu-mi acum slabita. In orice moment as putea izbucni in plans din cauza vorbelor adevarate care urmeaza sa le spun. A dat din cap aprobator dandu-si ochii peste cap in timp ce se uita in alta parte apoi isi cobora mainile si statea undeva in camera uitandu-se la mine. S-a schimbat atat de mult , incat mi-e frica sa nu-l mai gasesc niciodata.
" Ce am lasat eu ca sa fiu cu tine si ce ai lasat tu ca sa fi cu mine? Te rog asculta la ceea ce am sa spun pentru ca in asta e copilul nostru. Am sa ies din camera chiar daca ma va omora. Pentru ca tu nu ma vrei , cand ti-am dat totul , iar tu nu mi-ai dat nimic Harry " , am spus incet si gentil , buzele incepuse sa tremure impreuna cu mainile. Nu vreau sa plec , nu vreau sa dau batuta asa de usor , dar nu-mi da nici o sansa.
" Te iert pentru toate lucrurile neuitate , dar am sa ma intorc la tine. Vreau sa stiu daca tu simti la fel " , am lasat acum lacrimile sa-mi curga pe fata in timp ce-mi tineam privirea catre el , vrand din tot sufletul sa ma uit in alta parte. Sa plec departe. Dar ochii mi-au ramas intepeniti impreuna cu picioarele. Il iubesc. Stiu ca-l iubesc. Daca nu l-as fi iubit , n-as fi fost aici astazi.
" Te rog spune-mi ca ma iubesti , ori am sa plec si n-am sa ma uit inapoi. O sa pastrez copilul , dar tu nu " , am spus in sfarsit inclestandu-mi pumnii , bagandu-mi unghiile in palme in timp ce asteptam sa raspunda. Vreau sa tip de durere , durerea ce mi-o cauzeaza in acest moment , imi frange inima.El clipise de cateva ori inainte sa ofteze zgomotos.
" Nu stiu daca m-as putea schimba Payton . Am fost asa de cand m-am nascut . Am fost crescut ca sa fiu dominant Payton " , isi scutura parul trecandu-si o mana prin el inainte sa paseasca pe langa mine.
" Imi pare rau , si am spus ca-mi pare rau pentru toate acele lucruri ingrozitoare pe care ti le-am facut. Si chiar imi pare . Asta a fost adevarul. Dar nu ma pot schimba " , spuse in timp ce se uita acum in jos . Lacrimile curgeau din ochii mei pe pantofi.
" Il vreau pe Harry care a facut acea camera , camera unde urma sa fie copilul nostru , care o data l-ai iubit si a crescut detasandu-te de el. Dar plec Harry pentru ca stiu asta , Acel Harry nu mai exista. Impreuna cu Victoria si Aria. " , am terminat stergandu-mi lacrimile , mergand catre usa. Aria e inca vie , dar nu mai e la fel . Nu mai exista . La fel ca Harry.
" Nu pleci Payton " , spuse cu p voce joasa. Inca are ochii fixati pe mine , asteptand sa raspund inapoi. Am terminat sa ma lupt.
" Nu-mi mai pasa Harry " , am scancit intorcandu-ma sa-l confrunt . Mi-am luat inelul de pe deget si i-am aruncat catre el . Apoi m-am uitat cum cade pe podea.
" N-am sa am copilul tau Harry " , am spus . Nu poate fi tata si eu n-am sa fiu mama.
" Ce dracu inseamna asta ? " , el maraie apoi m-am incruntat uitandu-ma la el.
" M-ai legat Harry ca sa fiu aici . Si eu n-am de gand sa las copilul sa fie in aceeasi atmosfera ca si mine. Nu am voie si n-am sa las copilul sa fie legat de mine. " , mi-am mangaiat degetul unde a fost inelul. Apoi am simtit cum sunt impinsa dur la perete. O suflare imi iese pe gura neasteptand ca asta sa se intample.
" Da-te de pe mine " , am scancit tare iar strigaturile erau mai tari atunci cand si-a apasat mainile pe soldurile mele.
" Opreste-te Harry " , Am tipat auzindu-mi oasele crapand sub mainile lui in timp ce strangea cu putere. Apoi totul devenise incet , vazandu-l pe Liam ingrijorat in timp ce intrase in camera impreuna cu Niall si Louis. Intelegand repede ce se intampla. Apoi mi-am pierdut auzul , iar tipetele si strgatele din gura lui Harry devenisera mute. Am alunecat pe perete cand Louis l-a tras pe Harry de pe mine. Apoi Niall a venit repede langa mine. Ochii imi erau grei , simtind inca sughiturile si scanciturile iesind din gura mea cand incerca sa vorbeasca cu mine. Sunt traumatizata de barbatul ce-l iubesc.
" Payton stai cu mine "
" La dracu Harry e prea mult sange "
Iar in acel moment , totul devenise negru si fara sunet. Cel mai bun sunet dintre toate