CHAPTER 31
Eram pe jumatate adormita , apoi am adormit din nou , dupa aceea m-am trezit . Apoi am auzit pe cineva langa mine chicotand . Am deschis incet ochii si l-am vazut pe Harry ca-mi zambea , eu avand capul pe mana lui. M-am uitat in partea opusa si am vazut-o pe Perrie dormind.
“ Scuze “ , ii spun intinzandu-ma din nou scaun. Mi-am tinut privirea in jos in poala , cand am sarit cand l-amsimtit pe Harry ca si-a pus mana in poala tinand-o pe a mea. Apoi m-am uitat in sus la el iar zambetele noastre ne aparuse pe buze
“ De ce ai fugit ? N-am vrut sa te ranesc . Am crezut ca stii “ , imi spuse oftand trecandu-si mana prin par . Nu sunt sigura daca vreau sa-I raspund si nici nu stiu daca el se va enerva . Apoi , el se uita la mine , asteptandu-ma sa raspund.
“ Cand am aflat ca sunt insarcinata , am facut tot ce mi-a stat in putere , ca el sau ea sa fie siguranta “ , i-am spus mintindu-l . Nu vreau sa-I spun ca Perrie mi-a dat optiunea asta. N-are nevoie de inca o drama din cauza mea. Harry se uita la mainile noastre apoi isi ridica privirea catre mine.
“ Imi pare rau pentru tot . Ma jur . Am sa fac orice pentru tine si pentru copilul noastru “ , imi spuse zambind . “ Stai , lasa asta pentru diseara . Trebuie sa fac ceva cand ajungem acasa , dar sunt perfect sigur ca o sa impotriva “ , imi spune holbandu-se la poala lui.
“ Nu te rog . Va face lucrurile mai rau si nu tie , ci mie sau copilului “ , ii spun uitandu-ma la umflatura mica in care se afla viitorul meu .
“ Ok , te iubesc Payton “ , Harry imi spuse mai aproape decat am crezut . I-am zambit , sarutandu-l pe buze.
“ Te iubesc “ , i-am spus punandu-mi capul inapoi pe bratul lui
---------
Acasa
In sfarsit am ajuns acasa , fiind condusa de Harry. Puteam sa simt prezenta tuturor in preajma mea , eu continuand sa-mi tin ochii inchisi. Puteam sa aud murmurile dar nu puteam sa-mi dau seama ce spuneau. .
“ Shhh , doarme “ , l-am auzit pe Harry maraind facand cativa pasi . “ O vei vedea maine “ , continuand sa spuna in timp ce a mai facut cativa pasi , apoi eu am simtit cearceafurile de sub mine de pe pat , apoi cateva sunete usoare mi-au iesit din gura. Harry a inceput sa chicoteasca in timp ce-mi tragea fermoarul de la rochie , dand-o jos , fiind inlocuit cu un alt material moale , apoi m-a bagat sub patura. Apoi , Harry si-a pus mainile in jurul taliei mele trangandu-ma la pieptul lui .
“ Te iubesc iubito “ , imi sopteste .
--------------
ei , apoi ea pleaca din camera , lasandu-ma pe mine si pe Louis singuri.
“ Asculta , imi pare foarte rau . Iar ceea ce am spus inainte , n-a fost cu intentie sa te ranesc , si imi pare rau ca am dus asta departe. Am vrut doar sa ma razbun , si am crezut ca o s-o fac, dar am facut-o , unde a rezultat o buna consecinta “ , imi spune uitandu-se M-am trezit maraind , simtind o durere puternica in spate. N-am mai simtit asa ceva , de cand am aflat ca sunt insarcinata. M-am ridicat din pat si am observat ca sunt imbracata cu unul din tricourile negre ale lui Harry. M-am indepartat de pat si m-am dus la baie. Am facut un dus rapid , si apoi m-am imbracat intr-o pereche de pantaloni si un hanorac. Norocul este ca n-am crescut mult de cand am plecat. Singura diferenta ar fi burta. Apoi mi-am strans parul intr-un coc. Am iesit din baie , observandu-l pe Harry dormind , figura lui fiind astupata in perna . M-am abtinut sa nu rad , necrezand cum am putut sa dorm cu el asa. Apoi am coborat jos la bucatarie unde i-am gasit pe Perrie si Louis avand in fata lor cate o cana de ceai. Pareau concentrati in discutie din moment ce nu m-au observat intrand. Apoi m-am dus spre frigider , luandu-mi laptele de ciocolata .
“ Te-ai trezit “ , Perrie exclamand in timp ce-mi puneam laptele in pahar , apoi punandu-l pe restu in frigider. Ea ori m-a observat , ori crede ca sunt o fantoma
“ Da , n-am dormit prea bine “ , ii spun observandu-l pe Louis stand la masa uitandu-se la mine. Apoi el imi zambeste , ceea ce m-am fortat sa fac si eu.
“ Ce mai faci ? “ , Louis ma intreba . Cum sunt ? Serios
“ Sunt bine “ , ii spun luand o gura mare de lapte , Perrie oftand stand pe scaunul la burta mea , apoi am oftat tare.
“ La ce te-ai fi putut astepta ? M-ai violat . Dar n-ai sa fi niciodata tatal , daca va fi copilul tau “ , i-am spus pasind mai aproape de el . Char daca sunt mica decat el ma pot apara.
“ Payton , nu vorbi asa cu mine “ , imi spune avertizandu-ma , el uitandu-se la mine incruntat.
“ Du-te dracu “ , nu spune lucruri de genu , daca nu vrei sa vorbesc asa . “ , am tipat impingandu-l
“ N-as indrazni “ , ma avertizeaza din nou. Apoi am inceput sa rad pana i-am simtit pumnul pe obrazul meu , eu fiind acum pe podea.
“ ESTI NEBUN ? “ , am auzit-o pe Perrie tipand . “ HARRY “ , Perrie tipand din nou. M-am tinut de nas simtind caldura intinzandu-se pe buzele mele . Apoi l-am vazut pe Harry tinandu-si privirea catre mine , apoi capul lui s-a intors spre Louis. Harry a trecut pe langa Perrie , stand langa mine dupa ce mi-a dat o carpa sa mi-o pun la nas. Apoi l-am vazut pe Harry cum tipa la Louis. N-am putut sa inteleg niciodata cum puteau sa tipe unul la altul . Sunetele imi pareau ca niste mormaieli . Apoi m-am chinuit sa stau ‘ treaza ‘ , pentru ca in orice moment puteam sa lesin. M-am sprijinit apoi de dulapurile din bucatarie , uitandu-ma la Perrie cum ii chema pe ceilalti baieti ca sa-I desparta pe Harry si Louis. Ochii mei incepusera sa fie din ce in ce mai grei
“ Cred ca maxilarul ei e rupt. Harry trebuie s-o ducem la spital “ , l-am auzit pe Liam si Perrie murmurand , nefiind capabila sa inteleg , si atunci am lesinat , nevazand si neauzind nimic