2. Évad ~ 15. Fejezet

2.7K 155 11
                                    

- Hanna! Hanna, hol vagy? - kábán nyitogattam ki szemeimet, majd egyre jobban észhez tértem. A fürdőben körbe pillantva jutott minden eszembe. - Hanna! Itt vagy? - kopogtak be az ajtón. Ha jól hallottam, Anne az. 

- Igen! Csak picit elaludtam, de máris megyek. - mondtam rekedtes hangon.

- Siess, mert a fiúknak interjújuk lesz. Sminkelned kell Őket. - mondta, mire gyorsan leszedtem magamról a vizes ruhákat, majd vettem egy forró fürdőt. A hajamat megszárítottam utána, vettem fel tiszta ruhát, és feldobtam sápadt arcomra egy kis sminket. Elraktam a borotvát, és a pengét is, nehogy valaki tudomást szerezzen róla. Felkaptam magamra egy hosszú ujjú pulcsit, majd átmentem a közös szobába ahol megcsinálom nekik a sminket. Mind végig csendben voltam, míg a többiek elhülyéskedtek. 

- Hanna, te is jössz velünk? - kérdezte Lottie. 

- Nem, ezt most kihagyom, ha nem gond. Fáradt vagyok. 

- Persze, hisz ebbe a munkában nagyon meg lehet magadat erőltetni. - mondta Harry gúnyosan, mire rá se nézve tovább pakoltam a cuccaimat. Arcomon legördült egy könnycsepp, de nem törődtem vele. Próbáltam magamat tartani, nehogy felzokogjak, majd csak akkor, ha kiment mindenki. Tíz perc múlva már egyedül voltam, így zokogva rogytam le a székre, majd fejemet a sminkes asztalra lehajtva próbáltam magamat összeszedni.

Hirtelen valaki megköszörülte mögöttem a torkát, mire ijedten felnéztem. Nem kellett hátra fordulnom, mert láttam a tükörben Harry alakját, ahogy rám nézve felhúzta a szemöldökét. A könnyeimet letörölve felpattantam, majd kifutottam a helységből, és akármennyire is akartam volna bemenni a saját szobámba, nem tudtam, mert hogy a kártya amivel nyílik azt persze ott hagytam a másikba... Ahj. Kelletlenül visszafele vettem az irányt, és nem törődve azzal a tudattal, hogy Harry még mindig ott volt, bementem, és elkezdtem keresni, csakhogy ahova leraktam, ott nem találtam. Döbbenten néztem a fiúra, aki pár méterrel állt mellettem, és hatalmas vigyorral nézett rám, miközben meglóbálta kezében a két kártyát. Felhúzott szemöldökkel néztem rá, és hanyagul vállat vonva leültem a kanapéra. 

- Szóval nem szólsz hozzám? - kérdezte, kezeit pedig zsebeibe csúsztatta. Válaszul megráztam fejemet, és elővettem telefonomat, gondolván, hogy felhívom Pault, hogy menjenek már el. És vigyék magukkal Harry-t. Messzire. 

Miközben ezen gondolkodtam, hirtelen Harry kikapta a kezemből a készüléket.

- Add vissza! - álltam elé mérgesen.

- Mi van a kezeddel? - nézett kikerekedett szemekkel a csuklómra, amin a pulcsi át ázott.. vérrel. Jézusom. - Hanna, mit csináltál? Normális vagy? Ez nem megoldás basszus! - kiábált, majd mérgesen megfogta a csuklómat, ami iszonyatosan fájt, és felrántotta a pulcsimat. Felszisszentem, hisz még frissek a vágások. - Ezeket... Mi..miattam csináltad? - kérdezte, szomorúsággal a szemében. Rám nézett, és talán meg is sajnáltam volna... De eszembe jutottak Zayn szavai. Mondatai. És... Nem, ez nem az, aminek most mutatja magát. Csak átver. Gyűlöl engem. Átvágott. Mikor megcsókolt Gemma esküvőjén, és a buszon... Hazudott. Azt mondta, hogy Szeret. Dehogy Szeret, Hanna. Akkor nem csinálná ezt, hisz barátnője van.

Kezemet kirántottam kezeiből, és nem érdekelt, hogy csupa vér az egész.

- Azt hiszed, hogy neked állhat mindig feljebb, Harry? Gondolkozzál egy picit. Már kétszer eljátszottad azt, hogy szeretsz. És Gemma esküvőjén, ha nem tévedek, te csókoltál meg. A buszon is. Jaj, csak elbotlottam, és ráestem Hannara. Persze, azt hiszed, hogy ha nincs itt a ló, jó a szamár is? Ohh, ne röhögtess, kérlek. Tudod, örülök, hogy Zayn ráébresztett a dolgokra. Hogy megint csak ugyanúgy átvágnál, oh, és ami a legjobb, hogy úgyis csak addig kellenék, míg Kendall vissza nem jön hozzád. Tudod, nem csak neked volt nehéz ez az időszak. Nem tudod elképzelni, hogy min mentem keresztül. De, kérdezd meg Thomast. Majd ő elmondja. Ja, és még valami. Nekem nem kell a pénzed. Azt csinálsz, amit akarsz vele. Felmondok Paulnak. Hisz tudod, a legegyszerűbb az, hogy ha a semmiből lekurvázol, mert azt hiszed, én is olyan vagyok, mint a többi. Tudod, mi volt a kjülönbség a többi celeb barátnőd, és a no-name sminkes között? Az, hogy én tiszta szívemből szeretlek mostanáig. - fejeztem be, majd kezeiből kikapva a kártyákat átmentem a saját szobámba, majd neki álltam pakolni.

Sarah❤

You Kill Me Harry Styles✔️Where stories live. Discover now