Part 7

2.5K 233 9
                                    

Αν σας αρέσει το επεισόδιο,  πατήστε αστεράκι (ξερετεεεε 😂😂) ή σχολιάστε...ειναι σημαντικό για εμένα... Σας ευχαριστώ 💓💓💓

Μόλις ξύπνησα. Σήμερα με ενημέρωσαν ότι πρέπει να βρίσκομαι στην Εταιρεία στις 14:00 το μεσημέρι. Μόνο για σήμερα όμως αυτό. Η κανονική ώρα είναι στις 09:00 το πρωί. Αυτό σημαίνει ότι έχω χρόνο να πάω να ψωνίσω κανένα ρούχο της προκοπής, μήπως και κλείσω τα στόματα μερικών μερικών που δεν κοιτάνε τα χάλια τους. Εντάξει δεν είναι τελείως χάλιας, αλλά και μόνο το γεγονός ότι είναι τόσο αντιπαθητικός...καταλάβατε. Ναι για τον Stefan-μαλακοπίτουρα μιλάω.


Και τώρα που το θυμήθηκα. Η χθεσινή νύχτα δε θα μπορούσε να είναι πιο καταστροφική. Βασικά μισό. Ίσως και να μπορούσε, αν εμφανιζόταν ο Πέτρος από το πουθενά και με έβλεπε χέρι χέρι με τον Κώστα. Ε αυτό δε θα μου το συγχωρούσε ποτέ. Πραγματικά ΠΟΤΕ. Φανταστείτε ότι είναι από τους ανθρώπους που έχουν απέραντη υπομονή...αλλά όπως λένε, έχει και η υπομονή τα όριά της.


Ο Κώστας με κράτησε από το χέρι, εξαιτίας του μαλακοπίτουρα. Μου ζήτησε και συγνώμη για αυτήν του την κίνηση αλλά του είπα πως δεν χρειάζεται να απολογείται για κάτι τέτοιο. Όταν με πήγε στο ξενοδοχείο, ήμουν έτοιμη να του δώσω εξηγήσεις για τον ηλίθιο τον Stefan αλλά και λίγο για την κατάσταση με τον Πέτρο. Πολύ δράμα ρε φίλε. Εκείνος όμως αρνήθηκε να ακούσει τις εξηγήσεις μου, λέγοντάς μου ότι δεν χρειάζεται καν να μπω στον κόπο, γιατί είναι δική μου ζωή και δεν θέλει να επεμβαίνει. Τουλάχιστον όταν δεν τον αφορά άμεσα. Χαίρομαι πολύ που δεν μου κράτησε κακία. Δεν είδε και λίγα εχθές το βράδυ.

Στον Πέτρο αποφάσισα να στείλω απάντηση στο μήνυμά του. Όμως μετά το μετάνιωσα. Νόμιζα ότι ήταν καλύτερα να τον πάρω τηλέφωνο. Να ακούσω και την φωνή του που τόσο πολύ μου έχει λείψει. Τον πήρα χθες λοιπόν 3 φορές τηλέφωνο...αλλά δεν απαντούσε. Ούτε κλειστό ήταν ούτε κατειλημμένο. Περίμενα μήπως πάρει πίσω αλλά ούτε καν. Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί στο καλό το κάνει αυτό; 


Αλλά δεν είναι μόνο η συμπεριφορά του Πέτρου το πρόβλημά μου. Είναι και του ηλίθιου του Stefan...μη χέσω. Το έκανε και καλλιτεχνικό το όνομα. Η ψωνάρα. Με ποιο δικαίωμα επεμβαίνει στη ζωή μου πρώτον και δεύτερον...ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΠΑΖΟ....ΟΧΙ ΕΙΜΑΙ; Εννοώ τόσοι μου την πέφτουν, γκαβοί είναι; Μην απαντήσετε. Με νευρίασε τόσο πολύ με τα προσβλητικά του σχόλια. Ποιος νομίζει ότι είναι ο καράβλαχος; Που είναι τόσο απελπισμένος που βρίσκει συντροφιά  σε κόκαλα...μοντέλα τέλος πάντων. Αυτή η κοπέλα ήταν τόσο αδύνατη...και πρέπει να είχε γερά νεύρα και μπόλικη υπομονή. Αφού τον ανέχεται είναι ηρωίδα.

Two Months In New YorkWhere stories live. Discover now