Sötét volt. Nem tudom, hogy hol vagyok, csak Ryan arcát láttam és a meztelen mellkasát és éreztem, hogy vadul csókol.- Akarlak Hanna!- suttogta, majd felrakott egy pultra.
- Ryan én még nem állok készen!- huppantam le, majd indultam volna ki az ajtón, de megfogta a csuklóm és visszarántott.
- Nem mész te sehova!- mondta, majd erősebben kezdte szorítani a kezem.
- Ryan, engedj el, az fáj!- kiabáltam és éreztem, hogy egy könnycsepp legördül az arcomon.
- Nem! Erre várok már fél éve, nem foglak ilyen könnyen elengedni- suttogta a fülembe, majd lelökött egy székre. Elkezdte levenni rólam a ruháimat, majd elkezdte csókolgatni a nyakam, de lehajtottam a fejem, így nem tudott olyan könnyen hozzáférni a nyakamhoz. Megfogta a hajam és erősen hátrarántotta a fejemet, mire felsikítottam- most vedd le a gatyám- parancsolta. Én csak lefagyva bámultam magam elé, majd megéreztem az arcomon a kezét, egy hatalmas csattanással megfűszerezve. Most már nem csak sírtam, hanem bőgtem.
- Mondtam valamit te kurva!- kiabált rám, majd nagyot sóhajtottam és elkezdtem kicsatolni az övét, majd levettem róla a gatyát. Már csak egy száll bokszerbe volt, de így is látni lehetett az álló férfiasságát- vedd le a bokszert is!- mondta, mire azt is lehúztam róla és már szembe is találtam magam az álló farkával- és most szopj le!
- Nem én!- vágtam rá, mire megint megfogta a hajam és felrántotta a fejem, hogy bele tudjak nézni a szemébe, amiben régebben elvesztem, de most már undorodok.
- Figyelj kiscica, ha azt csinálod, amit mondok, te is élvezni fogod! Ha nem, akkor csak én! Nekem mindegy, én csak jól fogok járni!- harapott bele az ajkába. Tudtam, hogy igaza van. Ha ellenkezem, ha nem, akkor is meg fog történni, nem érdemes ellenkezni. Hajamnál fogva közelebb tolt a férfiasságához én pedig próbáltam visszatartani, hogy ne hányjak ide.
Amikor már majdnem a számba vettem volna, Robin hangját hallottam meg.
- Ryan, mi a jó francot csinálsz?- kiabált rá.
- Maradj ki ebből Robin, ha csak, nem akarsz te is beszállni!- mondta Ryan unottan.
- Hülye állat!- kiabált rá Robin, majd felhúzott magához és megölelt- jól van Hanna, nem lesz semmi baj!- simogatta a hátam, amíg én a ruhája váll részét telesírtam. Egyszer csak Ryan a hajamnál fogva visszarántott és az eddiginél erősebb pofont kevert le nekem és elterültem a földön. Majd elindult Robin fele, aki hátrálni kezdett, de a falnál már nem volt visszaút. Majd Robin hatalmas sikítását hallottam meg, majd Ericket, aki el kezdte verni Ryant. Robin leguggolt hozzám és felhúzott, és leültetett arra a székre, ahova Ryan is. Robin összeszedte a földön szétdobált ruháimat, és odaadta nekem, de én csak lefagyva bámultam egy pontot.
- Hanna, itt vagy közöttünk?- adott Robin apró pofonokat, amik segítségével visszatértem a valóéletbe- vedd fel a ruháidat- biccentettem és fel is öltöztem, majd Ericket láttuk meg, véresen.
- Azt hiszem meghalt- mondta nyugodtan- Hanna, annyira sajnálom!- ölelt meg, mire én is visszaöleltem.
- Megölted az öcsédet?- néztem bele mélyen a szemébe, mire Erick nyitotta volna a száját, de Gemma hangjára lettem figyelmes.
- Hanna, ébredj!- lökdösött.
- Mi történt?- ültem fel.
- Hallottam, hogy kiabálsz, így bejöttem, hogy mi a baj, majd láttam, hogy álmodban kiabálsz és sírsz, így felébresztettelek- magyarázta el nekem, én pedig megnyugodtam, hogy nem történt meg velem újra ez a szörnyűség.
- Hanna, minden rendben?- futott be Harry a szobámba.
- Persze, csak rosszat álmodtam- legyintettem-, de most lemegyek inni, mert eléggé kiszáradtam- rúgtam le magamról a takarót és álltam volna fel az ágyamról, de Harry megfogta a csuklómat.
- Szerintem te fürödj le, mert eléggé leizzasztott az álmod- utalt arra, hogy eléggé vizes a pizsamám- én addig csinálok neked teát, jó?- nézett rám. Biccentettem, majd mindketten felálltunk.
- Oké, akkor, ha én, már nem kellek ide, akkor én megyek vissza aludni. De ha bármi történik, szóltok nekem!- nézett felváltva rám és Harryre.
- Oké- mondtuk egyszerre, mire egymásra néztünk és elmosolyodtunk.
- Akkor jó éjt!- ment ki az ajtón.
- Oké, akkor megyek és csinálok neked teát- ment ki Harry is, én pedig elővettem egy száraz pizsamát és bementem a fürdőbe. Mikor beálltam a zuhanyzóba, hideg vizet engedtem magamnak, ami miatt kezdtem megnyugodni. Ritkán szoktam erről álmodni, de ha igen, akkor csak a hideg zuhany tud megnyugtatni. Mikor végeztem a fürdéssel és bementem a szobámba, Harry már ott ült az ágyamon, a gőzölgő teával a kezében.
- Köszi-, mondtam, miközben elvettem tőle a bögrét.
- Szívesen- mosolygott rám. És ennyi volt a beszélgetésünk. De így legalább jobban szemügyre tudtam venni Harryt. Göndör haja össze-vissza állt és pár tincs a szemébe lógott, ami nem nagyon érdekelte. Néha találkozott a tekintetünk, de akkor rögtön el is néztünk másfele, de a zöld szemei, ha pár másodpercre is, de megbabonáztak. Majd félmeztelen, jól kidolgozott felsőtestére terelődött a tekintetem, amit rengeteg tetoválás díszített. Csak egy bokszer volt rajta, de nekem éppen elég volt ahhoz, hogy levegyen a lábamról. Miután megittam a teámat, leraktam a bögrét az éjjeliszekrényre, majd egy nagyot ásítottam.
- Fáradt vagy?- nézett rám.
- Nem- füllentettem. Igazából nagyon, csak féltem, hogy ha visszaalszom, megint azt a rettenetes dolgot fogom álmodni.
- Szerintem fogsz tudni aludni, ezért nem akarlak zavarni- állt fel és ment volna ki a szobámból, de utána szóltam.
- Harry...
- Igen?- nézett vissza.
- Tudom, hogy hülyén hangzik, de itt maradsz velem?- néztem rá, mire elmosolyodott és megjelentek a gödröcskék az arcán, amitől elolvadtam. Befeküdt mellém, én pedig a mellkasára hajtottam a fejem és így aludtunk el.
***
Reggel egy mobil csörgésre ébredtem, amiről tudtam jól, hogy nem az enyém. Harry felvette a mobilját a földről és megnézte, hogy ki keresi, így nekem is volt alkalmam meglesni, hogy ki az. Ki lenne más, ha nem a barátnője. Majd a csörgés elnémult és én kérdőn néztem rá.
- Nem veszed fel?
- Nem fontos- mondta, majd megint ráhajtottam a mellkasára a fejem és elmosolyodtam, majd ő el kezdte simogatni a karom, mire a szívem vadul el kezdett kalapálni. Csak remélni tudom, hogy Ő ezt nem vette észre...
xxLove_Story_Reader_xx
VOCÊ ESTÁ LENDO
You Kill Me Harry Styles✔️
FanficTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...