Αφού πήγα να ρίξω άφθονο νερό στο πρόσωπό μου για να συνέλθω, προχώρησα αργά προς το γραφείο μου, αλλά καθώς πλησίαζα προς τα εκεί, άκουσα φωνές από το γραφείο του κ.Richman και σταμάτησα απότομα. Από τις φωνές κατάλαβα ότι ο Stefan και ο πατέρας του τσακώνονταν.
Έπιασα, αμέσως το κινητό μου από την τσάντα μου και προσπάθησα να καλέσω τη Μάρθα. Οι φωνές συνέχισαν να ακούγονται δυνατά και σύντομα πολλοί υπάλληλοι μαζεύτηκαν τριγύρω για να δουν αν όλα είναι καλά. Ένιωσα ξαφνικά την καρδιά μου να σταματά, όταν άκουσα τον Stefan να φωνάζει στον πατέρα του και κάποιος από τους δυο φαίνεται να χτύπησε τον άλλον.
"Παναγία μου...θα σκοτωθούν! Ας επέμβει κάποιος!" φώναξε σαστισμένη μία γυναίκα και άγχος άρχισε να με διακατέχει.
Η Μάρθα δεν απαντά. Μα καλά...πού είναι; Δεν ακούει τι γίνεται;
Τρέχω αμέσως προς την υποδοχή και τη βρίσκω εκεί ήρεμη και χαλαρή να ξεφυλλίζει ένα από τα περιοδικά μόδας. Ο κόσμος καίγεται...και εκείνη κοιτάζει αμέριμνη το φυλλάδιο. Τι της λες;
"Μα καλά...τι κάνεις; Δεν ακούς τι γίνεται στο γραφείο του Richman;" τη ρωτάω γεμάτη απορία και παράλληλα προσπαθώ να μείνω ψύχραιμη."Του Stefan; Άρχισαν και τα επίθετα τώρα...σαν να μην τον ξέρεις; Τι συνέβη;" με ρωτά εντελώς μπερδεμένη και ανυποψίαστη και χτυπάω το κούτελο μου σε στιγμή απόγνωσης.
"Τι λες βρε Μάρθα; Σύνελθε. Στο γραφείο του πατέρα του εννοώ. Παίζουν ξύλο. Θα σκοτωθούν!"
"Παναγία μου! Το παιδί!" απαντά τρομοκρατημένη και αρχίζουμε να τρέχουμε προς το γραφείο του Προέδρου.
"Έχει μαζευτεί όλο το προσωπικό. Τι θα σκέφτονται όλοι αυτοί τώρα; Θα μας γράψουν οι εφημερίδες. Πρόεδρος γνωστής Εταιρείας χτυπάει το ίδιο του το παιδί και--" αρχίζει να παραληρεί και τη σταματώ απότομα.
"ΜΆΡΘΑ! Ψυχραιμία!"
Αμέσως η Μάρθα αρχίζει να διώχνει τους υπαλλήλους στις θέσεις τους, καθησυχάζοντάς τους, και με φόρα μπουκάρει στο γραφείο του Richman. Την ακολουθώ διστακτικά, φοβούμενη μήπως αυτό το τέρας έχει βλάψει τον Stefan.
Προς μεγάλη μου έκπληξη, βλέπω τον Stefan να χτυπά τον πατέρα του, κρατώντας τον από το λαιμό, ενώ ο πατέρας του δείχνει αδύναμος να ανταποδώσει τα χτυπήματα. Παρατηρώ ότι όλο το γραφείο μυρίζει βότκα. Ακριβή βότκα. Τα έπινε ο κύριος Πρόεδρος.
Η Μάρθα τραβάει τον Stefan μακριά από τον πατέρα του, αλλά ο πατέρας του συνεχίζει να τον χτυπά χωρίς έλεος. Οι δυο τους φέρονται σαν αγρίμια και κανείς δεν μπορεί να τους σταματήσει.
"ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΜΕΣΩΣ!" τους φωνάζει όσο πιο δυνατά μπορεί η Μάρθα και οι δυο τους <<παραδίδουν τα όπλα>>.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Two Months In New York
Romance"Πώς βρέθηκα σε αυτήν την κατάσταση; Είναι δυνατόν να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στην αγάπη και τη δουλειά μου; Και αν αυτά τα δύο είναι για μένα συνώνυμα;" Ονομάζεται Αθηνά Σωτηροπούλου, ζει στην Αθήνα και εργάζεται σε μια από τις σημαντικότερες ελλ...