Reggel arra keltem, hogy Harry a hasamat simogatja, néhol a melleimhez is hozzáérve.
- Harry. - motyogtam.
- Jó reggelt szépségem. - mormolta nyakamba, de cselekedetét nem fejezte be.
- Fejezd be. - ásítottam.
- Mit is? - amit csinálsz.
- Amit csinálsz.
- Miért, mit csinálok? - tettette a hülyét.
- Itt hagylak és vissza megyek Gemhez. - fenyítettem be.
- Úgy sem tudnál itt hagyni. Túlságosan is szeretsz ahhoz, és egy napot sem bírnál ki nélkülem.
- Fogadjunk? - néztem rá.
- Persze! Akkor... ha egy napig kibírjuk, hogy nem nyúlunk egymáshoz, akkor... akkor majd kitalálunk valamit. - vigyorgott rám.
- Oké. Ha vesztesz, és én nyerek, nincs egy hétig szex. - vigyorgok most én rá, mire az ő arcáról lehervad a mosoly.
- Rendben. De ha én nyerek, és te veszítesz, akkor az egyik koncerten énekelned kell egy dalt. Mondjuk az Into You-t Ariana Grande-tól. - most az én arcomról hervadt le a vigyor. A kis mocsok.
- Rendben. - szálltam ki az ágyból, és csípőmet jól riszálva indultam letusolni. Hallottam, ahogy az ajtót becsuktam, hogy nyög egy nagyot, és elkezd szitkozódni. Gyorsan letusoltam, majd kisminkeltem magamat. Vörös rúzst tettem fel, és egy szolidabb szemet kreáltam. A hajamat ketté választottam, majd parketta fonásban befontam. Kimentem a fürdőből. Harry az ágyban telefonozott. Haha. Tökéletes alkalom. A törölközőt az ágyra dobtam, majd vigyorogva néztem Harryre. Kikerekedett szemekkel nézett rám. Én csak odasétáltam a szekrényhez, ahonnan egy csipkés fehérnemű szettet vettem ki, majd magamra is vettem.
- Hanna. - suttogta a nevet.
- Igen? - fordultam felé.
- Direkt csinálod?
- Mit? - néztem rá ártatlan szemekkel.
- Ezt.
- Nem tudom miről beszélsz. - majd visszafordultam a szekrényhez, ahonnan elővettem egy crop-top-ot, meg egy pasztell rózsaszínes farmert. Egy pulcsit is magamhoz vettem. Felvettem a darabokat, majd a parfümömből kicsit magamra fújtam. Egy nyakláncot raktam fel, meg egy kis gyöngy fülbevalót. A telefonomat megfogva felmentem instára. Nem volt semmi érdekes, így átmentem Twitterre. A fiúkról és rólam volt egy csomó trend. Amíg Harry tusolt, csináltam pár selfie-t, amiket ki is raktam a közösségikre. Egy csomó lájk, komment érkezett a képekre. Kiléptem az alkalmazásokból, majd írtam barátnőmnek.
Én : Szia, csajszi! Mizu?
Bárány : Semmi, inkább te mesélj! Tele van veled a Twitter.😲
Én : Hát, ez az ára annak, hogy ha egy híresség testvérével találkozol egy fesztiválon.😉😂
Bárány : És, milyen London? Én : Jó, imádom. Képzeld, ma kijön Thomas. Kiharcolta...😂
Bárány : Hehehe!😂😂😂 Mennem kell, anyu hív, puszi😘
Én : Szia😊
Ezután felhívtam drága kis öcsikémet.
- Hali.
- Szia! Mikorra leszel várható?
- Egy óra, maximum egy és fél és landolok.
- Rendben. Ott leszünk. Puszi.
- Cuppanos. - mondta, majd hallottam még, hogy egy öreg néni beszólt neki, én meg röhögve kinyomtam a telefont. Még kicsit mobiloztam, aztán mikor kinyílt a fürdő ajtaja, odakaptam a fejemet. Az ajtó mögül gőz jött ki, majd kilépett Harry. Úramisten. Meztelen volt, és... anyám, ne sirass... A hajából csöpögött a víz, a testéről is folytak le a vízcseppek. Higgadt maradtam. Mikor rám nézett, én csak rezzenéstelen arccal bámultam rá, és felhúztam a szemöldökömet.
- Kopp-kopp. - mondta hirtelen, én meg döbbenten néztem rá. Nehogy elkezdje.
- Ki van ott? - kérdeztem, összeráncolt szemöldökkel.
- Mr. Sexy boy. - kacsintott.
- Milyen Mr. Sexy boy? - forgattam meg szemeimet.
- Akivel a legjobb az ágyban. - röhögött. Csak nekem nem esik le, vagy most tényleg ennyire béna ez a vicc?
- Harry... fél óra múlva a reptéren kell lennünk.
- De hát még nincsen kész a hajam! És még nem választottam ki a ruhámat! Az arcomról nem is beszélve! - futott be a fürdőbe. Ha ezt valamelyik rajongó hallaná, sírna a röhögéstől. Gyorsan kivettem a szekrényéből egy szaggatott csőgatyát, egy pólót, egy kardigánt, egy pulcsit, még egy vastagabb pulcsit, aztán a legvastagabb kabátját. Ne hogy nekem megfázzon! Na jó, csak a vicc kedvéért. Úgysem ezt fogja felvenni. És még egy zöld sálat raktam neki ki. 5 perc múlva kijött egy szál boxerben, száraz, és beállított hajjal.
- Ezeket mind vedd fel! Nekem nehogy megfázz! Megyek csinálok az útra kaját. - majd lesprinteltem az emeletről, aztán összedobtam négy szendvicset. Becsomagoltam, majd beraktam a táskámba őket. Belebújtam az Adidas cipőmbe, majd a kabátomat is felvettem. Harryre váram már vagy 5 perce, mikor megjelent cseppet sem azokban a pulcsikban és kabátban, amit kitettem neki. - Mivel késésben vagyunk, nem szólok semmit. - majd a házat bezárva bepattantunk az autóba, és elindultunk a reptér felé.
Sarah <3
DU LIEST GERADE
You Kill Me Harry Styles✔️
FanfictionTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...