6 hónappal később...
6 hónap telt el azóta, hogy ott hagytam London-t. Azóta nem hallottam senki felől semmit. De ez így volt jobb. Semmilyen közösségi oldalon nem maradtam fent, minden honnan töröltem magamat.
Azóta minden megváltozott. Új barátom lett, Ádám, akit szeretek, de úgy sosem fogok tudni szeretni, mint Harry-t. És... elkezdtem dohányozni.
***
- Kérlek, Hanna, csak erre az egy vizsgálatra menj el. - fogta két keze közé arcomat Ádám.
- Rendben. - sóhajtottam, majd adtam szájára egy puszit. Miután összekészültem, elindultam a kórházba.
***
- Hanna, te jössz. - szólt ki az ajtón Dr. Szalai Viktória, aki már évek óta az orvosom, és nagyon szeretem. - Na, mik a panaszaid? - ült le az asztala szélére.
- Mostanában, 1 hónapja körülbelül folyamatosan köhögök, és bármilyen gyógyszert is szedtem be, nem hatott. - mondtam, majd kezébe vett egy lapot, és arra irkált valamit.
- Menj át a röntgenre, ott a mellkasröntgenre mész majd be, rendben? Ha megvagy gyere vissza.
- Oksi. - a lapot elvettem tőle, majd átmentem a másik épületbe, ahol is 20 percen belül meg is voltak a röntgen felvételek. Amint megkaptam őket egy borítékban, vissza is mentem Vikihez. Miután ismét bent ültünk az irodájában, 10 percig a leleteimet nézte, és már nem bírtam tovább, rá kellett kérdeznem, hogy mi a probléma.
- Hanna, akárhogyan is nézem ezeket a röntgenfelvételeket, nem számolhatok jó hírekkel. - nézett rám szomorú tekintettel Viki. - Tüdőrákod van, Hanna. És az a szerencsénk, hogy műtéttel még időben el tudjuk távolítani a daganatot, de ez nem kis összeg.
***
Anyáékhoz érve a kulcsokat szipogva előkotortam a táskámból, majd bementem a házba.
- Sziasztok. - ültem le kibőgött fejjel a konyhában az asztalhoz.
- Jesszusom, mi történt? - ültek le mind a hárman.
- Hát, ma elmentem a kórházba. És... ahj, inkább olvassátok el, én nem tudom ezt elmondani. - vettem elő a papírokat, majd letettem eléjük.
- Jézusom. - kezdett el anya sírni, mikor végig olvasták a papírokat. Apa átölelte, én pedig üveges tekintettel bámultam ki az ablakon.
- Hanna, ugye... ugye tudod, hogy mindenben melletted vagyok? - fogta meg kezemet Thomas.
- Tudom, és annyira szeretlek. - öleltem magamhoz, majd elkezdtem zokogni a vállán. Nem hiszem el. Mi lesz akkor, hogy ha mégsem sikerül a műtét? És ha a tumor nem fog eltűnni onnan, sőt, tovább fog terjeszkedni? Akkor... vége mindennek.
- Öltözzetek, vissza megyünk a kórházba. - törölte le anya a könnytől áztatott arcát. Egy gyenge mosolyt eröltett magára, majd felment az emeletek apával összekészülni.
- Menj te is szedd össze magadat. - mondta Thomas, majd mi is felmentünk a szobámba.
***
- Ez lesz a szobád. Úgy rendezheted be, ahogyan csak szeretnéd. - kísértek be az elkövetkezendő hónapokban leendő szobámba. - Bármi problémád lenne, nyugodtan szólj, vagy nyomd meg ezt a kis gombot az ágyad mellett. - vezettek körbe a helységben, ami remélem, hogy nem sok ideig fog "otthont" nyújtani. - Most kimegyek, magadra hagylak. Nem sokára megérkezik a kezelőorvosod. Pakolj nyugodtan ki. - majd kiment az ápolónő. A sporttáskámat leraktam az ágyam mellé, majd kimentem a teraszra. Az idő pont kellemes volt, sem meleg, sem hideg, pont jó. Szemeimet becsuktam, majd átgondoltam az elmúlt pár évet.
Igazság szerint, szörnyen hiányoznak a többiek. Sőt. De... Ha Harry tényleg szeret(ett), akkor megértette, hogy csak neki akartam jót. El nem tudja hinni senki sem, hogy milyen érzés a Szerelmeddel szakítani. Mikor... mikor tényleg, igazából bele havarodsz egy emberbe, de te az Ő boldogságát tartod szem előtt. Milyen jó döntés volt az, hogy kimentem Londonba. Így szerezhettem sok jó tapasztalatot, és nagyon jó emberekkel ismerkedtem meg. Mivel ők tényleg nagyon jó emberek, és nagyon szeretem is őket, mai napig. Remélni tudom csak, hogy mindannyian jól vannak, és hogy ugyan annyira szeretik egymást mindentől függetlenül. Mivel ez számomra fontosabb, mint bármi más.
- Jól vagy? - ölelte át derekamat hirtelen Ádám.
- Igen. - fordultam meg kezei között, majd egy csókban forrtunk össze. De ez nem olyan volt, mint Harry-é. Harry-é édesebb és forróbb volt mindenkiénél...
Sarah❤
VOUS LISEZ
You Kill Me Harry Styles✔️
FanfictionTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...