23. fejezet

3.6K 159 6
                                    

                  

- Én is szeretlek manó- csókolt meg, majd hírtelen alulra kerültem, és Harry már kezdte rólam levenni a pólót, mire megfogtam. Értetlenül nézett felválva rám és a kezemre, amivel az ő kezét szorítottam.

- A többiek az utcán várnak minket- suttogtam.

- Várjanak- vont vállat, majd a nyakamat kezdte el csókolgatni.

- Harry- kuncogtam fel, mert egy csikis ponton kezdett el puszilni.

- Oké- fújta ki hosszan a levegőt, majd felállt és én is követtem a példáját.

Lementünk a lépcsőn, ahol eluralkodott a káosz. Thomo és Louis x-boxoztak, Niall éppen azt a kolbászt ette, amit Thomo hozott, Gemma ordibált vele, hogy ne egye meg előlem, mert biztosan hiányzik a magyar kaja, Danielle Michalel-el röhögött ezen.

- Ezt mi föntről miért nem hallottuk?- néztem rá Harryre.

- Szerintem örülj neki- nézett az őrjöngő csapatra.

- Oké skacok- álltam fel az asztalra, de úgy látszik senki sem vette észre.

- Használd ezt- adott Harry nekem két lábast.

- Köszi-, mosolyogtam rá, majd egyszer csak összeütöttem őket, mire mindannyian összerezzentek.

- Hanna, nézd meg mit csináltál! Mindketten elvesztettük ezt a pályát!- akadt ki Louis.

- Most ezt annyira nem tudom sajnálni- ráztam meg nemlegesen a fejem és próbáltam visszatartani a nevetést.

- Bocsi Hanna, de már csak ez maradt a kolbászból- adta Niall a kezembe... a csomagolást...

- Kösz Niall, nem kellett volna ennyire visszafognod magad- dünnyögtem, majd Harry segített lemászni az asztalról és kidobtam a kukába a csomagolást.

- Amúgy holnap mikorra jön a turné busz?- kérdezte Louis.

- Reggel 8-ra. Innen indulunk, és a kiadónál felvesz minket a busz- közölte Harry, mire a torkomban egy hatalmas gombóc keletkezett.

- Kimegyek a mosdóba- indultam el, majd becsuktam az ajtót és rögtön egy hatalmas könnycsepp folyt le az arcomról. Leültem a vécére és a kezembe temettem az arcom. Már egy jó ideje bent lehettem, amikor valaki kopogott.

- Hanna, én vagyok, engedj be!- kérlelt Danielle.

Belenéztem a tükörbe és a látvány magáért beszélt. A szememen a smink el volt mosódva, a szemem pedig vörös volt. Ha Harry így látna, tuti elhagyna.

- Hanna, minden rendben?- kérdezte már kétségbeesetten.

- Persze-, nyitottam ki neki az ajtót, majd Danielle rögtön belépett a fürdőbe.

- Minden rendben?- csukta be az ajtót.

- Persze-, ültem vissza a vécére.

- Szerinted én ezt elhiszem?- guggolt le mellém.

- Oké- fújtam ki hosszan a levegőt- koncertre mennek...

- És?

- És én nem megyek vele. Mi van, ha megtetszik neki egy lány és el fog felejteni? Mi van, ha a kapcsolatunk nem olyan erős, hogy ennyi időt egymás nélkül töltsünk?- kezdtem el újra sírni.

- Figyelj, sok mindent megéltetek már a kapcsolatotokba, ez már semmi- fogta meg a kezem és bíztatóan rám mosolyogott- meg amúgy is. Egy-két koncertre mi is el tudunk menni.

- Igazad van- töröltem meg a szemeimet- köszönöm- öleltem meg.

- Szívesen. Na, gyere- mosolygott rám, majd bele se nézve a tükörbe kimentem a mosdóból.

Visszamentünk a konyhába, ahol mindenki ott volt, de amikor Harry meglátta a kibőgött fejemet, ijedten odafutott hozzám és felemelt.

- Mi a baj, baba?- suttogta a fülembe.

- Hiányozni fogsz- csuklott el a hangom.

- Te is nekem- adott egy hosszú csókot.

- Khm, mi is itt vagyunk, de megyünk is- indult el Gemma, majd Louisék is követték.

- Basszus, én hallani fogom, ahogy egymásnak fogtok esni- torzult el Thomas arca, mire Harryvel felnevettünk.

- Így jártál haver- ütötte meg Thomo vállát Harry, majd felment összepakolni.

- Megyek, segítek Harrynek- indultam fel a lépcsőn.

- Nem vagyok kisgyerek, mondhatod nyugodtan, hogy megy meglátogatni a málnást- vette fel a fülhallgatót és el kezdett x-boxozni.

- Oké, erre inkább nem mondok semmit- motyogtam magamnak, majd felmentem a szobába, ahol Harry táskája már tele volt.

- Látom, nem is kellek ide- ültem le az ágyra.

- Ne hülyéskedj- ült le mellém-, szeretlek baba- suttogta.

- Én is- adtam egy csókot, majd vad csókcsatába kezdtünk...

***

Reggel, amikor felébredtem, éreztem Harry cirógatását. Fejem a mellkasán volt és csak szívtam magamba illatát, amit jó ideig nem tudok majd megtenni.

- Jó reggel napsugár- köszöntött.

- Jó reggelt- adtam neki egy csókot- nem akarom, hogy elmenj!

- Én sem akarok kicsim, de muszáj, te is jól tudod- szorított magához erősen.

- Tudom- biccentettem, majd megszólalt Harry mobilja.

- Mennem kell, mert nem fogok odaérni- állt volna fel, de nem engedtem.

- Késd le, légyszi- bújtam hozzá.

- Tudod, hogy nem lehet- állt fel, és ment be a fürdőbe.

***

A kiadó előtt állva vártuk a buszt, ami hamarosan meg is jött.

- Szeretlek Hanna- suttogta, majd megcsókolt.

- Én is. Hiányozni fogsz- néztem bele mélyen zöld szemeibe.

- Te is.

- Indulás- kiabált le a buszról Paul, mire Harry egy utolsó csókot lehet ajkaimra, majd elindult a busz felé.

- Hanna- kiabált vissza.

- Igen?

- Nem felejtettem ám el- kacsintott rám. Összeráncolt szemöldökkel néztem rá, majd leesett. Egyszer elvesztettem a fogadást, így majd a koncertükön énekelnem kell az Into you-t. Ó, hogy az a...

De mire feleszméltem, hogy bármit mondhatnék neki, a busz már a főútra kanyarodott. Éreztem, hogy Harry egyre messzebb kerül tőlem. Túlságosan messze...

Love_Story_Reader_

You Kill Me Harry Styles✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora