3. fejezet

7.6K 303 30
                                    

- Na, de most nekem mennem kell-, nézett az órájára- érezd magad otthon- mosolygott rám.

- Köszi!- mosolyogtam vissza. És elment. 

Kipakoltam a cuccaimat és mikor végeztem megnéztem a közösségi oldalaimat. Semmi érdekes nem történt addig, csak annyi, hogy páran még belájkolták a Soundos képemet. Úgy döntöttem, hogy feltérképezem a lakás minden zugát, hiszen nem kicsi háza van Gemmának. Lementem a nappalihoz, majd csak úgy spontán kinyitottam egy ajtót, ami a pincébe vezetett. Megtorpantam. Mi van, ha kiderül róla, hogy a híres Harry Styles nővére egy szervkereskedő? Elnevettem magam, mert Gemmából pont ezt tudnám kinézni a legkevésbé, de ha mégis igaz, akkor így jártam. Gyorsan keresztet vetettem, majd lementem a lépcsőn, majd egy hosszú folyosóra érkeztem. Szóval itt tárolja valahol a bensőszerveket? Oké, túl sok krimit nézek. A folyosó végén egy üvegajtó volt, azt kinyitottam és a lélegzetem is elállt. Nem, nem hullák voltak ott vagy bensőszervek. Hanem egy hatalmas medence, mellette pedig egy pezsgőfürdő. Gyorsan visszarohantam a szobámba és megkerestem a fürdőruhám, aminek a melltartó része pókermintás volt, a bugyi része pedig sima fekete. Mentem le a lépcsőn, amikor egy ajtó csapódást hallottam. Vajon mennyi az esélye annak, hogy Gemma házát pont most fogják kirabolni? A pulzusom az egekben volt és megmozdulni sem mertem, mert abban reménykedtem, így nem fog meglátni a tolvaj. 

- Gemma itt vagy?- kiabálta egy mély hang. Ez nem lehet Michal (Gemma pasija), hiszen Gemma azt mondta, hogy egy hónapig nem jön még haza. Majd megláttam. A szívem vadul el kezdett kalapálni és a lábaim remegtek- Te ki vagy?- ráncolta össze a szemöldökét.
Lementem a lépcsőn, de alig akart hang kijönni a torkomon.

- Hanna!- böktem ki.

- Örülök, hogy megismertelek Hanna, de te mit keresel itt?- nézett rám, várva, hogy megmagyarázzam az itt létem okát.

- Gemmával a Soundon találkoztunk és meghívott magához Londonba. Szerintem tudod, hogy mit válaszoltam rá.

- Nem szólt róla, hogy valaki itt lesz...- méregetett tovább.

- Jó, ha nem hiszel nekem, hívd csak fel- nyújtottam felé a mobilom.

- Nyugi, hiszek neked!- nevette el magát.

- De te amúgy nem mutatkoztál be- fontam keresztbe a karomat.

- Minek? Hiszen úgy is ismersz!- nevette el magát kínosan.

- És? Attól még, hogy híres vagy, bemutatkozni luxus?- húztam fel az egyik szemöldököm és próbáltam visszatartani a nevetést.

- Harry vagyok, Harry Styles.

- Nos, nagyon örülök Harry Styles a találkozásnak!- mosolyogtam rá-, de én most megyek- mutattam a pince felé.

- Jó szórakozást!- indult ki az ajtón.

- Nem akarsz csatlakozni?- kérdeztem. Halványan elmosolyodott.

- Ha nem bánod...

- Dehogy bánom, mert akkor nem kérdeztem volna meg- nevettem fel.

- Rendben, akkor felmegyek a fürdőgatyámért és lent találkozunk!- indult fel a lépcsőn. 

A medence kellemes hőmérsékletű volt, bemerültem a víz alá, így a hajam vizesen omlott a hátamra. Majd beültem a pezsgőfürdőbe, és akkor jött meg Harry.

- Már azt hittem, hogy nem találtad meg a pincét!- nevettem fel.

- Az én házam nagyobb ennél. Ha ott nem tévedek el, itt sem fogok- mosolygott rám pimaszul.

- Lehet, hogy ez valakinek bejön, de nekem nem!- forgattam meg a szemem.

- Úgy látszik te más vagy.

- Igen, más- biccentettem.

- És honnan származol?- kérdezte.

- Magyarországról- válaszoltam.

- Gondoltam, hogy nem angol vagy, mert van egy kis akcentusod- próbálta leutánozni a beszédemet, mire elnevettem magam. 

***

Fürdés után, felmentünk a konyhába és Harry öntött nekem egy kis hideg vizet.

- Köszönöm- mondtam, mikor letette elém az asztalra.

- Szívesen!- biccentett és leült szembe velem. Egyszer csak egy nyávogást hallottam.

- Ez mi volt?- kérdeztem.

- Ez biztos Nyafi lehet- indult meg a kerthez vezető ajtóhoz.

- A ki?- kérdeztem vissza, de nem válaszolt. Helyette hozott egy macskát.

- Nyafi, bemutatom Hannat, Hanna, ő itt Nyafi- mutatott be minket egymásnak. Furán néztem rá, mire megrántotta a vállát.

- Nyafi családtag. Ha nem mutatlak be neki, nem fog szeretni- mondta.

- Értem- kuncogtam.

xxLove_Story_Reader_xx

You Kill Me Harry Styles✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang