- Hanna biztos vagy te ebben?- kérdezte Lottie.
- Persze. Harrynek is van. És amúgy is. Csak egyről van szó. Nem azt akarom, hogy az egész testemet tetoválás díszítse.
- Oké- adta meg magát Gemma, mire én olyannyira izgatott lettem, hogy elkezdtem egy helyben ugrálni- holnap elmegyünk, az jó?
- Ahha- bólogattam- köszönöm, hogy elkísértek.
- Ne hülyéskedj. Neked bármit- ölelt meg Lottie- de nekem most mennem kell, sziasztok-, intett, majd elment.
Egyszer csak Harry jelent meg az ajtóban.
- Hát itt van az én gyönyörű barátnőm- ölelt át. Hangosan felnevettem, majd belenéztem a gyönyörű zöld szempárba.
- Oké, mielőtt egymásnak esnétek, én elmegyek- rohant ki Gemma. Utána néztem és elnevettem magam, de mindvégig éreztem, hogy Harry engem figyel.
- Úgy elvarázsolsz!- mondta, mire a pulzusom az egekbe röppent.
- Ne hazudj!- kuncogtam.
- Nem hazudok- mondta tök komolyan, még mindig a szemembe nézve.
- Szeretlek Styles- adtam egy csókot.
- Én is szeretlek- mondta, mikor különváltunk.
- Képzeld- ültem le az ágyra.
- Várj- emelte fel a mutatóujját és becsukta a szemét- oké, most mondhatod.
- Hülye- nevettem el magam- lesz egy tetoválásom.
- Tényleg? És milyen lesz?- kérdezte.
- Legyen meglepetés számodra- kuncogtam, majd indultam volna a fürdőbe, de Harry megfogta a kezem és visszarántott, egyenesen az ölébe- Harry engedj el.
- Nem.
- Komolyan mondom Harry, engedj el!- tartottam vissza a nevetést.
- Hanna, tudom, hogy te is élvezed a helyzetet, szóval ne tettesd az ellenkezőjét.
- Nem élvezem a helyzetet- mondtam, mire felhúzta a szemöldökét- oké, élvezem- forgattam a szemem.
- Tudtam én- adott egy puszit az arcomra.
- És most már elengedsz?- kérdeztem.
- Nem.
- Harry- nyávogtam.
- Nem- makacsolta meg magát. Még a kiskutyanézésem sem hatotta meg.
- Ahogy akarod Styles- mondtam és indultam meg a fürdőbe, Harry társaságába. Harry összeráncolt szemöldökkel nézett rám- vetkőzz!
- Várj. Ezt nem nekem kellene mondanom?
- Most én mondtam- zártam le a témát. Harry nagyban elkezdett vetkőzni én meg gyorsan kislisszoltam és bezártam a fürdőszoba ajtaját.
- A francban- hallottam a szitkozódását- Hanna, azonnal engedj ki!- kiabálta ki.
- Bocs Style, de ezt megérdemelted- válaszoltam, majd kimentem a szobából, egyenesen a konyhába, ahol Michalel találtam szembe magam.
- Szia, Hanna- mosolygott rám- Harry?
- Bezártam a fürdőbe- válaszoltam, mint ha ez tök normális lenne, majd töltöttem magamnak egy kis narancslevelet.
- Ugye tudod, hogy van pótkulcs is?- hallottam meg egy rekedtes hangot, mire megállt bennem az ütő. Megfordultam és a félmeztelen Harry Stylessal találtam szembe magam.
- Harry, nem tudom, hogy miről beszélsz...- próbáltam hátrálni, de sikertelenül, mert a konyhapult utamat állta.
- Nem? Akkor felfrissítjük az emlékezetedet- mondta és felemelt, mint egy krumplis zsákot.
- Styles, engedj el- kezdtem ütögetni a hátát... sikertelenül. Egy ismerős helységbe értünk, és én már tudtam a sorsom, de titkon reménykedtem, hogy Harry megszán. De tévedtem.
- Három... Kettő... Egy- számolt vissza, majd bedobott a medencébe.
- Styles!- kiabáltam.
- Na, most már emlékszel?- mosolygott pimaszul.
- Harry, segíts- kezdtem el dideregni. Harrynek kikerekedett a szeme.
- Úr isten Hanna, bocsájts meg!- nyújtotta a kezét, hogy kihúzzon, de én berántottam a vízbe.
- Na, most vagyunk egálba!- nyújtottam ki rá a nyelvem.
- Oké, béke!- adta meg magát. Nagyot kuncogtam, majd odamentem Harryhez és egy nagy puszit nyomtam a szájára.
- Szeretlek- suttogtam.
- Én is kicsim- adott puszit a homlokomra.
***
Reggel gyorsan elkészültem, majd Gemmával és Lottieval elindultam tetkót csináltatni. Mielőtt bementem volna a tetováló szalonba, mély levegőt vettem, majd kinyitottam az ajtót, mire egy csengő jelzett, hogy valaki bejött.
Egy vékony, kopasz férfi jött ki a másik szobából. Teste tele volt tetkóval, de nagyon barátságos külseje volt, és megállás nélkül mosolygott.
- Jó napot, mit tehetek önökért?- kérdezte még mindig mosolyogva.
- Jó napot, szeretnék egy tetoválást csináltatni- mosolyogtam vissza.
- Van valami elképzelés, vagy kellenek minták?
- Van elképzelésem- mondtam.
- Rendben, akkor mondja el, én lerajzolom egy lapra, és ha megfelel az elképzelésének, akkor azt odatetováltatom a...
- A csuklómra- segítettem ki. A férfi biccentett, majd elkezdődött a tetkó megalkotása...
***
Miután végeztünk, Lottiet hazavittük. Amikor hazaértünk, Harry már ott volt, Niall, Liam és Louis társaságába.- Na, milyen lett?- jött oda hozzám Harry. Mosolyogva, megmutattam a csuklómat, mire Harry hitetlenkedve rám nézett. Majd jöttek a többiek.
- Ez olyan, mint a mi kedves Styles barátunk tetoválása- mondta Louis.
- Bizony- mondtam mosolyogva, majd rá néztem Harryre, aki csak engem nézett, közben pedig mosolygott.
xxLove_Story_Reader_xx
VOCÊ ESTÁ LENDO
You Kill Me Harry Styles✔️
FanficTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...