- Igen!- bólintottam, mint egy őrült, Harry pedig remegő kézzel húzta ujjamra a gyűrűt.
- Szeretlek Hanna!- húzott közel magához, ahonnét már éreztem mentolos rágójának illatát.
- Én is téged Harry!- csókoltam meg.
A tömeg sikításától volt hangos az egész aréna, én pedig azt hittem álmodok. Hamarosan Mrs. Styles leszek.
Másnap, amikor felkeltem, Harry hűlt helyét találtam az ágyban. Kiszálltam a fekhelyből, és egyenesen a kicsik szobája felé indultam, amikor is meghallottam, hogy Harry a szobájukban énekel. Az ajtó nyikorgására felém fordult, és a mosolygós arcommal találta szemben magát.
- Csinálni kéne valamit azzal az ajtóval, hogy ne nyikorogjon- mondtam, ő pedig aprót bólintott.
- Semmi baj, majd megcsinálom- válaszolta, belőlem pedig kitört a nevetés.
- Inkább hívj valaki olyat, aki ért is hozzá- mondtam, ő pedig összeráncolt szemöldökkel nézett rám.
- Nem hiszel a képességeimben?
- Tudod mit? Rendben! Hiszek benned Harry! Az erő veled van!- mondtam nevetve, ő pedig csak szemét forgatta, majd magához húzott és megcsókolt.
***
- Na, akkor melyik ruha legyen?- kérdezte Gemma, én pedig próbáltam visszaemlékezni, hogy melyik ruha hogy állt rajtam.
- Esküszöm, már arra sem emlékszek, hogy elsőnek melyik menyasszonyi ruhát próbáltam fel- fújtam ki hosszan a levegőt, majd megpillantottam egy menyasszonyi ruhát, amibe rögtön beleszerettem.
Az egész ruha letisztult, csak a vállpántján és a derékövén találhatók apró kristályok. Igen, ez kellett nekem.
- Gem, nem kell tovább keresgélnünk. Megtaláltam a nekem valót!- fogtam meg kezét, hogy el ne menjen, majd megmutattam a ruhát. Gemma reakciója egy hatalmas kiáltás volt, mire a boltban levő emberek egyszerre fordultak felénk.
- Ezt most azonnal felpróbálod!- hagyta figyelmen kívül a még mindig minket figyelő embereket.
- Oké- mondtam nevetve, majd bementünk ketten egy próbafülkébe.
A ruhát félretetettük, mondván még megmutatom anyunak és Anne-nek, majd beültünk egy kávézóba, ahova megbeszéltem Thomassal és Zaynel egy találkát.
Thomas már a kávéját szürcsölgette, amikor odaértünk, így mi is rendeltünk egy kávét, majd a mindig késő Zaynt vártuk, aki húsz perc késéssel, de ideért.
- Bocs skacok, néha a rajongók elkezdenek osztódni, és kettőből lesz vagy harminckettő- ült le fáradtan a mellettem levő kanapéra, én pedig elnevettem magam.
- Kérek neked!- állt fel Gemma, Zayn pedig hálásan pillantott rá.
- Amúgy, szia, Thomas!- köszönt neki mosolyogva, de testvérem csak gyilkos pillantásokkal jutalmazta.
- Még mindig nem felejtettem el, hogy két gorillát állítottál mellém- mondta.
- Thomas!- szóltam rá, hiszen azt hittem mindenki maga mögött hagyta a múltat... hát kiderült, hogy nem.
- Bocs, de nem volt más választásom. Annyira ideges voltál rám, hogy képes lettél volna megölni- válaszolta Zayn.
- 60 kiló vagyok. Minek kellett oda két gyilkos tekintetű gorilla? Egyet fizet kettőt kap akció volt?- kérdezte idegesen, én pedig lejjebb csúsztam a kanapén.
- Itt a kávé- jelent meg megmentőként Gemma, majd lerakta Zayn elé a kávéspoharat.
- Sajnálom. De ha kell az egyiket megkaphatod- mondta Zayn, Thomas pedig összeráncolt szemöldökkel nézett rá.
- Hogy amikor kap tőled egy utasítást, megfogjon egy kést, majd elmondva egy imát belém döfje a kést? Kösz nem kérek belőle- válaszolt flegmán.
- Oké, Thomas most fejezd be! Zayn nem rossz ember, vele voltam kilenc hónapig, és egyik embere sem akart megölni... tudtommal- néztem Zayn felé, ő pedig védekezően felemelte kezét.
- Héj, leszállnátok rólam? Köszike!- mondta, mire mindannyian felnevettünk, köztük Thomas is.
- Figyelj Zayn, ha Hanna és Harry megbocsátottak neked, akkor én két gorilla miatt nem fogok jelentkezni veled a Mónika showba. Szóval, ha te is benne vagy, szent a béke- nyújtotta jobb kezét.
- Rendben!- fogott vele kezet Zayn.
- Hurrá, a két hercegnő kibékült egymással- jegyezte meg Gemma, mire én felnevettem, de a két fiú csak egy gyilkos pillantással ajándékozta meg.
***
- Megjöttem!- kiabáltam, miközben az előszobában vettem le a cipőm.
Harry kijött a konyhából, rajta egy köténnyel, majd mosolyogva csókolt meg.
- A kicsik?- néztem rá kérdőn.
- Micimackót néznek- válaszolta, én pedig elnevettem magam.
- Úgy hogy nem is értik?
- Igen. Egyszer majd meg fogják érteni- válaszolta nevetve.
- Azt ugye tudod, hogy magyarul is meg fognak tanulni?- kulcsoltam össze kezeimet nyakánál.
- Ez nem kérdés. Legfőbbként, ha a gyönyörűséges anyukájuktól tanulnak meg!- adott egy csókot.
- Harry.
- Igen?
- Mi van, ha nem leszek jó anyuka?- kérdeztem, Harry meg elmosolyodott.
- Szerintem minden gyerek olyan anyukára vágyna, mint amilyen te vagy!- mondta, én pedig halványan elmosolyodtam.
- Remélem, majd te is eljutsz odáig, hogy a gyerekek azt kívánják, hogy olyan apukájuk legyen, mint te!- nyújtottam ki rá a nyelvemet.
- Héj! Én itt az egekig dicsérlek, te meg azt mondod nem vagyok jó apuka?- kérdezte szomorúan, én pedig felnevettem.
- Harry- néztem bele szemébe, amitől a lepkék a hasamban őrült csapkodásba kezdtek-, te vagy a világ legjobb apukája. És tudod mi a legjobb?
- Mi?
- Ezt úgy állítjuk, hogy még csak egy hete vagyunk szülők- válaszoltam, majd egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
Love_Story_Reader_
VOUS LISEZ
You Kill Me Harry Styles✔️
FanfictionTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...