2. Évad ~ 14. Fejezet

2.8K 141 21
                                    

Hanna szemszöge

- Üsd erősebben!- kiabált Paul, mire én egy jó erőset beleütöttem a bokszzsákba. Miután beszéltem Zaynel, annyira felidegesítettem magamat, hogy muszáj volt valamivel levezetnem a dühömet. Paulnak valamit bemagyaráztam, hogy rávegyem, hogy segítsen, ő pedig nem kérdezősködött, hanem inkább rám hagyta. Jól is tette- Hanna, nem simogatjuk a zsákot!

- Baszki, Paul itt verem már teljes erőmből! Nem tudom, mit vársz tőlem, én nem vagyok Stallone!- dobtam le a kesztyűt, mire Paul csak kikerekedett szemekkel nézte végig cselekedetemet. Most olyan voltam, mint egy hisztis kislány, és Paul még nálam ezt nem nagyon tapasztalta.

- Akarom tudni, hogy mi történt vagy...

- Nem!- vágtam rá- köszönöm, hogy időt szakítottál rám, de most elmegyek zuhanyozni- indultam fel a szobám felé. Vagyis Harryvel közös szobánk felé...

Szerencsére Harry nem volt bent, így el tudtam vele kerülni a találkozást. Elővettem a táskámból egy új pólót és egy rövid gatyát, és bementem a fürdőbe, ahol beálltam a zuhany alá és hagytam, hogy a kellemesen langyos víz átjárja testemet. Miután lezuhanyoztam, felöltöztem és a vizes hajamat befontam, hogy egy picit begöndörödjön, majd bementem a nappaliba és bekapcsoltam a gépemet és el kezdtem sorozatot nézni.

***

A sorozatnak a második részénél tartottam, amikor egy hangos ajtó csapódásra lettem figyelmes. Kivettem a fülhallgatót a fülemből és kérdőn néztem Harryre, akin tisztán látszódott, hogy szétveti az ideg.

- Tudtommal semmi baj nincs a zárral, hogy csapkodni kéne!- szaladt ki a számon, mire Harry hitetlenkedve nézett rám.

- Azt csinálok, amit akarok. De látom neked nincs más dolgod, csak az, hogy belém köss!- szólt vissza, én pedig kikerekedett szemmel néztem rá.

- Jaj, tényleg, elfelejtettem, hogy Harry Styles-nak mindent szabad, a többi ember meg csak a pórnép. Sajnálom, hogy a lelkedbe tiportam, esküszöm meg fogom magam büntetni- mosolyogtam rá.

- Mondja az, aki minden embert kihasznál. Esküszöm, azt gondolod magadról, hogy te mindenkinél jobb vagy? Ki is smárolt le engem Gemma esküvőjén?- húzta fel fél szemöldökét.

- Ki akar velem kikezdeni úgy, hogy még van barátnője?- húztam fel én is a fél szemöldökömet és keresztbe fontam a karom.

- Oké, nekem most lett elegem!- ment be a szobájába, majd pár perc múlva a bőröndjével tért vissza.

- Most meg mi a fenét csinálsz?

- Nem bírom tovább hallgatni, ahogy itt kiabálsz! És tudod mi a legszebb? Hogy már azt sem tudom, hogy mit szerettem benned! Te is olyan vagy, mint a többi lány! De ne izgulj! Ha nem jönnél ki hónap végére a horribilis fizetéseddel sem, az éjjeliszekrényen hagytam egy kis pénzt. Nyugodj meg, nem kell visszaadnod!- mosolygott rám önelégülten és kiment az ajtón, de utoljára azért becsapta az ajtót.

A legközelebbi tárgyat (ami egy párna volt), az ajtó felé dobtam és sírva rogytam le a földre. Zaynek igaza volt. Harrynek csak addig vagyok jó, amíg azt csinálom, amit ő akar, vagy ha Kendallt kell helyettesíteni. Komolyan elhittem, hogy én és Harry újra együtt lehetünk? Tényleg elhittem, hogy egy világsztár és egy no-name sminkes között lehet valami, ami nem barátság vagy egy egy éjszakás kapcsolat? Tényleg ennyire buta voltam?

De itt volt Zayn és mindenre ráébresztett. Lehet, hogy a kapcsolatunk nem indult valami zökkenőmentesen, de a végén kiderült, hogy Zayn jó ember, és csak a legjobbat akarja nekem. Zayn sokkal jobb ember, mint Harry.

Pár perc múlva, miután úgy éreztem, hogy megnyugodtam, felálltam és elsétáltam a gépemig, hogy kikapcsoljam, mikor megakadt a szemem a beállított háttéren. A képen én és Harry vagyunk, ahogy nevetve a hátán ülök és szorosan magamhoz szorítom. Ez Magyarországon készült, azután, miután Harry egy csodálatos este keretében megkérdezte, hogy leszek-e a barátnője. Akkor voltam a világ legboldogabb embere.

A szememről legördült az első könnycsepp, amit gyorsan letöröltem és lecsuktam a laptopom tetejét. Hanna, Harry akkor is csak kihasznált. Soha nem szeretett téged.

Ekkor éreztem késztetést arra, hogy megtegyem azt. Felálltam és besétáltam a fürdőbe, és a szekrényből kivettem a borotvát. Tudtam, hogy senki nem fog bejönni egy ideig, így könnyen megtehetem. A borotvát a csuklómhoz emeltem, majd elejtettem az első vágást. Harry nem szeret téged! Második vágás. Harry csak kihasznál! Harmadik. Senki sem szeret téged. Negyedik. Nem kellesz senkinek.

Engedtem a kádba vizet, majd beleültem és éreztem, hogy egyre gyengébb leszek és át adtam magam a sötétségnek...

Love_Story_Reader_

You Kill Me Harry Styles✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora