2. Évad ~ 5. Fejezet

3K 151 8
                                    

Egyik kezemet hajába vezettem, másikkal pedig tarkójánál fogva közelebb húztam magamhoz. Ő derekamnál fogva húzott magához közelebb, mikor hirtelen eszembe jutott, hogy ezt nem szabadna. Kezeimet mellkasára rakva toltam el magamtól.

- Ezt nem szabadott volna! - néztem rá mérgesen, miközben próbáltam a levegőhiányt pótolni. - Jézusom. Megcsaltam Ádámot. - suttogtam, majd leroskadtam egy székre, és kezeimbe temettem arcomat.

- Hanna. Én.. én sajnálom. - nyúlt vállamhoz, mire olyan düh járta át egész testemet, hogy képes lettem volna az egész épületet romba törni egy szempillantás alatt.

- Sajnálhatod is, Harry. Barátom van, az Isten szerelmére! - kiabáltam rá, és mérgesen felpattantam. Nem érdekelt az, hogy ezt végig nézte Niall, Louis, és Liam. Inkább átmentem Gem-hez. Éppen a sminkjét csinálta neki Lou.

- Sziasztok! - mosolyogtam rájuk.

- Szia. - mondta Lou, majd felém fordult. - Veled még nem is volt alkalmam találkozni, pedig nagyon sokat hallottam rólad. Hanna, igaz?

- Pontosan. Te pedig Lou. - mondtam, majd megölelt. Meglepett, de egy kis kezdetleges sokk után vissza öleltem.

- Na, szóval. A hajad akkor megvan, már csak a sminkedet kell megcsinálni. - fordult vissza a menyasszonyhoz. - Milyet szeretnél? Egy egyszerű, light-osabbat, vagy egy kicsit merészebbet? - végül Gemma egy light-osabb sminket csináltatott, de így is olyan gyönyörű lett a végeredmény!

Elköszöntem a lányoktól, majd gyorsan felmentem a szobába, ahol frissítettem a sminkemet, és ruhámat is lecseréltem. Túlságosan kényelmetlen volt a mellkasom körülölelő részén az anyag, így egy másik ruhát vettem fel.
Egy bordó színű különrészes ruhát vettem fel. Felül crop-top-os hatást nyújtott, alul pedig egy térdig érő szoknya volt. Felvettem hozzá a magassarkúmat, majd késznek is nyílvánítottam magamat.

***

Pár perc, és kezdődik Gemma-ék esküvői szertartása. Természetesen Kendall mellettem foglalt helyet, aki amúgy fogalmam sincs, hogy hogy kerül ide, de érdekes lesz ez a napom, úgy érzem. A One Direction előttünk ül, mellettük a szülők, mellettem Cholé, Danielle, Lottie, és Louis többi testvére is itt van. Na és ugye Kendall.

- Ohh, Hanna, micsoda szerencse. - szólt hozzám Kendall, brutálisan magas hangon.

- Az, nagyon nagy lehet számodra. - biccentettem felé sem nézve.

- Na, és találtál magadnak valakit, akit tudsz csicskáztatni, úgy, mint Harry baby-t? De ha nem, az sem baj. Tudod Drágám, ilyen alakkal én sem tudnék senkit sem felszedni. Nézel egyáltalán tükörbe? Nem is értem, hogy Hazz hogyan tudott egy ilyen lánnyal együtt lenni. - nézegette manikűrös kezeit, miközben a rágóján csámcsogott. A fiúk hátrafordultak, és értetlenül néztek ránk. Vagyis Kendallra, és rám.

- Figyelj inkább csak te, Drágaságom. Tudod, igen, szoktam tükörbe nézni, és akárhogyan is próbálsz a lelkembe tiporni, ezt benézted. Ugyanis nem fog sikerülni. És én inkább arra lennék kíváncsi, hogy ehhez a citromsárga villi-billi ruhához hogy bírtad felvenni ezt a babakék magassarkút, a blézeredről nem is beszélve. A ruha meg.. én nem tenném azt ki, amim nincs a helyedben. És push-up-os melltartót se vettem volna fel. - nevettem fel, mire felém fordult egy gyilkos tekintettel. Pár percig farkas szemet néztünk, majd megszakította a szemkontaktust.

- Ezt olyannyira meg fogod bánni, hogy épp szervekkel nem fognak kórházba szállítani. - szűrte fogai közt.

- Engem te csak ne fenyegess, Kendall. Tudtommal én nem fekszek le minden második nap más férfival. - fokoztam az idegeit.

- Szar a hajad. - ment bele a játékomba.

- Vakolat van a fejeden.

- Dagadt vagy.

- Oroszlán körmeid vannak.

- Mi? Nincs is! Ezek nem is hosszú műkörmök. - kezdett hisztizni. Tudtam, hogy ezzel rátapintok a lelkére.

- Ohh, Drágaságom.. tudod, mit? Igazad van, tényleg nem hosszú.. - zártam volna le, de Kendall folytatta.

- Tudod, Hanna, te sem vagy nálam jobb semmivel. Sőt. De tudod én Harry-nek jobban kellettem, mikor te visszautaztál Magyarországra. Hisz hozzám jött elsőnek, és nekem kellett megvígasztalnom. Már ha érted, hogy hogy értem. - mosolygott, majd mikor látta, hogy ez a duma nem hat meg, Harry-hez fordult. - Ugye, Kicsim? - nézett rá idegbetegen.

- Tudod Kendall, rohadtul elegem van a keveréseidből. - néztem a szemeibe, majd mivel elkezdődött a zene, amire Gemma be fog vonulni, a többiekkel együtt felálltam.

Sarah❤

You Kill Me Harry Styles✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora