- Na mizu? - fordult hátra Gemma, miután beültem a kocsiba.
- Fogadtam Harry-vel, vesztettem, ezért majd a következő koncerten Ariana Grande-t kell énekelnem, az öcsém kijött Londonba, csak azért, hogy legyen néhány egy éjszakás kalandja, aztán kb. ennyi. - néztem rá.
- Wáó. Egy nap. Egy napja engedtelek el. Jesszus. - fordult vissza.
- Hja. Amúgy hova megyünk? - vettem le a kabátomat.
- Pláza, előtte Starbuks.
- De basszus, nincs nálam a pénztárcám! - nézett bele a táskájába Dani.
- Nem baj, legalább előre meglesznek az ajándékaid! - kacsintottam a mellettem ülő lányra.
- Oké. Jó. Most felhívom ezt az idiótát, és megkérdezem, hogy ezt milyen jogon tette. - vette elő mobilját, majd Lout kezdte hívogatni. Az ötödik sípszó után, hívta vissza a lányt Lou. Akkor már szegényem majdnem felrobbant, olyan ideges volt.
- Hogy mit zavarlak? Én téged? Magadnál vagy, ember? Egyáltalán hol vagy? Harrynél? Mit csinálsz te ott? Thomas? Jó. Oké. De ha Hanna fog titeket hívni, és ha megtudja ezt, akkor pokol életetek lesz ezután. Ajánlom is. Majd meglátom. Én meg nem szeretlek. Szia.
- Akarom tudni, vagy nem? - néztem rá érdeklődöen.
- Szerintem nem, de úgyis meg fogod tudni. - vont vállat, majd ezzel meg is érkeztünk.
- Szóval. Menjünk, aztán majd ott bent tracspartizunk. Oksi? - nézett ránk Lotts. Bólintottunk, majd a kocsit bezárva bementünk az üzletbe. Mind a négyen kikértük a kávékat, majd egy eldugottabb helyre leülve elkezdtünk beszélgetni.
- Amúgy meséld már el, hogy milyen fogadás volt ez az egész?
- Annyi volt a lényege, hogy egy napig nem szabadott hozzáérnünk a másikhoz. De hergelni meg ilyenek lehetett. Aztán ma véletlenül a fogadást elfelejtve meglöktem. Úgy hogy kreccs az egésznek.- Mik voltak a tétek?
- Ha én nyerek, nincs egy hétig szex. Ha én veszítek, akkor az egyik koncertjükön Ariana Grande-t kell énekelnem. Into you. - sütöttem le röhögve a szemeimet.
- Várjunk csak egy józan pillanatot! Ti már... khm... vagyis, na... érted... szóv...
- Ti már lefeküdtetek? - vette át a szót Daniell.
- Öhm.. khm.. igen, le. - temettem kezeimbe az arcomat. Nem is tudom, hogy miért érzem ezt kínosnak. Vagyis, bocsánat, már eszembe jutott. Igen, azért mert megtörtént az, amit senkinek, még a legnagyobb ellenségemnek sem kívánnék. Nem éppen lehet ebből az egészből könnyen kimászni. Csak segítséggel lehet. Semmi mással.
- Uh... basszus, el is felejtettem! Vennem kell Harry-nek egy madarat! - terelte a témát Gemma.
- Madarat? Milyen madarat? Minek neki madár? - akadtam fent a madár témán.
- Van egy üvegház a kerjében. Ott csak növények vannak, illetve mivel szereti a madarakat, van neki egy csomó. Mindenféle. Sok-sok-sok-sok madár. - nézett rám komoly arccal Gem.
- Tényleg, még nem is voltam a kertjében. - tűnődtem el a dolgon.
- Ezt jó tudni, tekintve, hogy ott laksz. - röhögött Lottie. - Na vegyük meg a karácsonyi ajándékokat! Hanna, ahogy tanítottuk. Oké? Senkinek semmi. Se szó, se beszéd, se kép, se semmi. Sapkák, sálak. - osztotta ki a darabokat Lotts. Mi beöltöztünk, majd utunkra indultunk a nagy bevásárló központban. Liam kapott egy plüss madarat, meg teknőst, és vettem neki egy kanál készletet. Csak a vicc kedvéért. Lounak találtam egy szép karórát, illetve egy répás ajándékcsomagot. Na, jó, ez vicc volt. Csak egy répás plüsst vettem neki. Niall egy szakácskönyvet kapott, meg vettem neki egy új fejhallgatót. Harry-nek találtam pár nagyon szép gyűrűt, mivel mostanában nagyon rá van kattanva, illetve a GUCCI sem maradhatott ki, ahol megvettem azt a cipőt, amit már rég kinézett magának, csak sosem volt ideje megvenni. Meg még egy keresztes nyakláncot vettem még neki. Még ott vettem Gemnek egy ridikült, illetve egy sminkesboltban sminkekeket, majd egy estélyi ruhaboltba belépve vettem tudomásul, hogy ezek a ruhák pont Lottie és Dan ízlése, úgyhogy onnan is jó sok szatyorral jöttem ki. Már éppen indultam volna ki a kocsihoz, mert a lányok csak rám vártak, mikor egy ékszerbolt előtt elhaladva megpillantottam egy bőrből készült karkötöt. Emlékszem hogy két hete egy hasonlót vesztett el Harry. Gondolkodás nélkül vettem meg. Thomonak vettem pár ruha darabot, meg egy új nyakláncot is. Miután úgy éreztem, hogy minden mindenkinek megvan, kiindultam a kocsihoz. Csakhogy amikor ki akartam menni, a parkoló tele volt rajongókkal. Viszont volt az ajtó előtt kettő őr, akik nem engedték be őket. Gondolkodás nélkül hívtam Nick-et, az egyik testőrt. Miután ez megvolt, dobtam egy üzit a csajoknak is, hogy mi a szitu. Mire ők azt mondták, hogy minden bejárat ugyanilyen helyzetben van. Miután meg láttam Nick-et, nagyot sóhajtottam, és végre valahára kijutottunk, ugyanis Nick azzal a felszólítással elrendezte a rajongókat, hogy Harry-éket most tette ki a városban, és pont sétálnak. Egy száltól szálig az összes lány eltünt. Miután beültem a kocsiba, nagyot sóhajtottam. Le vettem a sapkát, sálat, magam mellé dobtam, majd becsuktam a szemeimet.
KAMU SEDANG MEMBACA
You Kill Me Harry Styles✔️
Fiksi PenggemarTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...