-5-

723 30 8
                                    

Pro večeři jsme si chodili k velkému výdejnímu oknu, na kterém byli naskládané talíře s jídlem.

No, "jídlem". K večeři byl jenom zeleninový salát s několika málo kousky kuřecího masa a opečenou celozrnou bagetou. Když se jeden muž zeptal kuchaře proč máme tohle, tak se dozvěděl jaké všechny vitamíny to obsahuje a jak nám to pomůže nabrat svalovou hmotu.

Mě ani Cat tahle večeře nevadila, dokonce mi to chutnalo, ale kluci rozhodně nebyli spokojení. Celou dobu nadávali a kradli nám z talíře maso. Co jiného čekat...

,,A s kým vlastně bydlíš v chatě? " zeptal se po chvilce jídla v tichosti Robie Colea.

Ruka, v níž jsem držela vidličku mi zamrzla na cestě do pusy. Napjatě jsem čekala, jak budou kluci reagovat na odpověď.

,,S Cat a Rebeccou." řekl Cole a poškrábal se vzadu na krku.

,,Kámo, to chci taky! To ti to jako tyhle dvě dovolily?" vykulil oči Shane.

,,Ono je to složitější... " zamumlal Cole.

,,Ty s jednou z nich chodíš! " vyjekl zase Shane a málem převrhl sklenici s pitím.

,,Ne!" zděsil se Cole. ,,To fakt ne! Je to jinak." pokrčil rameny Cole a nevěděl co říct dál.

,,A jak?" zasmál se Robie.

,,Noo, prostě jsem gay." rozhodil rukama.

,,C-co? " vykulil oči Robie.

,,Tys mu nerozuměl? " zeptala jsem se ho podrážděně. Takovéhle chování mi vadilo.

,,Ne, rozuměl. Jen mě to překvapilo. " koktal Robie. ,,A nelíbíme se ti nebo tak něco, že ne?" ptal se opatrně.

Cole se začal smát a mě viditelně cukaly koutky.

,,Buď v klidu! Jste o moc mladší. " mrkl na ně a zasmál se.

,,Tak to se nám určitě ulevilo." řekl se smíchem Brad, který až doteď mlčel. Člověk by řekl že tu celou dobu ani nebyl.

Zbytek večeře probíhal v klidu, povídali jsme si s Bradem a Robiem, Shane se téměř nezapojoval. Jediné co říkal, byly blbé kecy.

,,Tento týden bude mít službu tato dvojice. " zakřičel jeden hlídač a ukázal na starší slečnu / holku a muže.

Při pohledu na tu holku se mi udělalo nevolno. Blonďaté vlasy měla stažené ve vysokém culíku a na obličeji snad kilo make-upu. Vypadalo jako Barbie panenka. To ale nebylo tak hrozné oproti tomu, co měla na sobě. Tiťerné kraťasy nezakrývaly ani polovinu jejího zadku a a z obřího výstřihu ji koukal okraj rudé krajkové podprsenky. Osobně bych takhle nevylezla z pokoje, ani kdyby mi někdo nabízel milion.

,,Vole, tak ta má ránu... "vyprsknul smíchy Robie.

Zbytek klučičí populace našeho stolu, možná i celé jídelny, se smál.

My s Cat jsme si jen vyměnily zhnusené pohledy. Je jasný že ta slečna sem nešla kvůli záchraně svého života v případě ohrožení, ale proto, že čekala nějaké hezké chlapy. A toho se dočkala, akorát si o ní nejspíš nemyslí to, co čekala.

Když jsme všichni dojedli salát, vyšli jsme z jídelny a zamířili k chatkám. Kluci ji měli hned vedle nás, těžko posoudit jestli je to dobře nebo ne.

Popřáli jsme si dobrou noc a Shane mě stihnul naštvat, protože přidal to svoje ,,kočky".

Dneska jsem se rozhodla nesprchovat, jen jsem se v chatce převlékla do pyžama. To se skládalo z kraťásků a trička. Cole se jako gentleman nedíval, i když by mu to nejspíš bylo jedno.

Selected to paradiseKde žijí příběhy. Začni objevovat