Λοιποοον...η demmygeor με προκάλεσε σε αυτό το challenge για τα 13 facts για εμένα.
(Αφορμή έψαχνα :P)
Όποιοι βαριέστε...διαβάστε το xP
Έχουμε και λέμε:
1) Αγαπώ τους Coldplay. Τους λατρεύω με άλλα λόγια και ένα από τα μεγαλύτερα μου όνειρα είναι να τους δω live. Προσευχηθείτε μαζί μου να έρθουν επιτέλους :)
2) Είμαι 18 χρονών :)
3) Είμαι Υδροχόος...Φεβρουάριο γεννημένη <3
4) Παίζω τρομπέτα από τρίτη Δημοτικού...δηλαδή 9 με 9μιση περίπου χρόνια ^_^
5) Μου αρέσει πάρα πολύ να γράφω ιστορίες. Μία μέρα μου ήρθε στο άσχετο να γράψω σε ένα τετράδιο μία απλή ιστορία και έκτοτε βρήκα και το Wattpad...στο οποίο ξεκίνησα να γράφω. ( Μπορεί συγγραφέας να μην είμαι αλλά μου αρέσει πολύ σαν χόμπι <3 )
6) Τρελαίνομαι να διαβάζω εξωσχολικά βιβλία (ελληνική & ξένη λογοτεχνία) ^_^
7) Είμαι τρελή και παλαβή με την Αγγλία. Θέλω κάποτε, οπωσδήποτε, να ταξιδέψω εκεί.
8) Εεμ...είμαι εθισμένη στο The Sims. Υπογραμμίστε τα λόγια μου: εθισμένη! Έχω παίξει το 2, το 3 και το 4...και με μεγάλη βεβαιότητα...είμαι λάτρης του The Sims 3!! :)
(Fun Fact: Μία φορά είχα πορρωθεί τόσο πολύ που ξέχασα να πάω οδοντίατρο...μιλάμε το είχα κάψει xP). Όσοι παίζετε...θα καταλάβετε. :P
9) Μου αρέσει τρομερά το μακιγιάζ.
10) Δε μου αρέσει ο καφές...κι όμως πίνω αρκεί να μην έχει γεύση καφέ. Όπως καταλάβατε...φορτώνω ζάχαρη, γάλα...μπορεί να βάζω και γεύση φουντούκι ή άλλη...και άρα...μόνο καφέ δεν πίνω.
11) Όταν είμαι με παρέα...μιλάω ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΑ. Σε σημείο...να τρελαίνω κόσμο (τυχερές οι παρέες μου xP)
12) Γελάω πολύ. Όχι αλήθεια...δεν είμαι χαζοχαρούμενη. Να φανταστείτε...μέσα σε λίγες εβδομάδες μου το είπαν 5 άτομα. Ούτε συνεννοημένοι xP.
13) Το 2013...είχα κερδίσει το φλουρί 3 φορές: μία στο σχολείο και δύο στο σπίτι. Έκτοτε δεν ξανακέρδισα...μάλλον τα πήρα μαζεμένα xP
Αυτά ήταν τα 13 facts για εμένα...
Όποιοι και όποιες θέλετε κάντε το challenge...δε θα επισημάνω κάποιον :))
*********Άσχετο...ετοιμάζω επεισόδιοοοο....και επίσης μόλις παρατήρησα ότι έφτασα 3k+ προβολές...σας ευχαριστώ...πάρα πολύ!!! <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Two Months In New York
Romansa"Πώς βρέθηκα σε αυτήν την κατάσταση; Είναι δυνατόν να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στην αγάπη και τη δουλειά μου; Και αν αυτά τα δύο είναι για μένα συνώνυμα;" Ονομάζεται Αθηνά Σωτηροπούλου, ζει στην Αθήνα και εργάζεται σε μια από τις σημαντικότερες ελλ...