{Αυτός είναι ένας μικρός επίλογος, για να σας δώσω μια μικρή ιδέα για το πώς κατέληξαν τα κεντρικά πρόσωπα της ιστορίας. Το "Two Months In New York" έχει ουσιαστικά τελειώσει.
Σας ευχαριστώ για ακόμα μία φορά μέσα από την καρδιά μου που με στηρίξατε διαβάζοντας αυτήν μου την ιστορία. }Ο Πέτρος έφυγε από την Αθήνα και πήγε στη Ρόδο όπου ζούσε ο πατέρας του τα τελευταία χρόνια. Εκεί γνώρισε, περίπου δύο χρόνια αργότερα, τη Μαργαρίτα και έκαναν σχέση. Χρειάστηκε να περάσει μόλις ένας χρόνος για να παντρευτούν και να κάνουν έναν γιο, τον Μιχάλη. Με την Αθηνά κράτησαν τυπικές σχέσεις.
Η θεία της Αθηνάς-μητέρα του Stefan και ο θείος της Αθηνάς, παρέμειναν στην Αθήνα λόγω της Εταιρείας. Ο Stefan πέρασε αρκετό χρόνο με τη μητέρα του προτού φύγει για τη Νέα Υόρκη και της υποσχέθηκε ότι θα γυρίζει πίσω να τη βλέπει όσο πιο συχνά μπορεί.
Η Μάρθα θέλησε να μείνει στη Νέα Υόρκη, αν και κατά καιρούς, ταξίδευε ως την Αθήνα για να δει την αδερφή της. Ήταν ευτυχισμένη που ο Stefan τελικά κατέληξε με την Αθηνά. Ένας, άλλωστε από τους λόγους που την κράτησαν στη Νέα Υόρκη, ήταν ο γάμος των δυο και τα παιδιά που ήρθαν στην πορεία.
Ο Κώστας παρέμεινε, επίσης, στη Νέα Υόρκη και κράτησε επαφές με την Αθηνά και τον Stefan. Μάλιστα, έγινε κουμπάρος τους, όταν εκείνοι παντρεύτηκαν. Ο ίδιος, ερωτεύτηκε την Σοφία, παλιά γνωστή του Stefan, παντρεύτηκαν αργότερα και απέκτησαν μία κόρη, την Ιωάννα.
Η Βικτώρια επέστρεψε στην Ιταλία και εκεί έκανε καριέρα ως μοντέλο. Δεν παντρεύτηκε ποτέ, παρόλο που βρισκόταν σε μακροχρόνια σχέση. Θεωρούσε το γάμο τεράστια δέσμευση.
Ο πατέρας του Stefan, μπήκε στη φυλακή, καθώς έγινε καταγγελία εναντίον του, για παραβίαση ιδιωτικής ζωής, τόσο του γιου του, όσο και της ίδιας της γυναίκας του. Αργότερα, όταν βγήκε από τη φυλακή, αποφάσισε να ζητήσει συγγνώμη από το γιο του, και πέθανε λίγο καιρό αργότερα.
Ο Stefan μαζί με την Αθηνά, επέστρεψαν στη Νέα Υόρκη και ανέλαβαν τα ηνία της Clothing&Designing. Η Μάρθα άρχισε, επίσης, και πάλι να δουλεύει εκεί.
Οι δυο τους ήταν σε σχέση για δύο χρόνια και έπειτα αποφάσισαν να παντρευτούν. Στο γάμο ήταν και ο θείος με τη θεία της Αθηνάς-μητέρα του Stefan. Απέκτησαν δύο παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι, τον Γιάννη και την Άννα.
Δε σταμάτησαν ποτέ να αγαπούν ο ένας τον άλλον. Είχαν βρει την ευτυχία ο ένας στο πρόσωπο του άλλου.
The End
************
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σε λίγες μέρες, πρόκειται να ανεβάσω τη νέα μου ιστορία. Δεν μπορώ να σας δώσω ακόμα λεπτομέρειες για το περιεχόμενο καθώς ακόμα την προετοιμάζω.
Όταν είναι έτοιμο το εξώφυλλο, η περιγραφή και το πρώτο επεισόδιο θα ανεβάσω σε αυτό το βιβλίο ανακοίνωση, ώστε αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά!!!!
Πολλααααα φιλάκια <3 <3 <3
YOU ARE READING
Two Months In New York
Romance"Πώς βρέθηκα σε αυτήν την κατάσταση; Είναι δυνατόν να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στην αγάπη και τη δουλειά μου; Και αν αυτά τα δύο είναι για μένα συνώνυμα;" Ονομάζεται Αθηνά Σωτηροπούλου, ζει στην Αθήνα και εργάζεται σε μια από τις σημαντικότερες ελλ...