2. Évad ~ 24. fejezet

3K 150 19
                                    

Hanna szemszöge:

- Hanna, biztos, hogy ezt akarod?- kérdezte Patrick, miután meghallgatta a dalomat, amit pár hete írtam... Harryről.

- Száz százalékig biztos vagyok benne!- biccentettem.

- De ez...

- Tudom, hogy Harryről szól, de héj, senki sem fogja tudni!- ültem le mellé a kanapéra- csak mi.

- Hanna, tudod, hogy mindenben támogatlak, főképpen a babák miatt. De nem akarom, hogy sérülj! Főleg így pár héttel a szülés előtt...- mondta, mire én halványan elmosolyodtam.

- Ez a dal kellett ahhoz, hogy elengedjem őt és a démonjaimat. Azt akarom, hogy amikor megszületnek a kicsik- tettem a jobb kezem a hasamra- csak rájuk koncentráljak. Semmi másra. És ha már megírtam, és úgy érzem, hogy hallgatható is, miért ne tehetnénk publikussá?

- Ha komolyan ezt akarod, akkor legyen!- fogta meg a bal kezemet, majd rám mosolygott és megnyomta a megosztás gombot.

- Na, mi is meghallgathatjuk?- jött be Gigi, mögötte pedig Zayn, én meg elnevettem magam.

- Persze!- vettem elő a tabletemet, amin a dal van, stúdió minőségben.

- Na?- néztem rájuk kérdőn, miután vége lett a számnak.

- Baszki Hanna, ezt nem adhatod ki!- mondta lesokkolva Zayn, én pedig döbbenten néztem rá- le fogja előzni a dalomat! Imádlak Hanna, de most ellenségek vagyunk. Nem hagyhatom, hogy a tied legyen a listák élén!- megfogtam egy párnát, majd nevetve megdobtam vele.

- Hülye! Azt hittem nem tetszik!

- Csak az nem tetszik benne, hogy szomorú.

- Tudom-, túrtam bele a hajamba- ígérem a többi dal nem lesz ilyen. De ezt muszáj volt megírnom. Úgy érzem, hogy egy hatalmas kő esett le a szívemről ezek után.

- Ezt hallgassátok!- szólt Gigi, majd a mobiljából olvasni kezdett- ma este Harry Stylest London egyik pubjában látták egyedül, de nem sokáig. Egy szemtanú elmondása szerint egyedül érkezett, majd a bájos exével, Taylor Swiftel látták elmenni. Hogy mi történt utána nem tudni, de az biztos, hogy nem unót játszottak együtt- fejezte be Gigi a cikk olvasását, én pedig éreztem, hogy az első könnycsepp legördült arcomról. Komolyan el kellett rontania ennek a rohadt cikknek az estémet? Pedig olyan jól indult.

Az egész szoba forogni kezdett velem, és úgy éreztem, hogy mindjárt itt dobom ki a taccsot. Harry lefeküdt Taylorral. Túl van rajtam.

Felálltam, és egyből a konyhába indultam. Innom kellett valamit.

- Hanna, nyugodj meg, nem hiszem, hogy igaz lenne a cikk. Ezeknek a háromnegyed része egy hatalmas hazugság- próbált meg nyugtatni Gigi, míg én hatalmasakat kortyolgattam a pohárba kiöntött vízből, hogy elfojtsam előtörni készülő zokogásomat.

- Gigi, kérlek szépen ne próbáld meg beadni nekem azt, hogy hazugság. Mindannyian pontosan tudjuk, hogy igaz. De tudod mi a legszebb? Hogy nyolc hónap eltelt és egyszer sem jött bocsánatot kérni. Komolyan én vagyok a hülye, hogy azt hittem, hogy ő is ugyanannyira szenved, mint én?- kérdeztem idegesen- igen! Mert ki tudja hány csajt megfektetett ebben a nyolc hónapban, míg én a rosszulléteimmel küszködtem! Egyáltalán fontos voltam neki valaha is? Mert ha igen, nem hagyta volna, hogy ilyen könnyen kisétáljak az életéből! Nem! Küzdenie kellett volna! De nem tett semmit!

You Kill Me Harry Styles✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora