Felmentem a közös hálószobánkba kipakolni, de éreztem, hogy áll valaki mögöttem. Harry volt az.
- Nem gondolod, hogy ki kéne próbálni az ágyat?- kérdezte.
- Miért kéne kipróbálni?- fontam a nyaka köré a kezem.
- Hátha elromlott- suttogta, mire elnevettem magam.
- Harry, már jó ideje nem laktál itt, biztos semmi baja sincs az ágynak- adtam neki egy csókot, majd Harry a falnak tolt, és a két lábamat a dereka köré fontam. Vadul faltuk egymást, majd Harry lefektetett az ágyra, és az nyakamat kezdte el puszilni.
- Biztos szeretnéd?- kérdezte.
- Igen- biccentettem, majd megcsókolt. Tudtam, hogy alig várta ezt az alkalmat. Én pedig úgy veszem, mint ha ez lenne az első, és a megerőszakolásom nem történt volna meg.
Levette rólam pólót, majd a melltartót kicsatolta, és el kezdte puszilgatni a mellem körülötti rész, majd az egyik kezével az egyik mellemet kezdte el masszírozni.
Majd lefele kezdett el haladni és levette rólam a gatyámat, majd a bugyimat, és a nőiességem körüli területeket kezdte el puszilgatni. Majd megéreztem magamban Harry ujját. Hatalmasat nyögtem föl, majd lassan el kezdte mozgatni az ujját... majd még egyet és őrült tempóba kezdte el mozgatni, és éreztem, hogy mindjárt elmegyek.
- Ha elélvezel, kiáltsd a nevem!- mondta, én pedig pár perccel később meg is tettem azt.
Harry levette a nadrágját, majd a bokszerét.
- Ez egy kicsit fájni fog- suttogta, mire belém hatolt. Akkorát kiáltottam fel, hogy szerintem az egész utca hallhatta. Először még nem mozgott bennem, hogy megszokjam a méretét, majd mikor biccentettem, hogy indulhat, el kezdett bennem mozogni. Éreztem, hogy hamarosan elmegyek, ezért rá néztem Harryre.
- Gyorsabban- lihegtem, mire eleget tett a kérésemnek, mert gyorsított a tempón. Az ágy támlájába kapaszkodtam, és csak a lihegésünket lehetett hallani. Pár perccel később egyszerre mentünk el, majd Harry átkarolt és egy puszit nyomott az arcomra.
- Milyen volt?
- Csodálatos. Köszönöm- adtam csókot neki.
Majd még fél óráig az ágyon fekve beszélgetünk és nevettünk, később azonban Harry segített kipakolni. Gemma egy picit csalódott volt, hogy a legjobb barátnője elköltözik, de megértette, hiszen Harryvel szeretnék együtt lakni.
Majd csörgött a telefonom. Az öcsém volt.
- Na, mondd- ültem le az egyik fotelba.
- Nem mehetnék hozzátok a maradék téli szünetben?
- Nem!- vágtam rá- amúgy miért akarsz ennyire Angliába jönni?
- Mert olvastam egy cikket, hogy az angol csajok jól néznek ki. Tudod, hátha összejön.
- Te megőrültél!- nevettem fel- nem jöhetsz.
- Tényleg megakadályoznád, hogy a tesód boldogan megdöntsön pár jó csajt?- akadt ki.
- Arra van a jobb kezed, hogy mind ezt elintézd addig, amíg nem lesz csajod! És bocs, de megvédem női társaimat tőled- válaszoltam.
- Na, épp ezért lesz egy örök életre a legjobb barátom a jobb kezem- akadt ki.
- Hát öcsi, így jár az, aki az én tesóm- húztam gúnyos vigyorra a szám, de tudtam, jól, hogy nem lát.
- Ez megjegyeztem Hanna!- szakította meg a vonalat.
- Ki volt az?- kérdezte Harry, miközben az egyik vázát vette le a kandallóról.
- Az öcsém- válaszoltam, mire elejtette a kezében lévő vázát.
- Neked mióta van öcséd?
- Mindjárt 16 éve. Miért?
- Mert soha nem említetted.
- Mert soha nem kérdezted?- adtam meg a számomra logikus választ.
- És miért nem akarod, hogy eljöjjön Angliába?- ült le velem szembe.
- Mert meg akarja dönteni a jó csajokat- válaszoltam.
- Jó fej lehet...- motyogta Harry, mire nekem kikerekedett a szemem.
- Hogy mondod?
- Semmi- vágta rá- csak hadd jöjjön el. Nem zárhatod le Anglia összes repterét, hogy a tesód ne jöjjön ide... Meg amúgy is. Ha meg tudja, hogy más országba jobb csajok vannak, akkor oda megy.
- De olyan kicsi még. Nem arra kéne koncentrálnia, hogy kit vigyen az ágyába, hanem, hogy tanuljon- dőltem hátra.
- Igazad van. De hadd jöjjön el- puszilgatta a nyakamat, mire elgyengültem.
- Rendben- fújtam ki hosszan a levegőt-, de csak egy hétre- emeltem fel a mutatóujjamat, majd tárcsáztam.
- Igen?- kérdezte unottan.
- Szia, Thomas!- köszöntem neki boldogan- mizu?
- Ne csinálj úgy, mint ha érdekelne- válaszolta vissza bunkón.
- Ha ilyen bunkó leszel, akkor meggondolom magam, és nem jöhetsz Angliába- vágtam rá. Síri csönd lett- Thomo, itt vagy?- kérdeztem.
- Tényleg mehetek?- kérdezte, és most láttam magam előtt, a döbbent arcát.
- Persze. Holnap a reptéren várlak Harryvel- mondtam.
- Ki az a Harry?- kérdezte döbbenten.
- A pasim- válaszoltam.
- Van, aki elvisel téged?- kérdezte.
- Bunkó- mondtam már idegesen. Hallottam, ahogy a vonal végén elneveti magát.
- Nyugi, csak vicceltem. Akkor holnap.
- Oké, és hozd a jobb kezed is, hátha szükséged lesz rá- vágtam rá gyorsan, majd letettem a telefont.
Kész ennyi, Harry elröhögte magát.
- Mi az?- ráncoltam össze a szemöldököm.
- Milyen jó kapcsolatod van a tesóddal. Irigylésre méltó- mondta még mindig nevetve.
- Nagyon vicces- forgattam meg a szemem, majd felálltam és elindultam a konyha felé valami vacsorát csinálni.
Love_Story_Reader_
ESTÁS LEYENDO
You Kill Me Harry Styles✔️
FanficTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...