Έφυγε. Με παράτησε ολομόναχη σε αυτό το κλαμπ. Και το χειρότερο είναι ότι δεν ξέρω πού ακριβώς βρίσκομαι. Πρέπει να βγω και να καλέσω ταξί. Είμαι έτοιμη να σηκωθώ από την καρέκλα του μπαρ...όταν με πλησιάζει μία γνωστή φυσιογνωμία. Ο Κώστας!
"Αθηνά;"
"Κώστα;""Τι κάνεις εσύ εδώ τέτοια ώρα μόνη σου;" με ρωτάει και αμέσως αποφασίζω να μην του πω. Δεν ξέρω γιατί...αλλά δεν θέλω να μάθει.
"Εε...βαριόμουν στο ξενοδοχείο και είπα να βγω λίγο έξω. Εσύ μόνος;" τον ρωτάω και αμέσως κοκκινίζει.
"Ε...να είμαι εδώ με μια κοπέλα που γνώρισα πριν 2-3 μέρες" μου απαντά και εμφανίζεται μπροστά μας μία γυναίκα γλυκιά, με καστανά μαλλιά και γκρίζα μάτια.
"Γειά σας!" μας λέει εκείνη.
"Γειά και σε εσένα. Αθηνά" συστήνομαι και χαμογελά."Άρτεμης" μου λέει και πάλι χαμογελώντας.
"Χάρηκα" της απαντώ.
"Κι εγώ. Γνωρίζεστε;" ρωτά τον Κώστα και εκείνος νεύει καταφατικά.
"Η Αθηνά ήρθε από την Ελλάδα πριν μία βδομάδα και μένει στο ξενοδοχείο που δουλεύω." της αποκρίνεται ο Κώστας. Και νόμιζα ότι μου την έπεφτε...Πάντως τώρα που τους ξαναβλέπω, ταιριάζουν.
"Εγώ πρέπει να πηγαίνω" τους λέω.
"Μισό. Άσε με να σε γυρίσω εγώ στο ξενοδοχείο" μου προτείνει. Μα καλά...συνοδεύεται. Είναι δυνατόν να μου ζητάει κάτι τέτοιο;
"Εμ...όχι. Δεν πειράζει."
"Δεν ακούω κουβέντα!" μου λέει και αναστενάζω.Γυρίζω και του ψιθυρίζω. "Αλήθεια Κώστα...δεν πειράζει...θα πάρω ταξί. Δεν είναι σωστό" του απαντώ και αμέσως γελάει. Τι αστείο είπα;
"Αν λες για την Άρτεμη...δεν τρέχει κάτι. Είναι κοπέλα του ξαδέρφου μου. Απλά εκείνος θα έρθει τώρα γιατί δούλευε και μου είπε να είμαι και εγώ" μου αποκρίνεται και νιώθω να ζεσταίνομαι. Να καίει το πρόσωπό μου. Παρεξήγησα.
"Ααα...χίλια συγνώμη...νόμιζα ότι..."
"Δεν πειράζει. Λοιπόν;"
"Εντάξει...πάμε" του απαντώ και αφού χαιρετήσουμε την Άρτεμη, βγαίνουμε από το μαγαζί και κατευθυνόμαστε προς τη μηχανή του. Ανεβαίνουμε πάνω και πριν ξεκινήσει γυρίζει προς εμένα.
"Τα χέρια σου...γύρω μου" λέει καθώς μου κλείνει το μάτι. Αν συνεχίσει έτσι...πιο πολύ θα μοιάζω με ντομάτα παρά με άνθρωπο. Του χαμογελώ και κάνω αυτό που μου λέει.
YOU ARE READING
Two Months In New York
Romance"Πώς βρέθηκα σε αυτήν την κατάσταση; Είναι δυνατόν να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στην αγάπη και τη δουλειά μου; Και αν αυτά τα δύο είναι για μένα συνώνυμα;" Ονομάζεται Αθηνά Σωτηροπούλου, ζει στην Αθήνα και εργάζεται σε μια από τις σημαντικότερες ελλ...