Part 5

2.5K 230 10
                                    

"Ζητώ συγνώμη για την αργοπορία μου" λέει μόλις μπει στην αίθουσα και πηγαίνει στην κενή καρέκλα δίπλα από τον κ.Richman.

Σας έχω ξαναπεί ότι κάποιος με έχει καταραστεί; Δεν θα μπορούσα να εξηγήσω αλλιώς αυτό που μου συμβαίνει σήμερα.

Απέναντί μου έχω αυτόν τον καταραμένο που με έβρεξε προ λίγου. Δηλαδή αν αυτό δεν είναι γκαντεμιά τότε τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Πώς αλλιώς θα μπορούσε να λέγεται;

"Είμαστε λοιπόν έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη σύσκεψη ή περιμένουμε κανέναν άλλον;" ρωτά ο κ.Richman και διακρίνω ένα ειρωνικό υφάκι. Ψυχραιμία.

"Ωραία. Όπως γνωρίζετε, θέμα συζήτησης της σημερινής ημέρας είναι η συνεργασία μας με την BellaModa. Κοντά μας έχουμε την εκπρόσωπό τους, Αθηνά Σωτηροπούλου, η οποία ισχυρίζεται πως είχε μια πολύ άσχημη ημέρα" συνεχίζει. "Έτσι δεν είναι δεσποινίς Σωτηροπούλου; Ή μήπως κυρία;" με ρωτά ο κ.Richman. Excuse me...για να καταλάβω...με ειρωνεύεται τώρα; Και τι είναι αυτό το κυρία; Σιγά να μην του δώσω και λογαριασμό.
Το βλέμμα μου πέφτει στον μαλακοπίτουρα που με έβρεξε και παρατηρώ ότι χασκογελάει; Δηλαδή αν σηκωθώ τώρα και του σπάσω τα μούτρα θα φταίω εγώ; Ψυχραιμία. Να ευχόμαστε να γίνει αυτή η συνεργασία όσο το συντομότερο δυνατόν για να επιστρέψω στην Ελλάδα. 


"Εμ...η αλήθεια είναι ότι σήμερα όλα μου πάνε στραβά. Είμαι και μούσκεμα επειδή κάποιος βιαζόταν στον δρόμο...ζητώ συγνώμη για την εμφάνισή μου. Είναι και για εμένα πολύ δύσκολο όλο αυτό. Δε θα ξανασυμβεί. Όσον αφορά το <δεσποινίς> ή <κυρία>, μπορείτε να με αποκαλείτε όπως επιθυμείτε" δίνω την απάντησή μου και ρίχνω ένα βλέμμα απέχθειας προς τον μαλακοπίτουρα, ο οποίος δεν δείχνει κανένα συναίσθημα.

"Ωραία. Αυτό που ήθελα να σας πω είναι ότι στη διάρκεια της διαμονής σας στη Νέα Υόρκη δε θα είστε μόνη. Κάποιος, τον οποίο εγώ θα επιλέξω θα σας ξεναγεί καθημερινά και θα σας εξηγεί πώς λειτουργεί η Εταιρεία μας. Θα υπάρξουν και διάφορες εκδηλώσεις στις οποίες θα σας ζητηθεί να παρευρεθείτε" μου λέει ο κ.Richman και νεύω χωρίς να ξέρω τι να πω.

"Τώρα που ξεκαθαρίσαμε όλα αυτά νομίζω ήρθε η ώρα να σας γνωρίσω τον άνθρωπο που θα αναλάβει το έργο αυτό" συνεχίζει και αντιλαμβάνομαι ότι μόνο αυτός ξέρει ποιο είναι το πρόσωπο. Μάλλον δεν το έχει συζητήσει με τα μέλη της Εταιρείας. Τι ώριμο εκ μέρους του.


"Δεσποινίς Σωτηροπούλου, να σας συστήσω τον κ.Stefan..." λέει και τον κοιτάζουμε με ανοιχτό το στόμα και οι δύο.

Two Months In New YorkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin