Számat rágcsálva, hajamba többször is beletúrva idegesen, elraktam a szoba kulcsot, majd a telefonomat a zsebembe csúsztatva leindultam az étkezőbe. Kértem egy erős presso kávét, majd azt megköszönve lifttel felmentem a tetőtérbe, majd onnan gyalog felmentem a tetőre.
Gyönyörűen sütött a nap, így azt kiélvezve leültem az aszfaltra törökülésben. Még csak fél tíz van, így van bőven időm. Miközben a telefonomat nyomkodtam, és ittam a kávémat, többször is megnyitottam azt az üzenetet. Mi van ha nem megyek el? Hirtelen megint pittyegett a készülék, mire szemöldök ráncolva nyitottam meg az üzenetet.
Ismeretlen : A helyedben még a fejemben se fordulna meg az, hogy nem megyek el. Várlak.
Egy nagyot sóhajtva letettem magam mellé a poharat, és telefont, majd a lábaimat kinyújtva elfeküdtem a már forró aszfalton.
Pár percig még élveztem a nap sugarait, majd összeszedtem magamat, és visszamentem az étkezőbe. Már mindenki egy asztalnál ült, így én is arra indultam meg, miközben elvették a már üres poharamat.
- Jó reggelt. - ültem le Lottie mellé.
- Neked is. Hanna, mondd, hogy tudsz portugálul. - nézett rám Paul.
- Mondom. Tudok portugálul. Tessék. - vigyorogtam rá.
- Veled se megyek semmire. - dörzsölte meg orrát.
- Oh, dehogyis nem. Hisz tudok beszélni portugálul.
- Tényleg tud. - erősítette meg Thomo is.
- Hallgatlak. - fonta össze kezeit mellkasa előtt, majd felhúzta szemöldökét. Mindenki rám nézett, és mivel senki sem tud a csapatból portugálul, bármit mondhattam.
- Délelőtt 11-kor találkozok valakivel a hallban, akiről fogalmam sincs, hogy ki, így be vagyok parázva. Uhh, és remélem délután nem megyünk sehova, mert masszázsra be akarok jelentkezni. Fáj a vállam. Ó, és bárcsak ne Harryvel kellene együtt aludnom! - tettem szívemre a kezeimet, majd szomorúságot imitálva a plafon felé néztem, és pár "könnycseppet" letöröltem. A többiek tátott szájjal néztek rám, mire én csak mosolyogva megráztam a fejemet.
- Hány nyelven tudsz beszélni? - kérdezte Anne.
- Magyar, angol, portugál, francia, spanyol. Összesen öt felsőfokú nyelvvizsgám van. - tettem keresztbe kezeimet mellem előtt.
- Én ezekről miért nem tudok? - tette fel a költőinek szánt kérdést Paul.
- Nem tudom. Te vettél fel, és benne van az önéletrajzomban. - nevettem fel, majd hirtelen találkozott a tekintetem Harry-ével. Egy másodpercig néztük egymást, és ő végig mosolyogva figyelt engem. Én gyorsan elkaptam a tekintetem, és inkább a telefonomat elővéve az időt megnézve konstantáltam, hogy 3 perc múlva a hallban kell lennem. - Nos, van egy kis dolgom, el kell mennem. De majd jövök. - álltam fel, majd elköszönve tőlük, lementem a földszintre, a hallba. Körül nézve tudomásul vettem, hogy csakis Zayn Malik-ot ismerem az összes ember közül, akik itt vannak.
Zayn egy önelégült és hatalmas vigyorral az arcán elindult felém, engem pedig szinte azonnal elöntött a pánik.
Pár óra múlva...
Harry szemszöge:
- Rendben. A mai program... - kezdett bele Paul, ám én teljesen elkalandoztam. Csakis Hannara tudtam gondolni, és arra, hogy hova is mehetett. Vagy, hogy kihez mehetett.
Még fél óráig beszélgettünk, majd egyszer csak megszólalt a telefonom. Az asztaltól felállva kimentem a folyosóra, majd ott néztem csak meg, hogy ki is hív. Zayn.
- Harry.- köszönt bele, mikor felvettem.
- Csá, haver. Mi újság?
- Semmi, gondoltam összefuthatnánk. Itt vagyok a szállodában én is. - mondta, mire szemöldök ráncolva leindultam a hallba.
- Oké, megyek. - nyomtam ki. Vajon mit akarhat Zayn? Nagyon kíváncsi vagyok rá.
- Harry, beszélhetünk? Pár percről lenne szó. - mondta, mire a szemöldököm az egekbe szaladt.
- Persze. - biccentettem, majd felmentünk a Hannaval való közös szobánkba. Mivel egy lakosztályban vagyunk, ezért a nappali külön van a hálótól, így nem kell látnia azt, hogy Hannaval egy szobában kell lennünk. Hisz tudom jól, hogy Z gyűlöli Hannat. - Ülj le. Kérsz valamit? - nyitottam ki a hűtőt.
- Egy mentes vizet, köszi. - bólintott, mire passzoltam neki, majd magamnak kivettem egy üveg kólát.
- Szóval. Szerintem tudod, hogy én mindig is csak neked akartam jót. - kezdett bele, mire biccentettem egyet. - És azt is tudhatod, hogy ellenzem a Hannaval való kapcsolatodat. És ennek az az oka, hogy nem szeretném, ha ismét pofára ejtene. Hisz ha most újra összejönnétek, akkor ugyanúgy csak játszana veled, mint egy marionett bábuval. - hitetlenül felnevettem, majd beletúrtam a hajamba. - Harry, tudom, hogy nem hiszel ebben az egészben. De gondolj bele. Csak meg játsza magát mindenki előtt, és ugyanúgy a pénzedre hajt, mint a többi csaj. Most komolyan, H, egy ismeretlen lányról van szó, nem híres, tuti csak a pénzed kell neki, és a hírneved. - mondta, mire belegondoltam ebbe az egész helyzetbe.. és igazat kell, hogy adjak neki, hisz ki tudja, miért bukkan fel mindig az életemben. Szeretem, de.. ezen most tényleg elgondolkodtam....
Sarah❤
KAMU SEDANG MEMBACA
You Kill Me Harry Styles✔️
Fiksi PenggemarTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...