Még pár percig kint ültem, majd összeszedve magamat vissza mentem a kórházba. A szobámba bemenve vissza vettem magamra a pizsamámat. Az ágyba befeküdve egyszerűen a gondolataim nem akartak kimenni a fejemből, és aludni se tudtam tőlük.Igaza van Paul-nak. Nem tudok benne 100% -ban megbízni. Hiszen amígy én itthon voltam, Őt több százezer, vagy millió gyönyörűbbnél gyönyörűbb lány vette körbe. És abban is igaza van Paul-nak, hogy én egy normális kapcsolatra vágyok. Igaz, hogy nagyon Szeretjük Egymást. Túl sok mindenen mentünk keresztül, és ezek a dolgok még inkább erősebbé tették a kapcsolatunkat. De ott van az, hogy lehet, hogy Én nagyon is Szereten őt, de mi lesz akkor, ha az Ő részéről elmúlik az a bizonyos szikra? Mi lesz, ha majd egyszer csak fog, és eldob, mint egy rongyot, mert nem vagyok híres, vagy mert nem bírok el azzal, hogy ha nyilvános lesz a kapcsolatunk, akkor egy csomóan megutálnak majd, többen fognak bántani is, és pár hét múlva ráun a dologra? Nagyon, tényleg nagyon sokat köszönhetek neki. Nagyon Szeretem, igazán. És ha Szeretem, akkor el is kell engednem. Fiatal, bulizzon, igyon, és ne kötelezze el magát egy olyan lánynál, aki így is darabokban van. Nem ilyen életet kellene élnie. Harry annyira csodálatos ember, hogy azt leírni nem lehet. Aranyból van a szíve, az már biztos.
Hirtelen a telefonom elkezdett rezegni. Az éjjeli szekrényről elvéve, legelőször az időt néztem meg. 5:26. Ennyi ideig gondolkodtam volna?
Mikor feloldottam a képernyőzárat, láttam, hogy egy weblap új bejegyzést tett közzé, amiben Harry is szerepel.
,,Harry Styles apuka, Kendall Jenner anyuka?!
Kendall Jenner nem rég osztott meg Instagram profilján egy képet, amin egy ultrahang felvétel látható. A kép alá ezt írta : @harrystyles Remélem te is olyan boldog vagy, mint én!❤ Új 1D baba, hát nem csodálatos?💫🌹 #newOneDirectionBaby #omg #ILoveUSoMuch
Úgy látszik, a nőcsábász Harry Styles elkötelezte magát, és már családot is alakít. Hát nem szuper? Mi nagyon örülünk!"
Szemeimből patakként kezdtek hullni a könnyek, mikor hirtelen hányingerem lett, és futthattam ki a mosdóba kiadni magamból mindent. Szerencse, hogy ez egy magánklinika/magánkórház, így a szobákkal egybe van építve a zuhanyzó és mosdó is. Miután fogat mostam, és rendbe tettem magamat, fáradtan visszakullogtam a szobába. Ám mikor pont elaludtam volna, bejött az orvosom, és három ápolónő.
- Jó reggelt! Rutinvizsgálat, és egy kis vérvétel. - mondta, miközben a sztetoszkópját vette elő. Csak bólintottam egyet, és fáradtan hagytam, hogy azt kezdjenek velem, amit akarnak. Miután kimentek, sikerült elaludnom... 10 percre, ugyanis behozták a reggelit. Hát ezt nem hiszem el! Egy sóhaj kíséretében magamba szenvedtem az ételt, majd megintcsak elfeküdtem. De most... nem, kivételesen nem bejött valaki. Hanem ismét hányingerem lett, ami a mosdót követte. Ez egész délelőtt így ment. Meglettek az eredményeim, amik jók voltak. Viszont dél körül átmentem a nőgyógyászatra, mert volt egy olyan érzésem, hogy ez a hányás dolog vonz maga után valamit. De nem lett igazam. És a leleteim is jók... de akkor.. nem, nem, kizárt, hogy étkezési problémám lenne. Habár, ma nem szívesen ettem, utána pedig kijött belőlem minden. Akkor viszont... Biztos, csak az idegesség miatt...
Mire visszaértem a szobámhoz, már mindenki ott volt. Harry azonnal idefutott hozzám, és megcsókolt. Elmosolyodtam, hogy milyen kis mohó.
- Hol jártál, bogaram? - suttogta számra.
- Erre-arra. - pusziltam meg, majd megöleltem, jó szorosan. Mélyen magamba szívtam bódító illatát, lehet, hogy utoljára. - Beszélnünk kell.. kettesben. - mormoltam nyakhajlatába.
- Tudom. - sóhajtott egy nagyot, majd elengedett. Kezeit ugyan úgy csípőmön hagyta, és úgy nézett le rám. Arcomból kisöpört pár kósza tincset, mire hamiskásan elmosolyodtam. - Nagyon Szeretlek. - adott egy csókot.
- Én jobban Szeretlek. - mosolyodtam el ismét erőltetten. - Ma hazamehetek. Úgyhogy pakolok, aztán mehetünk is. - indultam el a szobám felé, mire Ő hirtelen előttem termett, és megölelt.
- Biztos, hogy nem te fogsz összepakolni. Hanem én. Na gyere. -kezdett a szobába húzni. Gyorsan összepakoltam a cuccaimat, majd a papírjaimat megkapva haza is mehettem.
***
- Jól vagy? - ült le mellém Hazza már otthon, a kanapén.
- Aha. - motyogtam, miközben pulcsim ujját birizgáltam.
- Kérsz palacsintát? Én sütöttem. - vigyorgott.
- Nem! - vágtam rá picit hangosabban és gyorsabban is, mint szerettem volna.
- Oké. Akkor... - vakarta meg tarkóját.
- Beszélnünk kell. - húztam fel lábaimat, majd kezeimmel átkulcsoltam.
- Akkor kezdd te. - mondta, mire bólintottam.
- Harry. Remélem nagyon is jól tudod, hogy még az életemnél is jobban Szeretlek Téged. - kezdtem bele. - És én azt is nagyon jól tudom, hogy most MÉG te is nagyon Szeretsz engem. - mondtam ki ezeket a nehéz szavakat.
- Ezt hogy érted? - nézett rám döbbenten.
- De.. Harry, könyörgöm... több millió lány vesz körül, akik téged akarnak. Modellek, színészek, énekesek! Bármikor, tényleg bármikor bekövetkezhet az, hogy fogsz és eldobsz, mert találsz egy jobbat! - zokogva mondtam neki egyre hangosabban. - Mondd meg őszintén, te sem vagy egy olyan lányra kíváncsi, aki darabokban van, és állandóan a kicsike kis lelkét kell nézni, nehogy megsérüljön! Ráadásul, a média utál, mert nem vagyok még csak annyira sem híres, hogy elfogadjanak. Kendall terhes, és rád irányítja az apa szerepet, pedig ennek nem így kellene lennie! A rajongóid is utálnak, amióta elmentél, azóta minden internetes felületen olyannak hordtak el, ami még csak igaznak sem mondható! - sírtam, majd kezembe temettem az arcomat.
- Hanna, én.. figyelj, a média ellen nem tudok mit tenni, de most mondd meg őszintén, nekem szerinted nem esik rosszul amit veled tesznek? Ne csak te legyél állandóan a középpontban, basszus! - miután kimondta ezeket a szavakat, kezeit szája elé tette, mintha egy olyan titkot mondott volna el, amit nem szabadott volna tudnom. - Jesszusom, Hanna én nem úgy értettem! - kezdett mentegetőzni. Én megráztam a fejemet, hogy ne magyarázkodjon.
- Szakítok veled, Harry. Felejts el, ne keress többet, ne hívj. Még ma elmegyek innen. - suttogva ejtettem ki a szavakat, majd felfutva a volt közös szobánkba összedobáltam kettő bőröndbe a ruháimat. Thomast is összepakoltattam, aki csendben tette azt amit mondtam neki. Sírva tettem meg minden mozdultatot. Nem hiszem el, hogy én vetettem ennek véget. Mikor elmentünk Harry házából, Ő már nem volt otthon. Jobb is volt így.
Sarah❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
You Kill Me Harry Styles✔️
FanficTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...