Piosenka w mediach dla was! (Justin Bieber- Company)
Przeczytaj notke pod rozdziałem!
Sześć miesięcy później...
21 Grudnia, godzina 18:27.
Nazywam się Arianna Smith i pochodzę z Australii. Po śmierci mamy razem z tatą zamieszkałam w Anglii, a dokładniej Londynie. Uczę się na jednym z najlepszych uniwersytetów, moja rodzicielka na pewno byłaby ze mnie dumna..
Wyjeżdżając zamknęłam pewien rozdział w moim życiu. Nie patrze na świat tak jak kiedyś. Przestałam wierzyć w wieczną miłość.
Christian przeżył. Udało się go uratować i wybudzić. Jednak nie jesteśmy już razem. Brakuje mi go, ale niestety związek na odległość nie miał szans przetrwać. Postanowiliśmy ograniczyć się do pewnego rodzaju "przyjaźni" co nie jest proste.
Emma i Adam są razem, życzę im szczęścia. Chociaż im się udało. Postanowili pójść na tą samą uczelnie, aby móc się widywać codziennie.
Tata pogrążył się w żałobie. Nie pracuje, nie dba o siebie, ciągle pije. Boje się o niego. Zaczął chodzić do klubów, aby tam grac w karty. Ostatnio przegrał 120 funtów (zostało zmienione, ponieważ kilka osób zaczęło się buntować xD) i musiałam zacząć prace w kawiarni "Sweet Garden" , aby to spłacić. Czuje, że straciłam ich obojga.
Co będzie dalej? Nie wiem. Życie nie jest karuzelą do spełniania ludzkich życzeń. Trzeba się pogodzić z tym co się ma. Dążyć do celu. Nie patrzeć wstecz, tylko w przyszłość. To ona się liczy najbardziej.
WITAM SERDECZNIE PAŃSTWA W OSTATNIM ROZDZIALE "KOCHAM CIĘ MAŁA". DZIĘKUJE, ŻE BYLIŚCIE ZE MNĄ, WSPIERALIŚCIE MNIE, UCZYLIŚCIE CO TO ZNACZY BYĆ DLA KOGOŚ WAŻNYM.
Mam nadzieję, że czytając to opowiadanie nie zanudziliście się na śmierć xD
Zapraszam wszystkich na drugą część, którą znajdziecie na moim profilu pod tytułem "Wciąż Cię Kocham" ewentualnie "Treat You Better"! Pierwszy rozdział pojawi się jutro ;)
Dziękuje jeszcze raz, że ze mną byliście! Każdy z Was przyczynił się do napisania tego! Gdyby nie wy, zapewne poddałabym się na starcie. Kocham Was Żeluśki xD <33333
CZYTASZ
KOCHAM CIĘ MAŁA
RomanceSiedemnastoletnia Arianna Smith zakochuje się w Christianie Watsonie. Chłopak od zawsze był jej przyjacielem, ale od jakiegoś czasu Ari czuje, że coś się zmieniło. Chris kocha ją ponad wszystko, oddałby własne życie, za tę dziewczynę, ale... traktuj...