Το φιλί του με εθίζει. Νιώθω μοναδικά όταν τα χείλη του είναι πάνω στα δικά μου. Δαγκώνει πολύ απαλά το κάτω χείλος μου και βρίσκει ευκαιρία να βυθίσει τη γλώσσα του στο στόμα μου. Για αρκετά δευτερόλεπτα φιλιόμαστε σαν να μην υπάρχει αύριο. Σαν να μην υπήρξε ποτέ ο Πέτρος.
Μόλις συνειδητοποιώ τι ακριβώς κάνω τραβιέμαι...αλλά ο Stefan δεν με αφήνει. Συνεχίζει ακάθεκτος να με φιλά...και εγώ ενδίδω.
"Μμμ...S-Stefan" προσπαθώ να του πω μέσα από το φιλί μας...
Εκείνος όμως συνεχίζει λίγο ακόμα και ύστερα σταματά απότομα να με φιλά και γυρίζει πλάτη προς εμένα για να κοιμηθεί.
Τι στο καλό συνέβη μόλις;
Γυρίζω και εγώ πλατη και κλείνω τα μάτια μου. Νιώθω ακόμα τα χείλη του επάνω στα δικά μου. Η αίσθηση αυτή με κάνει να θέλω να με ξαναφιλήσει.
Με τα δάχτυλα των χεριών μου ακουμπάω τα χείλη μου και σκέφτομαι αυτό που μόλις έζησα. Ίσως να υπερβάλλω...αλλά αυτό το φιλί...μάλλον ήταν το πιο όμορφο που μου έχουν δώσει στη ζωή μου.Και ο Πέτρος φιλούσε ωραία...αλλά ποτέ δεν είχα αισθανθεί μαζί του όπως ενιωσα προ λίγου. Τι μου συμβαίνει γάμ*το;
{…}
Ανοίγω τα μάτια μου διστακτικά και παρατηρώ τον χώρο γύρω μου. Αργώ να συνειδητοποιήσω ότι είμαι στο ξενοδοχείο.
Αμέσως πετάγομαι πάνω όταν αρχίζω να θυμάμαι αυτό που συνέβη το βράδυ. Ψάχνω τον Stefan σε όλο το δωμάτιο αλλά δεν είναι πουθενά. Έχε γούστο να με παράτησε και να έφυγε! Τόσο άσχημα φιλαω;
Πιάνω όλα μου τα πράγματα και κατεβαίνω στη ρεσεψιόν ελπίζοντας πως θα γνωρίζουν που βρίσκεται.
Πλησιάζω την ξανθιά ρεσεψιονίστ και ανοίγω το στόμα μου να μιλήσω.
"Συγνώμη...μήπως ξέρετε--"πάω να την ρωτήσω αλλά με διακόπτει.
"Σε εκείνο το τραπέζι" μου απαντά γρήγορα και τον κοιτάζει καλά καλά. Αυτός είναι γυρισμένος πλάτη. Θέλω να την πνίξω και δεν ξέρω καν το γιατί!
Πώς ήξερε τι θα την ρωτούσα;Χαμογελώ ψεύτικα και ύστερα αρχίζω να κατευθύνομαι προς το μέρος του Stefan. Το άσχημο όμως είναι πως όσο προχωρώ προς αυτόν τόσο περισσότερο νιώθω τα πόδια μου να τρέμουν. Ντρέπομαι πολύ να τον κοιτάξω.
Φτάνω μπροστά του και γυρίζει να με κοιτάξει. Δεν διακρίνω κάποιο συναίσθημα στο βλέμμα του. Είναι κενό.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Two Months In New York
Любовные романы"Πώς βρέθηκα σε αυτήν την κατάσταση; Είναι δυνατόν να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στην αγάπη και τη δουλειά μου; Και αν αυτά τα δύο είναι για μένα συνώνυμα;" Ονομάζεται Αθηνά Σωτηροπούλου, ζει στην Αθήνα και εργάζεται σε μια από τις σημαντικότερες ελλ...